Fate/Zero

770 5 0
                                    

"Soruyorum.. benim efendim sen misin?" (Saber/Arturia P.)

"İmrenilen bir kral, tüm kahramanları etrafında toplayıp onlara rehberlik eder. Bu yüzden bir kral asla yalnız değildir. İradesinin büyüklüğü, onu takip edenlerin sayısı ile belli olur ... " (İskender)

"Halkını kurtardın ama asla onlara önder olamadın. Onlara bir kralın nasıl olması gerektiğini asla göstemedin. Bir kralın önderliğinden mahrum bıraktın. Yalnız ve huzur içinde, kendi küçücük ideallerinin peşinden gittin. Bu yüzden asla gerçek bir kral olamadın. Başkalarının uşaklığını yapan sahte bir kralın ihtişamına kapılmış, küçük bir kızdan başka bir şey değilsin." (Iskender)  

_________

Saber: Bir kralın ülkesinin refahı adına hiçbir fedakarlıktan kaçınmaması gerekir.

İskender: Yanılıyorsun. Kralın hiçbir şeyini feda etmesi gerekmez. Ülke ve insanları kral için her şeylerini feda ederler. Kesinlikle aksi kabul edilemez.

Saber: Ne diyorsun? Bunlar ancak bir zalimin sözleri olabilir!

İskender: Kesinlikle. Bizler zalim olduğumuz için kahramanız. Ancak, Saber, yaptıkları ve yaptıklarının sonuçlarından pişman olan bir kral, aptaldan başka bir şey değildir. Bir zalimden bile çok daha kötüdür!

________

Berserker: Guinevere'yi sevmeden edemedim bu yüzden kendimi asla affedemedim. Fakat kral Arthur, beni asla suçlarımdan yargılamadınız. Hiç karşılığında bir şey beklemediniz. Doğruluğunuzla karşımızda dimdik durmaya devam ettiniz... ama beni yargılamanızı istemiştim. Öfkeniz beni yargılasaydı yaptıklarımı telafi etme için bir yol ararken delirmezdim. Ama şu kadarını açıkça söyleyebilirim, kral Arthur; Kralların en büyüğüydünüz. Size hizmet eden herkes...

Saber: Kral...
Berserker: ...aynı şeyi düşünüyordu.
Saber: ...olmamalıydım.

________

Ryuunosuke: Bu insanlığa sığar mı?

Castel: Ryuunosuke, yalnızca seçilmiş birkaç kişi gerçek güzelliği ve uyumu anlayabilir. Cahil insanlar için bir güzelliği yok etmek çok basit ve önemsizdir.

Ryuunosuke: Belki de bunlar çok fazla eğlendiğimiz. Niçin olmuştur. Ve belki de bu yüzden Tanrı bizi cezalandırmıştır.

Castel: Bunu emin olarak söyleyebilirim ki, Ryuunosuke. Tanrı insanları asla cezalandırmaz! Sadece onlarla oyuncakmış gibi oynar.

________

Castel: Hoşuna gitti mi, taze dehşet ve ölümün tadı?

Ryuunosuke: Süper! Harikasın! İnsanları öldürmenin çok daha havalı yöntemlerini göster bana!

Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin