Obmotala jsem okolo sebe ručník a šla otevřít, protože dotyčný nepřestával zvonit.
Otevřela jsem dveře a v nich stál Tom s malou sportovní taškou v ruce.N - Budeš tu spát?
T - Jo
Pustila jsem ho tedy dál a on hned zamířil ke mně do pokoje. Tašku s věcmi položil na zem a lehl si do mé postele. Koukal do mobilu a já šla dokončit své sprchování ze kterého mě vyrušil. Mé pyžamo se opět skládalo z jeho boxerek, ale tričko jsem měla tentokrát svoje. Šla jsem do pokoje za Tomem se ho zeptat co chce jíst, abych to mohla udělat.
T - Ten ručník sis mohla nechat, ale v mých trenkách taky nevypadáš špatně
N - Haha, vtipnej. Co chceš jíst?
T - Nic, nemám hlad
N - Dobře
Nic teda dělat nebudu. Taky hlad moc nemám. Ani jsem si nevšimla že Tom už je taky v pyžamu. Chtěla jsem ho přelézt, abych ležela u zdi, ale on mě chytl a držel v sevření.
N - Tome pusť mě!
T - Ne. Včera jsi říkala že Bill líbá líp a podle mě to bylo tím alkoholem. Teď jsi střízlivá tak to vyzkoušíme
Než jsem stihla cokoliv říct, moje i jeho rty na sebe byli nalepené. Oba líbají dobře, ale s Tomem je to jiný. Taky jsem ho s tím Billem chtěla jen naštvat a očividně se to povedlo.
N - Možná že fakt líbáš líp
Řekla jsem když se naše rty oddělili. Nebyli od sebe ale na dlouho, protože jen co jsem to dořekla, políbil mě znovu. Položil mě a byl nade mnou. Žádný pohyb náš polibek nepřerušil. Jednou rukou jsem ho držela okolo krku a druhou za jeho svalnatou paži. Jeho ruka byla v mých vlasech a druhou měl položenou na mém boku. Když už nám pomalu docházel vzduch, naše rty se opět rozpojily. Když naše rty byly zase v sobě jako puzzle, jeho ruka jela výš po mých žebrech. Klekla jsem si na kolena a sundala si tričko. Koukal na mě trochu v šoku, ale nic říct nestihl. Vrhla jsem se na jeho rty a on si lehl. Tentokrát jsem byla já nad ním. Na bocích jsem cítila jeho ruce. Začala jsem mu vyhrnovat tričko, které si následně sundal. Přidržela jsem si ho pod krkem a nepřestávala ho líbat. Můj pohled spadl na jeho dokonalé tělo, které jsem během chvilky ozdobila několika cucfleky. Přetočil nás a tak jsem byla zase pod ním. Jeho rty zkoumal celé mé tělo až dojel k podbříšku. Sundal ze mě jeho (teď už moje) boxerky a políbil mě dole. Tiše jsem vzdychla a jeho jazyk i prsty se mi začaly věnovat. Jeho jazyk si se mnou hrál a palcem kroužil po mém citlivém místě. Uniklo mi několik hlasitých vzdychů nad kterými se usmál a začal si sundávat kraťasy.
T - Můžu? Není na tebe moc brzo?
N - Můžeš
Usmál se a z kapsy vytáhl kondom.
N - Nemusíš
T - Bereš prášky?
N - Jo, pak ti to řeknu
Kývl a ještě zabalenou ochranu odhodil. Do vteřiny z něj zmizel poslední kus oblečení a mě trochu zaskočila Tomova velikost......tady si na někom dal pán Bůh záležet. Naposledy se na mě podíval jestli má svolení a když jsem kývla že ano, pronikl do mě. Byl to dokonalý pocit. Začal se ve mě pohybovat a tvrději přirážet. Zrychloval své tempo a mé vzdychy mu očividně dělali dobře. On ovšem taky nebyl úplně zticha. Naše společné vzdychání jsme se snažili utlumit polibky, ale nebyli jsme úspěšní. „Ahh, bože!" vykřikla jsem když naposledy a dost tvrdě přirazil. Vyjel ze mě, já se udělala a on hned po mě do mé pusy. Vše jsem spolkla a každý jsme si oblékli své pyžamo a vyčerpaní jsme vedle sebe leželi.
N - Tak a teď se ještě musím vyspat s Billem, abych porovnala kdo je lepší
T - No to ani náhodou
Začala jsem se smát a on se taky neudržel. Řekla jsem mu jak to mám s tou antikoncepcí. Měla jsem dost problémy s akné a někomu pomohlo že začal brát právě tyto prášky. Zkusila jsem to a pomáhá to. Pleť už mám čistou, ale beru to pořád. Radši.
ČTEŠ
You Are My Angel | Tom Kaulitz
Fiksi PenggemarNina je teprve 16 letá dívka a žije jen s matkou v menší vesnici. Už nějakou dobu trpí psychickými problémy a sebepoškozuje se. Co, nebo spíš kdo se jí připlete do života, by ji ani ve snu nenapadlo. Bude mít na její život tato osoba dobrý vliv?