7

756 53 0
                                    

Jungkook dün gece yaptığı sıcak banyonun da getirisiyle gece çok rahat bir uyku çekmişti. Uyandıktan sonra ilk işi kalktığı yatağı toplamak, geceliklerini çıkarıp dolabına koymak olmuştu. Taehyungun isteği üzerine bugün ona kahvaltı hazırlayacaktı. Kendini heyecanlı hissetmekten alıkoyamıyordu.  Annesinin tarağıyla taradığı uzun gür siyah saçlarını topladığında odadan ayrıldı.

***

Jungkook mutfakta ocağa koyduğu yiyeceklerin pişmesini bekliyordu ki mutfağın kapısı açıldı. Jungkook gelenin Jimin olduğunu görünce şaşırdı. Taehyung ona Jimin'in yarın geç geleceğini söylemişti. Onu bu saatte burada görmek şaşırtıcıydı. Acaba kendisi mi çok uyumuştu? Jimin geniş bir gülümsemeyle "Bay Jeon yine erkencisiniz."dedi. Jungkookta ona minik bir tebessüm gönderdiğinde ne yapacağını bilemeyen elleri birbirlerinin üstünde birleşti."Oh evet. Taehyung senin geç gelebileceğini bu sebeple bugün kahvaltıyı benim  hazırlayabileceğimi söyledi" Jimin işittiği cümleler sonrası sırıtışı daha da büyüttü Jungkookun yanında yer alan sandalyeyi çekerek üzerine oturdu. "Aslında dün geç kalabilme ihtimaline karşın efendiden izin almıştım ama dün yaşananlar endişelenmeme sebep oldu o yüzden erken geldim. Ama bakıyorum da endişelenebileceğim bir şeyler kalmamış. Efendiye kahvaltı hazırladığına göre aranız düzeldi sanırım hmm?" Jungkook yavaşca başını salladı. "İkiniz adına da sevindim Bay Jeon. Kalan işleri ben hallederim. Siz salona geçin keyfinize bakın." Jungkook ise hayır anlamında elini sallayarak "Şey aslında burada kalsam daha iyi olur."dedi.  Jimin Jungkookun çoktan kızarmış yanaklarına baktı. Artık dün neler yaşanmışsa efendisini salonda gayet mutlu bir şekilde bir şeyler karalarken görmüş; Jungkook ise burada, onunla başbaşa kalmamak konusunda tatlı bir utanç içinde kıvranıyordu. Dün neler olmuş bilmese de  bu ikisinin arasının düzelmekten daha ilerilere gittiği belliydi." Peki o zaman bende bir önlük alayım." Jimin önlüklerin asılı olduğu askıya doğru ilerledi.

***

Kahvaltı oldukça güzel geçmişti. Jimin kendisinin kahvaltı etmeyeceğini, bahçede bir işi olduğunu ve onun yerine salona tepsileri taşıyıp taşıyamayacağını sorması üzerine kahvaltıyı Taehyungla baş başa yapmıştık.  Kahvaltı ederken Taehyungun  yaptığım yemekleri beğenip beğenmediğini belirten mimiklerini yakalamaya çalışmıştım. Taehyung önündeki çoğu yiyecekten tatmış bir çoğunu bitirmişti ki "Ellerine sağlık Jungkook. Her şey güzel olmuş."dedi. İşittiğim kelimeler karnımın kasılması ve utanmama sebep oldu. Bakışlarımızı  buluşturduğumda ise "Afiyet olsun"demiştim.

Taehyung işine gitmek için hazırlanacağını söylemiş ve salondan ayrılmıştı. Salonda önünde  tepsilerle tek başına oturan Jungkook ise düşüncelere dalmıştı. En son ne zaman biri ona yaptığı hizmetler veya yemekler için teşekkür etmişti? Uzun zamandır kimseden takdir edici kelimeler işitmediğini farkeden Jungkook derin bir iç çekti. Takdir edilmek böyle mi hissettiriyordu yani? Taehyungla arasının düzelmesi onun bu dünyada tatmayı özlediği duygularla tekrardan tanışmasına sebep oluyordu.

***

Taehyung yemek boyunca bazı düşüncelerin aklında dönüp durmasını durduramadı. Jungkook ile ilgili hiçbir şeyi bilmiyordu. Dün yatmadan önce Jeon ailesi ve geçmişi hakkında düşündü. Jeon ailesinin Jungkook adında bir çocuğa sahip olduğunu bile hatırlamıyordu. Jungkookun varlığı onun için bir gizem kaynağıydı. Babası izdivaç için haber yolladığında evlerinin tek çocuğa sahip olduğunu ve hatta onu kendisiyle neden nişanlandırmak istediklerini anlamamıştı. Başta tüm bunların kendisi için bir komplo olabileceğini bile düşünmüştü. Jungkook tüm bunlardan bi haber ve bir sürü bilinmemezlikle hayatına dahil olmuştu. Sabah ki kahvaltıda Jungkookun üzerindeki eski kıyafetleri düşündü. O eski kıyafetlerin içindeki cılız beyaz bedeni. Elleri de dikkatini çekmişti Jungkookun. Beyaz teninin üstünde kendisine misafirlik eden bir sürü derin çatlak vardı. Elleri bu eve geldikten sonra bu denli çatlamamıştı. Demek ki ailesinin evindeyken de yoğun bir şekilde ev işleriyle ilgileniyordu.  Peki böyle biri, seçkin bir ailenin evladı olabilir miydi? Taehyung tüm bu soruların cevabını Jungkooka sorarak almayı başta mantıklı bulsa da sonrasında onun ne derece doğru söyleyeceğini veya beklediğinin tersi bir durum söz konusuysa bunu kendisine anlatır mıydı bilmiyordu. Tüm bu olasılıkların sonunda Jeon ailesini araştırmanın daha doğru olacağına kanaat getirdi. Doğaüstü güçlere ait fazla soy yoktu. Umut ediyordu ki Jeon ailesnin altından kötü şeyler çıkmazdı. 
Kendini daldığı bu düşüncelerle çok bunalmış hisseden Taehyung Jimin'i odasına çağırdı. Jimin odaya girdiğinde Taehyungun düşünceli hallerini anlamıştı. "Taehyung noldu? Nedir bu düşünceli halin." Taehyung saçlarını karştırdı. "Çok uzun uzadıya anlatamayacağım Jimin ama senden rica edeceğim bir şey var. Jungkook'un durumu ortada. Onun gerçekten Jeonların oğlu olup olmadığına karşın şüphelerim var." Üniformasının ceketini sırtına geçirdi."Onu kalkıp bunu sorabileceğimi sanmıyorum ama bunu onu kırmadan araştıracak ve öğreneceğim. Senden gözünü Jungkookun üstünden ayırmamanı istiyorum." Jimin karşısındaki oğlanın insanlara karşı aşırı güvensiz olduğunu bildiğine anlattıklarını pek dinlememişti. O biliyor, hissediyordu Jungkook gayet iyi biriydi. Taehyungun düşündüğü gibi biri olamazdı fakat asıl odağı anlattıklarından çok efendisinin onu kırmadan araştıracağım demesindeydi. "Pekala Taehyung. Jungkooka dikkat ederim ama ilginç olan senin nişanlını kırmamak için dikkatli olacağını söylemen. Bakıyorum da efendim nişanlısına karşı pek bir ilgili." Jimin kurduğu cümlenin arkasına tatlı tatlı kıkırdadı. Taehyungun Jiminin cümlesiyle sert olduğunu umduğu sesiyle "İlgilenmek mi?" Jimin karşısındaki oğlanı tanıyordu. O asla hislerini basitten kabul eden biri değildi. Taehyungun cümlesine devam etmesine izin vermeden "Efendim gerçek hislerinizi karşınızdakine de hissettirmezseniz karşınızdaki ona değer verdiğinizi anlamayabilir.Rica ediyorum bu cümlelerinizi Jungkookun yanında da kurun." Taehyung hem utandığını hem öfkelendiğini hissediyordu "Jimin seni arkadaşımsın demem ayağımın altına alırım" bu cümleyle Jimin arkadaşının daha fazla üstüne gitmek istemedi yine de Taehyungun Jungkooka karşı ki hislerini kabullenmesini istiyordu. "Buraya daha önce gelen nişanlılarının servet ve statü düşkünü olduğunu ikimizde biliyoruz fakat Jungkooka bir bak. Onun farklı olduğunu göreceksin"dedi. Taehyung her ne kadar içinden Jimine hak veren bir tarafın olduğunu bilse de bunu şimdilik içinde tutacaktı. "Dediklerimi unutma Jimin. Akşama görüşürüz"cümlesini bitirmesiyle evden apar topar çıkması bir oldu Taehyungun.



Y/N Arkadaşlar sizce Jeon ailesinin altından neler çıkacak? Tahminlerinizi buraya bırakabilirsiniz. Şimdiden destekleriniz için teşekkürler. Hepinizi öpüyorumm.

Dream Sight | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin