Hajime No İppo Rising

173 1 1
                                    

"Koç, bana yiyebilmem için daha fazla et getir." (Sasegawa) 

"Az daha sabret, kemerle geri döneceğim." (Takamura Mamoru)

"2 elinizle bir çükü doğrultamıyorsunuz lan!" (Takamura Mamoru)

"İş yine boka sardı, her zaman olduğu gibi."  (Takamura Mamoru)

"Kemere bu kadar yaklaşmışken pes eden ipne olsun!" (Aoki Masaru)  

"Hey, çocuk. Temelleri hatırla ve ona güzel bir ders ver." (Kamogawa) 

"Makunouchi İppo. Bu ismi asla unutma. Bu çocuk Gen-chan'ın yumruklarını varis olarak alan kişi ve bir gün dünyanın en tepesine çıkacak." (Nekota)  

"Bu maçı kaybedemem; kaybedersem tüm boksörlerin adı lekelenecek. Ayrıca arkadaşlarımın benim için yaptıkları her şey boşa gidecek; bu yüzden kaybedemem." (Makunouchi)

"O bizim gibi sokak kavgalarından gelen biri değil, o çalışarak neler başarabileceğinin göstergesi, o azmin simgesi insan ona baktıkça ve gelişimini gördükçe ona karşı asla kazanamayacağını düşünüyor" (Takeshi Sendo)

"Öyle cafcaflı bir dövüş kaydım olmadığının farkındayım, ama tüm dövüşlerimden hatrı sayılır bir tecrübe kazandım. Bu unvan maçında kazandığım tüm tecrübeyi kullanmak niyetindeyim; sana ve herkese bu sporun ne kadar iyi bir öğrencisi olduğumu göstereceğim." (Aoki Masaru)

Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin