Naruto - Uchiha İtachi

2.2K 41 8
                                    

"Bu sefer sözümde duracağım."

"Artık kaderin benim ellerimde... "

"Verdiğim sözü tuttum; Naruto, artık sıra sende... "

"Sen zayıfsın! Neden mi zayıfsın? Çünkü sende nefret eksik!"

"Bundan sonra ne yaparsan yap, ama ben seni hep seveceğim."

"Üzgünüm Sasuke, ama bir daha ki sefer diye bir şey olmayacak."

"Görünüşüyle ya da kendi ön yargılarınız ile insanları değerlendirmeyin."

"Kendini bağışlayıp, kendini olduğu gibi kabullenebilenler en güçlülerimiz olacaklar!"

"Her kim ki dostuna elini bir kes olsun kaldırmıştır ölümü en adi şekillerde tadacaktır."

"Kendi arkadaşlarına sırt çevirenler kötü bir son yaşamaya mecburdurlar. Kendini buna hazırla!"

"Kendine bile yalan söylerken güvenebileceğin, sana güvenebilecek dostlar nasıl edinebilirsin."

"Tüm insanlar yanlış varsayımlar ile yaşar gerçek diye adlandırdığımız her şey bir illüzyon olabilir."

"Eğer güçlendin diye egona kapılıp gider ve diğer insanları küçük görürsen... Bir gün sen de Madara olup çıkarsın!"

"Kendi klanını Anbu emriyle katlettikten sonra, hiç kıyamadığın kardeşin tarafından öldürülmek. İşte hayatın adalet..."

"Benden nefret et, lanet oku bana ve iğren. O zaman bu nefretin gücüne sahip olup bu çürümüş dünyada hayatta kalmak için onu kullanabilirsin."

"Eğer beni öldürmek istiyorsan benden nefret et, bana kin duy....ve bir korkak gibi yaşa. Kaç, kaç ve hayata tutun. Benimle aynı gözlere sahip olduğunda beni bul..."

"Gerçekte nasıl insanlar olduğumuzu bilmiyoruz. Ölümden önceki o ana kadar. Ölüm seni almaya geldiğinde aslında ne olduğunu anlayacaksın. İşte ölüm budur değil mi?"

"Bizler balık değiliz, insanız. Kim olursan ol hayatının son anlarına dek ne tür bir insan olduğunu bilemezsin. Kişi anca ölüm anında tabiatının farkına varabilir. İşte ölüme de bu gözle bakmak gerekir."

"Çok konuşuyorsun. Anladık beni tanıyorsun, peki ama kendinin farkında mısın? Sisin içinde yolunu kaybetmişsin ve kendinin burada bulmuşsun. Yolunu şaşırmış bir serseriden başka bir şey değilsin. Yanlış mıyım?"

''Her şeyden önce sen, kendini olduğun gibi kabul etmelisin. O zaman hiç kimseye yalan söylemen de gerekmeyecektir. Ne kendine, ne karşındakine... Kendine bile yalan söylerken nasıl güveneceğin, sana güvenecek dostlar edinebilirsin ki? Ve yalanlar seni, gerçek kendini tanımandan alıkoyacaktır.''

"İnsanlar hayatlarını doğru ve gerçek kabul ettikleri şeylere bağlı olarak yaşarlar. "Gerçekliği" böyle tanımlarlar. Peki ama "Gerçek" ve "Doğru" ne demektir? Bunlar çok belirsiz olgular. "Gerçeklikleri" sadece bir "İlüzyon" olabilir. Onları kendi inançlarına göre yarattıkları dünyalarında yaşayan insanlar olarak değerlendirebilir miyiz?"


Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin