Naruto - Nagato/Pain

1.9K 17 1
                                    

"Acıyı bilmeyen biri gerçek barışı anlayamaz."

"Biz birbirinden intikam alan sıradan insanlarız."

"Acıyı hisset, acıyı düşün, acıyı kabul et, acıyı bil!" 

"Ne olursa olsun sonuna kadar Yahiko'yu takip edeceğim... "

"Eğer bu dünya nefret üzerine kurulsaydı ben bu dünyanın tanrısı olurdum...''  

"Sevginin dışında, fedakârlık doğdu... Nefret doğdu... ve biz acının ne olduğunu anladık!"

"Fakat, eğer intikam adalet ise, o zaman adalet sadece daha fazla intikam doğurur. Ve bir nefret zincirini tetikler."

"Eğer birinin acısını paylaşmazsan, onu anlayamazsın. Ama sadece onları anladın diye, onlarla aynı fikirde de olamazsın."  

"Senin Kendi Adaletin oldugu gibi Benimde kendi Adaletim var. İkimizde Adalet adı altında İntikam Peşinde Koşan Sıradan İnsanlarız. Ama Eğer Adalet İntikamda Gizli ise o Adalet daha fazla İntikam doğuracaktır ve bir nefret zincirini tetikleyecektir."  

"Savaşta iki taraf da yaralanma, acı ve ölümle karşılaşır. Değer verdiğimiz birisinin ölümünü kabul edemeyerek ölmesine imkan yok diye kendimizi inandırırız. Özellikle savaştan haberi olmayan sizin nesliniz için bu, böyledir. Ölüme bir anlam yüklemeye çalışırsınız ama karşınıza çıkan tek şey acı ile nasıl dindireceğinizi bilemediğiniz nefrettir. Boşa giden hayatlar sonsuz bir nefret ve iyileşmeyen acılar. Savaş böyle bir şeydir."

Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin