"Hayatını sıfırlayamasan da insan ilişkilerini sıfırlayabilirsin." (Hikigaya Hachiman)
"Geçmişi kurcalayan biri değilimdir. Zırt pırt kurcalayacak olsam, hayatım cehenneme döner." (Hikigaya Hachiman)
"Sürekli beklenti içinde oldum. Sürekli yanıldım. Bir yerden sonra ümit etmeyi bıraktım. Tecrübeli yalnız, tekrar aynı hataya düşmez." (Hikigaya Hachiman)
"Bir gün, yaprağı uçuramayan rüzgar, hayatının perdesinin düşmesine neden olur. Ve yine, perdeyi düşüren o rüzgar senin pişmanlıklarını da alıp götürebilir."(Hikigaya Hachiman)
"Sen değişirsen dünyan da değişir. Yok öyle bir dünya! İnsanlar kalıplaşmış izlenimlerle hüküm vermeye devam ederse, yalnızlar her zaman yalnız olarak kalacaktır." (Hikigaya Hachiman)
"Kibar oldukları için böyle davranıyorlar. Bana karşı kibar olan insan başkasına da kibardır. Ama her zaman, kendimi bunu unutmuş halde buluyorum. Bu yüzden, kibarlık yalandır." (Hikigaya Hachiman)
"Herkesin hatalı olduğu durumlar vardır. 'Değişebilirim,' kelimesi bu, boktan, soğuk kalpli, acımasız dünyanın kuruntusudur. Yenilgiyi kabul edip, itaat etmek anlamına gelir. Dünyanı süsleyerek kendini aldatmaktan başka bir şey değildir." (Hikigaya Hachiman)
''Ne derler bilirsiniz, çalışırsanız kaybedersiniz. Çalışmak mükafatlandılırmak için bir şeyleri riske etmek demektir. Bu nedenle, çalışmayıp evde oturma kararım kabul edilebilir ve son derece doğru bir karardır. Bu nedenle önümüzdeki geziye gitmek yerine evde oturmayı ve hiçbir şey yapmamayı tercih ediyorum." (Hikigaya Hachiman)
"Ben, kibar kızlardan nefret ederim. Onlarla sohbet edince meraklanıyor, mesajlaşınca huzursuz hissediyorum. Eğer telefonda konuşmuşsak yüzümde aptal bir sırıtmayla, arama geçmişine bakıp bakıp duruyorum. Ama biliyorum. Kibar oldukları için böyle davranıyorlar. Kana karşı kibar olan insan, başkasına da kibardır. Ama her zaman, kendimi bunu unutmuş halde buluyorum. Emin olduğum acımasız gerçek ise, kibarlık yalan söylemenin farklı bir biçimidir. bu yüzden, kibarlık yalandır. Sürekli beklenti içinde oldum. sürekli yanıldım. Bir yerden sonra ümit etmeyi bıraktım. Tecrübeli yalnız, ben, tekrar aynı hataya düşmez. Yüz savaştan sağ çıkmış, yalnız bir savaşçı... İş kaybetmeye geldi mi, ben en güçlüsüyüm. Bu yüzden, her zaman... Kibar kızlardan nefret edeceğim." (Hikigaya Hachiman)
"Gençlik dediğin sahtekardır. Kötülüğün kendisidir. Onlara göre, gençlik adı altında yapılması gerekenler iki kez düşünülmeden yapılmalıdır. Günlük hayattan tutun politikaya isyan etmek gibi olaylar bunların içindedir. Onlara katılırsan; yalanlar, sırlar, başarısızlıklar hatta suç seni bekliyor demektir. Ama bu, onlara göre günlük hayatın getirdikleridir. Ve, eğer başarısızlık "Gençlik" adı altında geliyorsa... Arkadaş edinmede başarısız olan birisinin, teknik olarak "Gençlik" kavramının lideri sayılmaması, acayip değil mi? Fakat, onların bunu destekleyeceğinden şüpheliyim... Her şey onların zamanlamasına göre işlemelidir. Bir şeyi açıklığa kavuşturayım. Kendi gençlikleriyle övünen insanlar, başarısızlığa mahkumdurlar." (Hikigaya Hachiman)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Replikleri
De TodoHerkesin kalbine, en çokta ruhuna dokunan bir söz vardır, bu mübarek camiyada. Kimisi Naruto olmak ister, kimisi İchigo... Ama mutlaka bu aileden biri olmayı istemişsinizdir. Fazla umutlanmayın, öyle bir dünya yok. Bunun yerine size onların duygul...