"Dünya sadece güzel sözlerle değiştirilemez!"
"İnsanlar ölmek için yaşar." (Lelouch V. Brithanya)
"Kar neden beyazdır biliyor musun? Çünkü o rengini unutmuştu." (C.C.)
"Ben Dünya'ları yok eder ve Dünya'ları yaratırım." (Lelouch V. Brithanya)
"Barış için gereken şeyi artık biliyorum: Mutlak bir yıkım!" (Lelouch V. Brithanya)
"Onu kaybettikten sonra ilk kez fark ettim, kaç defa gülüşüyle beni kurtardığını..." (Lelouch V. Brithanya)
"Bu ikimiz içinde bir ceza artık Suzaku Kururugi olarak yaşamaya devam edemezsin." (Lelouch V. Brithanya)
"Güçsüzlük günah ise, Güçlü olmak adalet midir? İntikam almak suç ise, Dost olmak adalet için yeterli midir?" (Lelouch V. Brithanya)
"Sahte gözyaşları diğer insanları incitir.Sahte gülümsemeler insanın kendisini incitir" (C.C.)
______
-Hahahahah. Seni aptal! Neden şah ile başlıyorsun?
- Eğer kral hareket etmezse astlarıda onu takip etmeyecektir.______
"İnsanlar eşit değildir. Bazıları daha zeki doğar. Bazıları daha güzel doğar. Bazılarının ailesi yoksuldur. Bazılarının vücudu zayıftır. Doğum, gelişmek ve yetenek, bütün insanlar farklıdır! Evet, insanlar farklı olmak için doğar! Bu yüzden insanlar birbiriyle savaşır ve yarışır! Oradan, evrim meydana gelir. Eşitsizlik kötü değildir. Eşitliğin kendisi kötüdür. " (Charles vi Britania)
_______
"Adaletle yenemeyeceğiniz bir kötülük olsa ne yapardınız? Kötülüğü yenmek için ellerinize kötülük bulaştır mıydınız, ya da kötülüğe teslim olmanız anlamına gelse bile adaletli olmaya devam edermisiniz?" (Lelouch Lamperouge)
_______
"Her zaman birilerinin aracı oldum. Tarikat'ın emrindeydim. Sonra senin aracın oldum... Evet, belki senin tarafından kullanıldım... Ama birlikte geçirdiğimiz zaman gerçekti! O hatıralar sayesinde, sonunda bir insan olabildim! Bu yüzden... Ben... Ben... Bir araç değilim! Bu... Kendi isteğim!" (Rolo)
_______
Lelouch: Çok saçma! Öleceğini bile bile benimle anlaşma mı yaptın?
CC: Doğru. İşte burada da Dünyanın kaderi ortaya çıkıyor. Hayata sonunda öleceğin için hayat deniyor.
Lelouch: Hayır! Sonuna kadar yaşadığın için hayat deniyor.
CC: Aynı şey. İnsanlar ölüm olduğu için yaşamanın farkındalar.
Lelouch: Kelime oyunu yapıyorsun
CC: Ama insanlar ölüyor.
Lelouch: Yine de bu dünyaya doğma sebebimiz... Anlamımız...
CC: Bunun bir illüzyon olduğunu biliyorsun.
Lelouch: Ölmek için yaşamak çok trajik!
CC: Ölmediğin bir yaşama hayat diyemezsin. O, sadece bir deneyimdir. Yaşamak için bir nedenin varsa, öldür beni... Elveda, Lelouch...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Replikleri
CasualeHerkesin kalbine, en çokta ruhuna dokunan bir söz vardır, bu mübarek camiyada. Kimisi Naruto olmak ister, kimisi İchigo... Ama mutlaka bu aileden biri olmayı istemişsinizdir. Fazla umutlanmayın, öyle bir dünya yok. Bunun yerine size onların duygul...