10.

273 16 1
                                    

Zhasl světlo a tak byla rozsvícená jen malá lampička co mám u postele. Lehl si vedle mě a přikryl se.

N - Budeš chtít ještě něco dělat nebo už půjdem spát?

T - Asi to druhý. Je už dost pozdě a já dneska už nemám na nic energii

N - Chápu, vnímám to stejně

T - A Nin? Dneska jsem za tebou nepřijel ubrečenej, jasný?

Když to řekl, trošku jsem se zasmála. Nevím co mě to napadlo, ale dala jsem mu pusu. Z našeho polibku se stalo líbání. Proč jsem to udělala? Nevím. Jo, mám ho ráda, věřím mu a on mě očividně taky, je mi s ním fajn, ale nic k němu necítím. Ale co už. Žijeme jen jednou ne?  Pokračovali jsme až dokud nám nedošel vzduch.

N - Jasný. A tohle nebyla pusa.
Dobrou Tome

T - Dobrou Nin

CO MĚ TO NAPADLO?! Já vím že jsem právě doslova řekla že žijeme jen jednou, ale co mě to napadlo! Nevim proč to tak hrotím, jemu se to očividně líbilo a mně překvapivě taky.
Ležela jsem na zádech a on na boku. Svou ruku dal na mé břicho a já do chvilky usnula.

Je ráno. Otočila jsem se na bok a viděla jsem Toma jak ještě spokojeně spí. Měl ruku na mém břiše a jak jsem se otočila, tak se přemístila na bok. Opatrně jsem ji ze sebe sundala a šla jsem do koupelny. Jako každé ráno jsem si dala ledovou sprchu, vyčistila zuby a namalovala. V ručníku jsem šla do pokoje pro oblečení, které jsi si s sebou nevzala. Tom ještě spí ale stejně se radši převléknu v koupelně. Po chvilce vybírání outfitu jsem vybrala tohle:

Když jsem se převlékla, ještě jsem si přežehlila vlasy aby byli trochu upravené a byl čas na snídani

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem se převlékla, ještě jsem si přežehlila vlasy aby byli trochu upravené a byl čas na snídani. Tom se ještě pořád nevzbudil, ale nedivím se mu. Je teprve 8:05. Šla jsem do ledničky a byla tam smetana. Napadlo mě udělat šlehačku a tu dát na palačinky. V kuchyni mě to baví, ale ne vždy mám hodně času. Smíchala jsem potřebné ingredience na palačinky a dala rozehřát pánev. Mezitím vším jsem šlehala šlehačku. Po nějaké době se mi to povedlo, tak začala jsem dělat palačinky. Když byli všechny hotové, některé jsem namazala marmeládou a některé nuttelou. Ještě jsem nakrájela jahody a maliny co byli v lednici a společně se šlehačkou tím palačinky ozdobila. Já teď hlavně potřebuju kafe! Nevím jaký pije Tom, tak prostě udělám to stejný co piju já. Vše jsem dala na tác a šla s tím do pokoje. Tom pořád spí. Položila jsem to na stůl a šla jsem ho vzbudit. Mluvila jsem na něj ale on jen zavrčel a zase usnul. Když se převalil na záda, bouchla jsem ho do břicha a to už se probral.

T - Nin co děláš

N - Budím tě. A dokonce jsem tak hodná, že jsem ti udělala snídani do postele, tak neser a jez

Když jsem to říkala, šla jsem pro tác s jídlem a dala to na postel. On uhnul peřinu a sedl si. Já naproti němu a pustili jsme se do jídla.

T - Děkuju, je to fakt dobrý

N - Já vím, ode mě je všechno dobrý. Já vařím nejlíp

T - Tak to abych u tebe často spal

N - No tak jestli ti tak chutná moje snídaně, tak proč ne

T - No, taky mi chutnalo to co se stalo než jsme šli spát

You Are My Angel | Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat