Nanatsu no Taizai

747 18 1
                                    

"Taichoo!" (Ban) (Bu psikomanyağı sevdim :) )

"Gerçekler acıdır." (Ruin)

"Merak etme, sadece üzerine tam oturmuş mu diye kontrol ediyorum." (Meliodas)

"Sen bir gün ölsen dahi, sana verdiğim sözü tutacağım." (Meliodas)

"İnsanlar bir gün ölümle yüzleşir. Fakat birisi senin arzunu sırtlandığı sürece bu arzun ölmez. O arzunu korumaya karar verdiysen, ne kadar kan aksa da, akacak bir damla gözyaşın dahi kalmasa da üstesinden gelmelisin. Şövalyenin görevi budur." (Meliodas)

___________

Hawk: Uyarayım seni. Ben öylesıradan bir domuz değilim. Yemek artığı temizleme şövalyebirliği lideri, Hawk-sama'yım!

Ban: Müthiş! Hiç duymamıştım bunu?

___________

"Ben biliyorum. Sen başkalarının dileklerini yerine getiren birisin. Sen kendin için değil de başkaları için savaştığında gücünü tam olarak kullanabiliyorsun. Yalnızca kız kardeşin için değil, seni arayan arkadaşların için de. Ben biliyorum. Sen herkesten daha iyi kalplisin. Yakılıp yok edilmiş anavatanını gördüğünde kendini suçlayıp benim ve halkın için göz yaşı döktün. Ben biliyorum. Senin gücünün bir sonu ve sınırı yok." (Elaine) (King için konuşuyor.)

___________

King: Sizin Kutsal Hazineler'inize ne oldu?

Diane: Kaybettim.

Meliodas : Sattım.

Ban: Çaldırdım.

King: İnanılır gibi değil!

_________

Dale: Gowther.

Gowther: Evet, buradayım.

Dale: Teşekkür ederim, dostum.

Gowther: Dost mu? Arkadaş olan insan mı? Arkadaşlar önemli kişilermiş diye duydum. Arkadaşın olabildim mi? Söyle lütfen, Dale. İnsanlar böyle zamanlarda mı gözyaşı dökerler?

__________

Dreyfus: Öyleyse, büyü yeteneğini aktifleştirmedenevvel işini bitirmek gerek.

Gowther: Çok konuşuyorsun.

Dreyfus: Münkün değil! Vücudunu delip geçtim. Nasıl olur da hareket edebilirisin?

Gowther: Fazla yorma kafanı.

_________

"İnsanlar, o çok sevdiğim insanlar arkadaşlarımı kandırıp kanatlarını çaldılar! İyi para edermiş. Her birini tek tek alıp,kanatlarını birer birer kopardılar. Yavaş yavaş, kanatlara zarar gelmeden. Söylesene, hayal edebiliyor musun? İnandığın kişilerce, gözlerinin önünde arkadaşlarının kanatlarınınbir bir koparılmasını. Kütür kütür sesler içinde, kanatları koparılırkenyardım edin diye çığlık atan, yaşamak isteyen arkadaşlarımın seslerini! Bir hayal et haydi! Bu seslerin yıllarca... Hayır, yüzyıllarca yakama yapışıpbir türlü gitmek bilmemesini! İnsanlardan nefret ediyorum! Bu yüzden de500 yıldır öldürmeye devam ettim. Yetmiyor ama! Ne kadar öldürsem de o seslerbir türlü bırakmıyor yakamı. Ne kadar öldürsem de bırakmıyor o sesler! Bu yüzden... Bu yüzden, insanları yeryüzünden bir tanesi dahi kalmayıncaya,en sonuncusu dahi yok olana dek... O vakit geldiğinde...O vakit geldiğinde beni durdurursun artık." (Helbram)

Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin