Po cestě jsme se ještě stavili v obchodě pro něco k jídlu a poté pokračovali dál v jízdě. Ubyla necelá hodina, my přijeli na místo a já opět spatřila tu nádhernou přírodu. Z celé chaty jsem vlastně viděla jen posilovnu a chodbu, jsem zvědavá jak bude vypadat zbytek. Tom odemkl dveře a já vběhla dovnitř. Z chodby jsem zamířila do první místnosti a byl to obývák spojený s kuchyní. Šla jsem zpět na chodbu a vešla do další místnosti. Pracovna. V přízemí jsou jen tyto místnosti, plus nějaký kumbál a dveře do sklepení. Vyšla jsem po schodech nahoru a tam už bylo dveří víc. Záchod, koupelna a tři pokoje. Tom vyšel za mnou nahoru a zavedl mě do pokoje, ve kterém přespíme.
T - Tak tenhle pokoj ne můj. Ten naproti Billa a vedlejší byl rodičů
Jen jsem na něj kývla a skočila do obrovské postele. Tom položil naše tašky na zem a sedl si vedle mě.
N - Tak co budeme dělat?
T - To netuším....ale vím že mám hlad
Zasmál se a já se postavila. Vytáhla jsem ho z postele a šla do kuchyně. Celou cestu jsem ho za sebou táhla jako panenku. Vzala jsem tašku s nákupem a podívala se na něj.
N - Kuřecí prso, brambory a bylinkový dip může být?
T - Jo prosím!
Sedl si na linku a pozoroval každý můj pohyb. Navrhla jsem mu jít si po obědě zacvičit a pak se podívat do lesa. S mým nápadem souhlasil.
Když bylo jídlo hotové, podala jsem mu talíř s jeho porcí a šli jsme si sednout na gauč. Během jídla jsme prohodili nekolik slov a já šla potom umýt nádobí. U této činnosti opět seděl na lince a jeho oči byli namířeny na mě.T - Jsi fakt krásná, víš to?
N - Ty se mě tu snažíš balit?
T - Prosimtě, jak tě to napadlo? Vždyť jsem tě už sbalil
N - No jo vlastně, já zapomněla
Řekla jsem stejně sarkastickým tónem jako on předtím a šla jsem k němu. Objala jsem ho kolem pasu a jelikož seděl na vysoké lince, byl ještě vyšší než normálně.
T - Ale ale, Ninuška se chce objímat
Když to řekl, jen jsem se odtahla a chtěla jsem odejít, ale to mi nedovolil. Chytl mě za ruce a přitáhl si mě opět na svou hruď.
Dostala jsem geniální nápad ho začít lechtat. On se ale logicky bránil, a bouchl se do hlavy o skříňku. Svalila jsem se na zem a začala se hrozně moc smát.T - Kotě miluju tvůj smích, ale teče mi krev
Vyrušil mě jeho hlas a já se postavila. Pořád jsem se smála a u toho si prohlížela ránu na jeho čele. Teče z toho dost krve, ale není to nic hrozného.
ČTEŠ
You Are My Angel | Tom Kaulitz
FanfictionNina je teprve 16 letá dívka a žije jen s matkou v menší vesnici. Už nějakou dobu trpí psychickými problémy a sebepoškozuje se. Co, nebo spíš kdo se jí připlete do života, by ji ani ve snu nenapadlo. Bude mít na její život tato osoba dobrý vliv?