"IIII-ZAAAAA-YAAAA - Kunnn" (Heiwajima Shizuo)
"Şiddetten hoşlanmıyorum... " (Heiwajima Shizuo)
"Dünya düşündüğün kadar acımasız değil." (Celty)
"Ben bir insan ya da bir canavar değilim, ben bir parazitim." (Sonohara Anri)
"Ama kurtulduğunu sandığın gerçekler bazen farklı bir yoldan tekrar karşına çıkar."
"Kendimi başkalarından uzak tutmaya çalışıyorum, ama yalnız olmaya katlanamıyorum." (Shizou Heiwajima)
" 'Hayat nedir?' 'Neden insanlar yaşarlar?' Biri bana bunu sordu ben de ona hayatı kadar dayak attım." (Shizou Heiwajima)
"Bu dünyada dürüst bir hayat yaşayan tek bir kişi bile yok." (Izaya Orihara)
"Eğer bu sıradanlıktan gerçekten kaçmak istiyorsan, sürekli gelişmeye devam etmek zorundasın." (Izaya Orihara)
"Sorunları ne olursa olsun, nasıl kişilikleri olursa olsun, intihar ettikten sonra insanların hepsi sadece bir kan lekesidir. Tanrının önünde eşit olan. " (Izaya Orihara)
"Gördüğün şeylerin ille de gerçek olması gerekmez. Herkesin başkalarına söyleyemeyeceği sırları vardır. Bir insan için bundan daha normal bir şey de olamaz." (Celty Sturluson)
"Az önce kafama vurdun ha? Birisinin hayati noktasına vurmanın onu öldüreceğini biliyorsun, değil mi? Burama vurmanın ölümcül olabileceğini biliyordun,değil mi? Demek oluyor ki, sana yapacaklarımdan dolayı şikayet etmezsin, değil mi?" (Heiwajima Shizuo)
"Beynin insan bedeninin gücünü sınırlamasının nedeni, kemiklerin ve kasların bu sınırı aştığında zarar görecek olmasıdır. Ama senin beynin tam aksine gücünün artmasına izin veriyor Shizuo -kun." (Shinra Kishitani)
________
Shizuo: Nerede anlaşılamayan ve tehlikeli bir olay olsa, %99 ihtimalle arkasında sen varsındır!
Izaya: O %1 ihtimalin hatırına biraz daha nazik olamaz mısın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Replikleri
AcakHerkesin kalbine, en çokta ruhuna dokunan bir söz vardır, bu mübarek camiyada. Kimisi Naruto olmak ister, kimisi İchigo... Ama mutlaka bu aileden biri olmayı istemişsinizdir. Fazla umutlanmayın, öyle bir dünya yok. Bunun yerine size onların duygul...