28.

281 17 4
                                    

I přes to že jsem toho moc nenaspala, jsem vstala v 6:45.
Jen jsem ležela v posteli a přemýšlela. Vážně se zabila? Nedělá si ze mě legraci, že ne? Je to kvůli mě? Jo, tak tyhle otázky si kladu pořád.

T - Kolik je hodin?

N - Bude sedm

T - Proč ještě nespíš?

N - Nemůžu spát

Tom si promnul oči a posadil se naproti mně.

T - Co se teda dnes v noci stalo?

N - Napsala mi Amber

T - Co zase chtěla?

N - Dala mi její poslední sbohem...

T - C..Cože?! Ona se chce zabít?

N - Nejspíš už to udělala

T - Tyvole...pojď, určitě to bude ve zprávách

Vyletěl z postele a běžel se mnou do obýváku. Zapnul televizi a tam zrovna začínaly ranní zprávy. Jak jsme předpokládali, tak to bylo. Všude byly fotky jejího obličeje, jejího těla a fotky místa činu. Podle všeho se bodla do srdce a poté spadla ze střechy. Když jsem to poslouchala, měla jsem kamenný obličej...žádné emoce. Prostě prázdný výraz.

T - Jsi v pohodě?

N - J-Jo

T - Nemáš v očích náznak smutku. Je ti to jedno?

N - V noci v tom lese...mi pár slz ukáplo. Ale jinak nic. Už jsem jí hodila za hlavu. Mám jen pár otázek. Ta hlavní je, jeatli to bylo kvůli mně

T - I kdyby, nemůžeš za to Nin. Vždyť víš jak se k tobě zachovala

N - Jo, já vím

Řekla jsem a v televizi jsem pustila jiný program. S Tomem jsme leželi v objetí a kouka na to co bylo zrovna na programu. Tom usnul. Vždy vstává docela pozde a přece jenom není ještě ani půl osmé. Opatrně jsem se zvedla a šla jsem do pokoje. Vzala jsem si velké šedé trčko a černé kraťasy. Udělala jsem si drdol a šla jsem do sklepní místnosti. Odemkla jsem snad milion dveří a rozsvítila jsem světlo. Opět jsem se nacházela v té obří posilovně. Podřebuju nějak zaměstnat hlavu. Pustila jsem si nahlas písničky a vzala jsem si boxovací rukavice. V repráku začal hrát můj playlist, ve kterém se nachází Evanescence, Guns N' Roses, Slipknot, Korn, System of a Down, Type O Negative, Nirvana, Nightwish a mám tam i nějaké písničky od kluků. Začala jsem bušit do pytle a cítila jsem úlevu. Z hlavy jsem vypouštěla všechny myšlenky a problémy. Pytel se houpal a já do něj mlátila víc a víc. Měla jsem v hlavě doslova chaos. Začala jsem brečet. Snažila jsem se zapomenout na veškeré myšlenky, ale místo toho, se nahromadily a já to vypustila ven pomocí slz. Plakala jsem a bouchala do pytle vší silou. Vnímala jsem rytmus hudby a i přes ty slzy jsem si tuto chvíli užívala. Už jsem nemohla. Odhodila jsem rukavice a lehla jsem si. Teď to byla jen já, slzy a hudba. Teda dokud tu hudbu někdo nevypnul.

Omlouvám se že je to kratší a že vydávám až dnes. Tenhle týden je trochu náročnější, ale chtěla jsem alespoň něco vydat. O víkendu by se to zase mělo srovnat a měla by h vydávat častěji. Ještě sem hodím update ohledně dalších příběhů. Až tuto knížku dokončím, začnu vydávat příběh Its Just a Game, Right? A už mám nápad na další knihu a ta bude tedy o Billovi. Plus budu nejspíš dělat pokračování knihy Fell in Love with Emo boy protože si o to někteří z vás psali, jak do komentářů tak do soukromých zpráv.
Děkuju vám za podporu ať už je v jakékoliv podobě a byla bych ráda kdyby jste mi dali zpětnou vazbu a napsali mi do komentářů jak se vám tato kniha líbí. Popřípadě nápad za nějakou možnou zápletku. Tak jo, to je vše. Děkuji že jste to dočetli až sem a zatím pa!

NatyKaulitzz

PS: S Amber nekončíme

You Are My Angel | Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat