Death Note

3.4K 84 54
                                    

"Ben adaletim!" (Yagami Light)

"Aynı hedefe doğru ilerliyoruz. Ben seni orada bekliyor olacağım." (Mello)

"Rem... Light'ın beni sevmesini istiyorum... Light'ın mutlu olmasını istiyorum..." (Misa)

"İnsanların hayatları öldüklerinde sona ermez, inançlarını yitirdiklerinde sona erer." (Ryuzaki)

"Erkek arkadaş taklidi, öyle mi? İyi bir başlangıç. Eminim bir gün gerçekten bana aşık olacaksın." (Misa)

"Light Kira olsaydı... Bu... Harika olurdu! Ailemi öldürenleri öldürdüğü için Kira'ya minnettarım... Light'ın Kira olması? Bu benim onu daha çok sevmemi sağlardı!" (Misa)

"Kira'nın geçmişte sana ilettiğim tüm mesajları, gelecekte sana söyleyeceğim her şey gibi, bu dünyanın kuralı olacak." (Kiyomi Takada)

"Neyin doğru neyin yanlış olduğunu, neyin erdemli neyin kötü olduğunu kimse söyleyemez. Varsa tanrı bile... ... ve önümde onun öğrettikleri vardı, düşünürüm... ve doğru ya da yanlış olduğuna kendim karar veririm." (Near)

___________

Ryuk: Bu dünya...
Yagami Light: Çürümüş.

___________

Misa: Light'ın olmadığı bir dünyada yaşamayı hayal bile edemiyorum!
L: Evet, karanlık olurdu.

___________

Yagami: Ne yapıyorsun Ryuzaki?
Ryuzaki: Önemli bir şey değil. Sadece çanlar.
Yagami: Çanlar mı?
Ryuzaki: Evet çanların sesi bugün çok yüksek.

___________

Kira: Death Note'u kullanarak dünyadaki bütün kötü insanları öldüreceğim. Diğer insanlara kötü davranan herkesi, bütün kötüleri öldüreceğim ve sonunda yeni, tertemiz bir dünya kuracağım.
Ryuk: Yani yeni dünyadaki tek kötü sen olacaksın.

___________

"Dünya bir aynadır. Ve bu dünyada yaptıklarımız aynanın daha çok hangi tarafına baktığımız ile ilgilidir." Aynanın pürüzsüz, parlak tarafına baktığında; dünyada ki yaşamı, güzelliği görürsün, aynanın diğer tarafına yani karanlık ve pürüzlü tarafına bakarsan yapılan haksızlıkları, cinayetleri, günahları, kısacası kötülüğü görürsün."

"Bu dünyada birçok canavar türü var. Kendilerini göstermeyen ve belaya sebep olan canavarlar, çocukları kaçıran canavarlar, rüya yiyen canavarlar, kan içen canavarlar ve hep yalan söyleyen canavarlar. Yalan söyleyen canavarlar gerçek baş belalarıdır. Diğer canavarlardan çok daha kurnazlardır. İnsan kalbini anlamasalar da insanları ele geçirirler. Hiç açlığı yaşamamış olsalar da yemek yerler. Bilgiye ilgileri olmasa da çalışırlar. Sevmeyi bilmeseler de arkadaşlık ararlar. Öyle bir canavarla karşılaşsam, büyük ihtimalle onun tarafından yenilirdim çünkü gerçekte, ben o canavarım."


Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin