Sanji: Seninle birlikte olmaktan hoşnut değilim biliyorsun. Bu tam bir karın ağrısı. Özellikle adanın etrafında tekrardan mal mal dolaşacaksak! Şımarık Marimo...
Zoro: Üff
Sanji: Herkes yakında bir araya gelecek bu yüzden sesini kes ve benimle gel
Zoro: 7. gelen kendisinden daha yüksek ve güçlü olan 1. ile konuşuyor.
Sanji: Bir araya gelmemizde sıralamanın ne önemi var? Mucizevi bir şekilde buraya ilk geldiğin için havalar, afralar tafralar, yapma!
____
Luffy: Biraz bekle! Şimdi kurtaracağım seni!
Law: Teşekkür ettim. Ancak aramızdaki ittifak son buldu! Defol buradan
Luffy: Ne? Amma da bencilsin ha! Ne yapacağıma ben karar veririm. O yüzden kes sesini!
Law: Asıl bencil olan sensin işte! ittifak kalmadıysa, tekrar düşman oluruz. Beni çözersen seni gebertirim.
Luffy: Kıpırdama! Kairouseki'ye dokunamadığım için çözmek çok zor ya...
Law: Beni dinliyor musunuz siz be?____
Luffy: Gerçekten burada sandıklar var.
Gaimon: Mükemmel, çabuk aşağı at.
Luffy: Olmaz...
Nami: Ne diyorsun? Şaka yapmayı bırak aşağı at hemen!!
Luffy: Hayır istemiyorum.
Nami: Çabuk ol at bana!!
Gaimon: Tamam unut gitsin atmak istemiyorsa...
Nami: Nasıl unutursun? o senin hazinen değil mi?
Gaimon: (ağlayarak) Hasır Şapka!! Sen iyi birisin!!
Nami: Neler söylüyorsun??
Gaimon: Aslında daha önce de düşünmüştüm bu olasılığı...
Hazine sandıkları boş değil mi??!!
Luffy: Evet..._____
Luffy: Ben vazgeçiyorum.
Vivi: Neden? Şimdi vazgeçemezsin Luffy.
Luffy: Banane ben vazgeçiyorum.
Vivi: Neden Luffy (Üstüne yürüyüp Luffy'e vurmaya başlar)
Luffy: Neden sadece kendi hayatını feda ediyorsun?
Vivi: Başka neyi feda edebilirim?....
Luffy: Bizim hayatlarımı da feda etmeyi dene! Çünkü biz arkadaşız!____
Mihawk: Neden geri çekilmiyorsun? Bu bıçağın kalbini delip geçmesini mi istiyorsun?
Zoro: Eğer geriye doğru küçücük bi adım atsam, sözümü bozmuş olurum ve bir daha burada duramam.
Mihawk: Evet, ve buna yenilmek denir.
Zoro: Haha doğru, işte bu yüzden geri çekilemem.
Mihawk: Hayatını kaybetmen pahasına bile mi?Zoro: EĞER YENİLECEKSEM ÖLMEYİ TERCİH EDERİM.
____
Ace: Sırrımızı bildiğine göre bırakırsak herkese anlatacağından eminim... Onu öldürelim.
Sabo: Tamam, öldürelim.
Luffy: Beni öldürmeyin! Biri beni kurtarsın, ölmek istemiyorum.
Sabo: Aptal, sessiz ol!
Ace: Sabo! Hemen yap şunu!
Sabo: Niye ben yapmak zorundayım? Sen yap.
Ace: Daha önce hiç kimseyi öldürmedim!
Sabo: Bende öldürmedim, nasıl yapılacağını bilmiyorum.
Luffy: Lütfen beni suya atmayın!
Ace: Tamam, nehir.
Sabo: Neden bize söyledi?
Ace: Aptalın teki olduğu içindir.____
Jinbei: Balıkadamlar adasını kurtaran kahraman olmanı istiyorum senin.
Luffy: Kahraman mı? Olmaz!
Jinbei: Nee?
Luffy: Biz korsanız! Kahramanları severim ama olmayı istemem. Sen kahramanların ne olduğunu biliyor musun? Mesela et diyelim. Korsanlar eğlence düzenleyip eti yerler ama kahramanlar yemeyip başkalarına dağıtırlar. Ben Et Yemek istiyorum..
Sanji: Demek sorun bu..
Jinbei: O zaman dediğim gibi yaparsan sana istediğin kadar et yedireceğim.
Luffy: Tamam
____
Luffy: Hiç iyi olmaz! Bu şekilde kalırsam hiç iyi olmaz! İleride bunun gibi güçlü adamlar yolumuza çıkacaksa güçlenmezsem arkadaşlarımı koruyamam. Çünkü güçlü olmasalar bile yanımdan ayırmak istemediğim arkadaşlarım var. Herkesten daha güçlü olmazsam,hepsini kaybederim!!
Blueno: Öyleyse ne yapmak istiyorsun?
Luffy: Her şeyimi kullanarak dövüşmenin bir yolunu düşündüm. Bu sayede kimseyi yitirmeyeceğim. Bu sayede kimsenin sürüklenip gitmesine izin vermeyeceğim. (Vücudundan dumanlar çıkar) Artık sen... Bana yetişemezsin.
Blueno:Ne?
Luffy: Tüm tekniklerim tek bir adımla gelişecek! GEAR SECOND!!____
Zoro : Arkadaşlar durun! Onu geri getirmek için uğraşan birini affetmem.
Luffy : Neden?!
Zoro : Ne olursa olsun alçakgönüllülükle davranması gereken kişi sen değilsin, Luffy.
Luffy : Zoro....
Zoro : Gelip af dileyene kadar onu kabul etmeyeceğim
Chopper : Zoro! Zoro !
Nami : Sen neyin peşindesin?!
Nami : Hey! Sen niye bu kadar...
Zoro : Kapa çeneni!
Zoro : Anlaşmazlık başladığında ne Luffy'nin ne de Usopp'un ne hissettiği önemli değil...Kimin haklı olduğu önemli değil...!Adam adama bir düello istedikten sonra, Savaşın sonuçlarına katlanmak zorundasın!
Zoro : Ve, kaybettikten sonra, Kendi isteğiyle gitti. Herkes dinlesin!
Zoro : Aptal bile olsa, kaptanlık ünvanı onda.Tayfa bu kişiye saygı göstermeyen biri olmadığında daha iyi olacaktır.
Zoro : KAPTANINA OLAN SAYGISINI KAYBEDEN BİR TAYFA ÇÖKMEYE MAHKUMDUR..
Zoro : Eğer bir kere bile, benim liderim olan kişi diğerlerinin kendisini çiğnemesine izin verirse "" Bir dahaki sefere bu tayfayı terkedecek kişi ben olurum."" Eğer o aptal geri dönmek istiyorsa, tamam. Ancak,eğer şu anki sorunların farkına varmazsa, Ve bencil davranırsa, O zaman kesinlikle onu affetmem! O zaman Usopp'u bu adada bırakman daha iyi olur!
Nami: Bekle, Zoro.Bazı hatalar yaptığı doğru ama,Eğer az önce söylediğini geri geldiğinde ona da söylersen...
Zoro : Tayfadan ayrılmak o kadar kolay birşey mi?!
Nami: Hayır...Ama...
Sanji : Nami-san. !! ......... Bu kötü bir durum ama, En azından bu sefer onun söylediği doğru.
Zoro : Hem kaprislerinden dolayı böyle birşey başlatan birine güvenemeyiz Bu çok basit...
Eğer Usopp'un söylediği ilk şey içten bir özür olursa, tamamdır.Ama olmazsa...O zaman geri dönmesinin bir yolu olamaz.
ZORO : Yaptığımız şey çocukça bir korsanlık oyunu değil!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Replikleri
AcakHerkesin kalbine, en çokta ruhuna dokunan bir söz vardır, bu mübarek camiyada. Kimisi Naruto olmak ister, kimisi İchigo... Ama mutlaka bu aileden biri olmayı istemişsinizdir. Fazla umutlanmayın, öyle bir dünya yok. Bunun yerine size onların duygul...