Psycho-Pass

553 11 0
                                    

"Hayat çekilen acılar silsilesidir." (Kougami Shinya)

"Bu huzur denen felaket insanların istediği ölüm şekli."

"Kanunlar insanları korumaz. İnsanlar kanunları korur." (Tsunemori Akane)  

"Bir infazcı olmak yerine müfettiş olmayı tercih ederdim" (Shinya Kougami)

"Seni gördükçe bende potansiyel suçlu olmak istiyorum Kougami-san" (Yuki Funahara)

"Sûkunet denen bir hastalık bu. İnsanların hep arzu ettiği bir ölüm şekli." (Ouryou Rikako)

"Bu ne? Tanrı'nın bütün ilmine sahip olduğunu düşünmene rağmen ölmekten korkuyor musun?"

''Konuşurken insanları tek kefeye koymayı sevmiyorum, çünkü herkes farklıdır.'' (Shinya Kougami)

"Makishima ve sen birbirlerinize çok benziyorsunuz; sende farkındasın değil mi, Kougami?" 

"Sen ve ben sadece başkalarının mutluluğunu kıskanan çöplerden başka bir şey değiliz" (Kagari)

"Her zaman olduğu gibi yine bir su kadar berrak. İşte bu yüzden onun rengini siyaha dönüştürmek istiyorum... " (Sakuya Tougane)

"İnsanın kendi vücudunda olduğununda elde edebileceği sınırlı sayıda zevk vardır. Ancak, zeka ile oluşan zevk sonsuzdur." (Touma Kouzaburo)

"Her şeyinin durmaksızın elinden alındığı bir hayattan kurtulmak istersen, bunları elinden alan insanlara katılabilirsin." (Kougami Shinya)

"Bu, sanat gibi insanları etkileyen güçlü bir tutkunun yalnızca ilaç gibi değil, zehir gibi de etki gösterebileceği anlamına geliyor." (Ginoza)

"Bu toplumda kim yalnız değil ki? Herkes kendi küçük kafesinde kalıyor ve sistem her birine kendi kişisel huzurlarını vererek onları evcilleştiriyor." (Makishima)  

"Anlamadığın şeylere arkana bakmadan kaçarsan, bir gün pişman olursun. Gözlerinin önünde duran gerçeği kabullen, bu bir yetişkin olmanın en kısa yoludur... " (Ginoza)

"Bu tıpkı bir paradoks gibi, sınırsız güç sahibi birisi kaldıramayacağı bir kaya yapabilir mi? Eğer yaparsa, sınırsız güç sahibi olduğunu gösterir, ama kaldıramayacağı için demek ki gücü sınırsız değildir... Ama eğer kayayı yapamazsa bu yine gücünün sınırsız olmadığını gösterir. Peki ne yapmalı? Bu da öyle bir şey... Ancak bu konuya nasıl geldik anlamadım... " (Saiga Jouji)

"Kolay ve eğlenceliydi. Aslında hiç sıkıntı yaşamadım bile. Başka birisi benim için her şeye daima özen gösterirdi. Ve kendime neyin önemli olduğunu hiç sormadım bile. Söyle şimdi Akane, bu yolda hala mutlu olduğumu mu düşünüyorsun?" (Funahara Yuki)

Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin