Gintama

1.3K 15 6
                                    

"Sumimasen!" (Shinpachi)

"Zura ja nai, katsura da!" (Katsura Kotaro)

"Bazen aşk yatakta başlar." (Umibouzu)

"Tsch, yine ıslalamışım... " (Okita Sougo)

"G*tümden uzak dur p*ç!" (Hattori Zenzo) 

"To love ru okumalıyım!" (Hijikata Toshiro)  

"Burası, samuray ülkesi." (Tokugawa Shige)

"Nemurenai aru. (Uyuyamıyorum.)" (Kagura)

"Bir kere vurayım, bir kere... " (Hijikata Toshiro)    

"Hiç intikam almak istedin mi?" (Gengai Hiraga)

"Samuray köpekse, ninja kedidir" (Hattori Zenzo)

"Eğer arkadasın s*çarsa sende s*çacaksın." (Otoe) 

"Bir 'Madao' olmanın nesi kötü ki? " (Hasegawa Taizou)

"Kadınları iğrendirmek için en iyi yol Otaku'luktur." (Kagura)   

"İnsanların acı içinde buruşmuş suratlarını izlemeyi severim."

"Üzgünüm Kondo-san o adama karşı bende kaybettim." (Hijikata)

"Geriye kalan son dal olsam bile yine de kırılmayacağım..." (Kagura)

"Bir bebeğin işi ağlamaktır. neden kaytarıyorsun?" (Katsura Kotaro)

"Samurayın kılıcını savurması bin söze bedeldir." (Saigou Tokumori)

"Üzgünüm Hijikata-san bende o aptallardan biriyim... " (Okita Sougo)

"İnsan gülü dikkatli tutmazsa iğneleri onu delik deşik eder." (Tsukyy)  

"Ben seni hala hatırlarken, senin beni unutman olacak şey değil..." (Otae)

"Erkek adamın hayatında 1'den başka sayı yoktur." (Matsudaira Katakuriko)

"Başkasının ismini yanlış söylemek yanlış bir şeydir kintoki-kun!" (Sakamato)

"Ben sözüm için yaşayacağım. Bu yüzden sen de sözün için ol." (Doromizu Jirocho)

"Başkalarına kolayca ihanet edenlerle yoldaş olacak kadar cömert değiliz." (Bansai)

"Sougo... Eğer götü başı dağıtırsam, sende beni yumruklarsın değil mi?" (Kondou İsao)

"Anneler böyledir. Donmuş bir kalbin bile fırında çözülebileceğini düşünürler." (Sarutobi)    

"İnsanlar yanlarında zaten hep bok taşıyor. Tek fark elinde taşıman yerine içinde taşıman." (Kagura)

"Sen bebekken, ailen seni taşır. Büyüdüğünde yaşlanan ebeveynlerini taşıma sırası sendedir." (Seita) 

"Abla, ben şanslı bir adamım. Böyle arkadaşlara her zaman rastlanmaz. Ve bende onlardan üç tane var." 

"Tamam, o gorile benzeyebilir. Ama onun gerçek bir gorille, mutsuz bir evlilik yapmak zorunda bırakmak istemiyorum..." (Sougo) 

"Bundan sonra, bu kılıcı kullanacaksın. Düşmanlarını yok etmek için değil, zayıflığını yok edip, kendini korumak için değil. Ruhunu korumak için." (Yoshida Shouyou)

"Stres sizi kelleştirir, ama stresi engellemek stresli bir iştir; yani yine strese girmiş olacaksınız. Yapabileceğiniz hiç bir şey yok."

"Kim olduğunun bir önemi var mı? Yakınlardaki birini seçelim ve hırsız bu diyelim gitsin. Hepimiz aynı hikayeden bahsedersek kimse anlamaz." (Hijikata & Sougo) 

"Gülümsemek, öldürdüğüm kişilere gösterdiğim saygıdır. Nasıl bir yaşam sürerlerse sürsünler ölüme giderken son kez bir gülümse görürlerse huzur içinde yatabilirler." (Kamui)

"Bu yılın işini bu yıl bitirmesi iyidir, ama yıl bitmek üzere olunca, taze bir başlangıç olması açısından bir sonraki yılda bitirebilirim diye düşünebilirsin, yıl sonu böyle çabucak gelir geçer." 

"Erkekler hep gururlu davranıp söylemesi gerekenleri söylemez. Hislerini söylemeden karşısındakinin onu anlamasını bekler. Ama bazen kadınların tek istediği bu sözleri duymaktır." (Otose)

''İnsanların üzerine parlayan bir güneş olamayabilirsin. Bir tek ben, senin gizlice toprağı aydınlatan güzellik olduğunu biliyorum. Bir tek ben seni izleyeceğim. Bir tek ben seni koruyacağım!'' (Jiraia)

"Zor bir şeyle karşılaştığımda, denize gidip kendime ne kadar ufak olduğumu hatırlatırım. Anlıyor musun? Deniz benim, hem ders kitabım, hem de öğretmenimdir."

"Annem bir keresinde demişti ki ; Evlenmeden önce sadece bir kere içten gülümsersin. Bazen huysuz kadının teki olursun. Ama en sonunda yine gülümseyebiliyorsan, iyi bir hayat yaşamışsın demektir." (Kaguya)

"Sen yarı ölüsün aptal! Nasıl anlamıyorsun?! Neden ölmüyorsun?! Neden ayağa kalkıyorsun?! Neden gözlerinde öyle bir bakış var?! Buna karşı duramam... O gözlere karşı duramam... Vazgeç... Şu bakışı kes artık!" (Jirochou)

"Sizlere gerçek bir ninjanın ne kadar korkunç olabileceğini göstereceğim. Gözlerinizi dört açın beyler. Her şey bir anda olup bitecek. Marishiten Hattori Zenzou! Sizinle oynamaya geldi..." (Zenzou)

"Samuraylar kılıçları ile kelimelerle olduğundan daha iyi iletişim kurar. Kılıçla yaşamak ve ölmek samuraylığın kanunuysa... Kadınını da kılıçla kazan!" (Kondou Isao)

"İnsanlar zaten delikleriyle doğarlar, o yüzden, daha fazla deldirmenin olayını anlamıyorum!" (Isao Kondo)

"İkiniz de iyi dinleyin. Gözyaşları derdi ve kederi alıp götürmeye bire birdir. Ancak büyüdüğünüz zaman göreceksiniz bazı şeyler o kadar acı verir ki, ağlamak bile fayda etmez. Bazı acı hatıralar vardır ki asla yitip gitmemelidir. Bu yüzden gerçekten güçlü olanlar, ağlamak isterken gülümseyenlerdir." (Obi Hajime)

"Jugem Jugem Bok Fırlatan Shin-chan'ın İki Günlük Donu Shinpachi'nin Hayatı Balmung Fezalion Isaac Schneider 1/3 Aşktan Kalan 2/3 Şeytantırnağı Acısı İhanetin Adımı Bilip Bilmediğini Biliyorum İt balığı Kalamar Alabalık Yılanbalığı Bu İt balığı Önceki İt balığından Farklı Olan Köpekbalığı Yuuteimiyaoukimukou Pepepepepepepepepepepepe Cıvık Boklu"


Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin