24

467 32 8
                                    

Taehyung mührü bozulan mezarlık olayları yüzünden yoğun olan çalışma programlarının  daha da yoğunlaşmasını artık takip edemez hale gelmişti. Günlerdir gece nöbetlerine kalıyor hatta eve uğrayamadığı gündüzler oluyordu. Aklı hep evde olan esmer son günlerde kendini sıklıkla sinirin kucağında buluyordu.
Yine bir gün bulduğu boşlukta eve uğrayan esmer, birimden gelen acil haberle arabaya binmişti. Araba da bulunan üniformalı gencin kendisine "Efendim, Saraydan bir elçi geldiler. Görüşme için sizi bekliyorlar."cümleleri  Taehyungun içten içe  sövmesine ve tüm yolu huysuz suratıyla izlemesine sebep oldu.
Birime geldiğinde Yoongi'nin çoktan elçiyi odasına kabul ettiği bilgisiyle oyalanmadan adımlarını odasına çevirdi.  Odasına girdiğinde içeride kendisini bekleyen iki adama da kafa selamı vererek "Merhaba ben Kim Taehyung. Hoşgeldiniz. Kusuruma bakmayın geleceğinizden haberim yoktu." Karşısında ki gözlüklü uzun adam gülümseyerek "Sorun değil bay Kim. Ben Mingyu. Lee Mingyu." Uzattığı el esmer tarafından sıkıldıktan sonra karşılıklı oturdular. "Bay Kim biliyorsunuz ki bu mezar soygunu majestelerini çok rahatsız etti. Saray bunu yapanların ve kaçan Grosteklerin bir an evvel bulunmasını istiyorlar." Esmer olan başıyla onayladıktan sonra "Failleri araştırma da ki durum nedir?"diye sordu. "Hala araştırıyoruz şu ana dek sadece mezarlık etrafında baygın halde bulunmuş bir kaç şüpheli bulduk ve hepsini sorguladık." Esmer olan gözlüklerinin üzerinden kendisine bakan gözlerle kontak kurarak "Bir şeyler söylediler mi?" Gözlüklü olun olumsuzca başını salladı. Oda da oluşan bir kaç saniyelik sessizlik sonrası Taehyung sırtını arkasında ki koltuğa yaslayarak elçinin geldiği haberini aldığı andan beri aklında olan soruyu sordu "Sarayın aniden bizle bilgi paylaşmasına  şaşırdım. Olayı kendileri devralmak istemişlerdi." Gözlüklü olan bir parmağıyla gözlüğünü burnunun üsünden iteleyerek "Majesteleri yakalanan Grosteklerin azlığından şikayetçiydi. Ayrıca açıklamadıkları kurbanların da olduğu konuşuluyor. Bu konuyla biriminizin alakadar olmasının en doğrusu olduğunu düşünüyor olmalılar." Taehyung karşısında ki saraya bağlı bir elçi olmasına rağmen kendisine istediğinden daha çok bilgi veren bedeni gözlerini kısarak izledi. Esmerin inceliyici bakışlarını üzerinde hissetmiş olan genç "Bir sorun mu var efendim?"diye sormaktan kendini alamadı. Taehyung tekrar söze girdiğinde "Sormamın sakıncası yoksa eğer yolunuzun buraya nasıl düştüğünü merak ettim. Saraya ait bakanlık çalışanlarını iyi bilirim oysa sizinle daha önce hiç karşılaşmadık."
Mingyu işittiği soruyla gergince gözlüğünü çıkarmış, ceketinin cebinde bulduğu mendille camlarını temizlemeye koyulmuştu. Tüm bunları yaparken hapsedildiği bakışların sahibine gerginliğini belli etmemek amacıyla gülümsedi "Haklısınız Bay Kim. Saray bakanlıklarında daha önce hiç çalışmadım.  Majesteleri böyle bir görev için güvendiği biri ile çalışmak istediğini söyledi. Özel ricası beni buraya kadar getirmiş oldu." Esmer olan anlıyorum dercesine kafasını salladı "Tabi işler karışınca güvendiği insanların yanında bulunması mantıklı olan olurdu."esmer olan cümlesini öyle samimiyetten ve inanmışlıktan yoksun kurmuştu ki karşısında ki gençte pek tabii bunu anlamıştı ama daha fazla bu konudan konuşmak istemedi. "Öyle Bay Kim. Majesteleri bu görevi devralmasını istediği kimseleri önceden kafasında belirlemiş ve benden de güvenilir olup olmadığınız hakkında araştırma yapmamı istemişti. Görev şartlarını konuşmadan önce nişanınızı kutlamak isterim Bay Kim. Sosyetede pek bir ses getirmişsiniz."dedi. Esmer olan karşısında ki geveze adam yüzünden sabrının sonlarına geldiğini anladı. Ufak bir teşekkür sunup "Herneyse, konumuza dönelim."diyerek konuyu kapattı.
Mingyu sarayın belirttiği her şartı karşısında ki komutana sunduğunda karşılığında "Saray resmi bir talepte bılunduğu için birimimiz planlanan operasyona katılacaktır."cevabını aldı.  Mingyu içten olduğunu düşündüğü gülümsemesini sunarak "Aracı olduğum için bundan sonra daha sık karşılaşacağız Bay Kim. Sizinle çalışmak için çok heyecanlıyım."ardından elini esmere uzattı. Esmer olan kendisine uzatılan eli aynı şekilde tuttuktan sonra ikili tokalaştı. "Bende öyle. Elimizden gelenin en iyisini yapalım Bay Lee."dedi. Ardından genç olan odadan ayrılana kadar bakışlarını sırtından ayırmadı.

Dream Sight | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin