"Just do it!"
"Shoyo Senseii !!"
"Ne ara bu kadar çok geliştiler?"
"Toei Animation bizi öldürecek."
"Bir erkek asla büyümez hep çocuk kalır."
"Anlaşılan eskiden iğrenç bir adammışım... "
"Kötü sonuçlansa bile değişmeyi denemelisiniz."
"Önce kendini değiştirmelisin, yoksa hiçbir şey değişmez."
"Bir bankai müthiş olurdu, keşke bende de bir tane olsaydı."
"Söz konusu hayatımız olduğunda okuyucu değil, yazar oluruz."
"Tıpkı bir sınavda sıçtığın halde sonucunu heyecanla beklemek gibi."
"Erkekler aynı dili konuşma ihtiyacı duymazlar. Ruhani bir şekilde iletişirler."
"Dünya, aynı çatı altında yaşayan beş kişilik bir liseli grubundan bile daha gürültücü."
"Hayatını dolu dolu yaşamak çocuk olmaktan geçer, yaşının kaç olduğu önemli değil."
"Kadınlar kendi kendilerine bunalıma girip, yine kendi kendilerine her şeyi atlatıyorlar."
"Sıkı dur, ey ruhum! Dayan, ey hayatım! Dayan! Tutun! Isır! Avla! N'olursa olsun... Koru!"
"Parasızlık; aynı burun akıntısına benzer. Onu görmezden gelip silmeyeceksin, kendiliğinden geçip gidecek."
"Bir kolumu ya da bacağımı vereyim, eti kesseler bile aramızdaki iğrenç bağı kesebilirler mi merak ediyorum?"
"Onlar nabu shogun (et shogunu) seviyesini bile geçmişler, onlar artık nabuleon (napoleon yani napolyon dan türetilmiş bir sözcük)"
"Hayatını nasıl güzel bir şekilde sonlandıracağını düşünecek zamanın varsa, sonuna kadar nasıl güzel yaşayacağını düşünmen gerekmez mi?"
"Hımmm... Erkekler biraz boş bırakıldığında fırsatı değerlendirip hemen büyüyüp gelişen varlıklardır. O yüzden daha fazla dikkatli olmalısın..."
"Benden daha fazla nefret etmeli, iğrenmeli ve lanet etmelisin. Sonra o nefretin gücünü alıp, onu bu çürümüş dünyada hayatta kalmak için kullanmalısın."
"Sakın kaçayım deme! İlk önce kendini değiştirmelisin, yoksa hiç bir şey senin için değişmez! Öylece kaçıp gidemezsin, özellikle unutmak istediğin şeylerden!"
"Eğer ustanın görevi öğrencisini ve onun bütün acılarını omuzlamaksa, öğrencinin görevi nedir? Ustasını omuzlamak için yeteri kadar büyüyüp güçlenmektir."
"Hiçbiri sönmeyecek, zayıf mum ışıkları da olsalar, yeterince toplanırlarsa karanlığı aydınlatabilirler; bazıları sönse bile yananları olduğu sürece kalanları da yanacaktır..."
" 'Ailemize yeni biri katıldı!' yazıp, yanına da bir bebek fotoğrafı eklerler. Öyle sihirle olmuş bir şey gibi göstermeyin şunu! Sadece tavşanlar gibi ****tikten sonra bir bebeğimiz oldu diyin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Replikleri
RandomHerkesin kalbine, en çokta ruhuna dokunan bir söz vardır, bu mübarek camiyada. Kimisi Naruto olmak ister, kimisi İchigo... Ama mutlaka bu aileden biri olmayı istemişsinizdir. Fazla umutlanmayın, öyle bir dünya yok. Bunun yerine size onların duygul...