Hellsing - Alucard

1.2K 9 3
                                    

"Seni Öldürmeyen Şey Güçlendirir.."

"Bizi öldürmeyen daha güçlü yapar!" 

"Ben köpeksem sen de köpek mamasısın." 

"Bu dünyada "Sonsuz" diye bir şey yoktur." 

"Vampirlerin tabutlarında uyuması gerekir." 

"İnsanlığın değişken doğasından zevk alıyorum." 

"Her şeyi kazanmak isteyen biri her şeyini feda etmiştir."

"Eğer bir problemin olursa beni çağır ve hepsi kaybetsin!" 

"O kadar aşağılıksın ki cehennemin dibine bile layık değilsin"

"O aptal suratını tüm dünyaya teşhir etmenin neresi komik?" 

"Silahların benim üzerimde etkisi yoktur! Sıradan silahların..."  

"Hermes'in kuşudur ismim diyor, Evcilleştirmek için kanatlarımı yiyor..."

"Sadece insanlar kendi türlerinin öldürülmesini izlemekten zevk duyuyor."

"Kan, ruhun ve arzunun özüdür. Kan emmenin, kan vermenin anlamı budur."

"Kendi başına iş yapmaktan bile aciz birisin. Cehennemde bile senin gibilerine yer yok!"  

"Ne güzel bir gece! Böyle geceler kan içme hevesimi canlandırıyor. Ne güzel, sessiz bir gece." 

"Geceyi seçtin. Bir kez güneşten vazgeçip geceye adımını attığın anda, bir daha dönüşün olmaz." 

"Sana acıyorum. Sen vampirlerin yüz karasısın. Sen insanları eğlendirmek için küçülen bir yaratıksın." 

"Tek bildiğim bu dünya ve ölüler dünyası. İnsanların yarattığı diğer dünyayı yargılama hakkına sahip değilim."

"Bir insan ya da bir canavar bile olamayan bir köpek beni yenemez. Canavarları yenenler hep insanlardır." 

"Bir insan sadece ne olursa olsun pes etmeyi reddettiği zaman insanlığın soylu yolunda yürüme hakkını kazanabilir."

"Yok etmek mi? İmha etmek mi? Yoksa sadece ortalığı silip süpürmek mi? Emredin, efendim. Integra Fairbrook Wingates Hellsing!"

"İnsanları öldüren pes etmektir. Bir insan sadece ne olursa olsun pes etmeyi reddettiği zaman, insanlığın soylu yolunda yürüme hakkını kazanabilir."  

"Büyük Lanchester Kilisesi'nden bir gümüş haç eritilip kalıba döküldü ve bu silahtaki 13 mm'lik mermiler yapıldı. O yüzden rahatla. Ve cennete git, sonsuza kadar!"

"İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin, ölümün eşiğinde bile pes etmediğinden güçlü bizim efendimiz."

"Dört bir yandaki insanlara hükmediyor onlara "huzur" verip kanunları zorla kabul ettiriyorsunuz. Sizi izleyenlere cömertliğinizi gösterirken karşı gelenleri yok ediyorsunuz. Hiçbir şey değişmemiş. Siz Romalılar 2000 yılda birazcık olsun değişmemişsiniz."

_________

- C...Canavar!

+ Bunu çok söylerler. O zaman, sen ne oluyorsun? Bir insan mı?
Bir köpek mi? Bir canavar mı?

_________

"- Neden?! Neden yapıyorsun...?! İkimiz de vampiriz!

+ Siz yeni vampirler, hamam böcekleri gibisiniz! Ne olduğunu anlamadan her yerde çoğalıyorsunuz. Sizin türünüze dayanamıyorum. Kendine bir parça bile saygısı olmayan kıçı kırık vampirlere! Siz bile ne olduğunuzu bilmiyorsunuz!"

_________

Yarasaya ya da sise dönüşemiyor aldığın yaralardan toparlanamıyorsun. Cephanen bitince dövüşemiyorsun bile. Kendine bir de Nosferatu diyebileceğini mi sanıyorsun? Haddini bil!

Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin