Claymore

520 14 0
                                    

"Dinle beni, güçsüzlük suçtur."

"Bir aptal bildiği tek şey ile her şeyi yargılamaya çalışır."

"Bu dünyada her şey kusursuz işlemez küçük kız." (Teresa)

"Bir canavarın hakkından sadece başka bir canavar gelebilir."

"Kaybettiklerin için dövüş ve kaybetmek istemediklerin için dövüş."

"Zayıflar her zaman sözlere sarılır ve onu elde edemeden güç uğruna ölürler."

"Benim yarım kadar bile olmayan bu kız gümüş gözlerden de yaş akabileceğini bana öğretti." (Teresa)

"Ölümle burun buruna dövüşürken, daha da güçleneceğiz. Ve kurtulmamız için gereken yolu kendi ellerimizle açacağız. Bu elimizde kalan tek umut ışığı."

"Savaşçılar güçlü olmanın yanında belli bir derecede de akıllı olmalılar. Aksi takdirde hayatta kalamazlar. Ama fazla zeki olanlar da pek uzun yaşayamazlar."

"Clare, insanlar arasında normal bir hayat yaşa. Ben sana böyle bir yaşam sunamam. İnsan gibi büyü, insan gibi yaşa ve insan gibi öl. Bütün insanlar böyle yaşam arzular." (Teresa)

"Yoma insanlara eşit davranır. İster papaz ol, ister ateist, ister kadın ol, ister erkek. Bunların hiçbirinin onlar için önemi yok. Vücudunda bağırsakları olan herkes, Yoma için aynı."(Clare)

--------------------

- Sen de kimsin Tanrı aşkına..
+ Örgütün kırkyedi numarası, Clare, Teresa'nın eti ve kanına sahip, Irene'nin sağ kolunu taşıyan ve tek boynuzlu canavar Priscilla'nın kafasını koparacak kişi.

--------------------

- Ne! Bir kız?
+ Ne yani bilmiyor muydun? Claymore'ların hepsi kız.
- Gözleri gümüş rengi.
+ Evet, işte bu nedenle onlara "Gümüş gözlü cadılar" diyoruz. Söylentilere göre Yoma ile dövüşürken gözleri altın rengine dönüşüyormuş.

--------------------

- Abi..
+ Raki.
- Toplantı nasıl geçti?
+ Kasabanın şefi galiba Claymore'lardan yardım istemiş.
- Claymore mu?
+ Evet. Onlar insan şeklini almış Yoma'ları farkedebilecek ve de onları yenebilecek tek kişiler.
- Gerçekten bunu yapabilecek insanlar var mı?
+ Onlar insan değil. Claymore'lar yarı insan, yarı Yomadır.
- Yarı insan, yarı Yoma..

--------------------

- Benim adım Raki? Senin adın ne?
+ Sana söylememe gerek yok. Ne de olsa sonrasında unutacaksın.

-------------------- 


Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin