33.

181 18 5
                                    

N - Co tím myslíš?

T - Nin...já už nemůžu dál dělat že jsme jen kamarádi s výhodama. Z mojí strany tohle není jen o sexu. Něco mezi náma je, já to cítím. Já....tohle jsem nikdy necítil. Vždy jsem se s holkou jen vyspal a tak jsem nestihl chytit city. Ale teď... já...já nevím jak to popsat. Nedokážu říct že tě mám rád jen jako kamarádku.

Pozorně jsem Toma poslouchala. Tohle jsem teda nečekala. Chtěla jsem neco říct, ale úplně jsem ztratila slova. Já nad tímhle pořád přemýšlím a furt nevím co bych řekla kdyby se mě někdo zeptal jak se cítím ohledně Toma. Jen jsem na něj koukala a když přestal mluvit, podívala jsem se dolů. Hrála jsem si s náramkem a přemýšlela jsem co říct.

N - Tome, já-

T - Nin, já vím že jsi tohle asi nečekala, ale já už nemůže dělat jako že mezi náma nic není. Nedokážu se chovat jako bych na tebe pořád nemyslel. Ty jsi jediná věc která je poslední dny v mojí hlavě. I když se snažím soustředit se na něco jiného, ty se prostě objevíš a já zas myslím jen na tebe. Na ty tvoje nádherný oči a dokonalej úsměv. Cítím jak tvoje malý ruce objímají moje velký tělo a tvé tělo se tře o moje. Všechno co v těhle chvílích chci je cítit tvojí vůni a tvoje polibky. Chci tě mít u sebe a líbat tě. Chci jen být s tebou a nikdy neodejít. Vidět tvůj úsměv a být důvodem proč se usmíváš. Chci spát a mít tě po mém boku. Chci abys byla první věc co uvidím když se ráno probudím a poslední když jdu spát. Chci se s tebou na veřejnosti držet za ruku a chci aby všichni věděli že jsi moje. Chci tu být a pomoct ti vždy když to potřebuješ. A tohle všechno co chci, potřebuju. Nin já tě nemůžu nikdy ztratit

Jen jsem v tichosti seděla a koukala na něj. Do očí se mi začaly hrnout slzy a úplně mi vyschlo v puse. Nevěděla jsem co říct. Když jsem ale otevřela pusu a chystala jsem se odpovědět, Tom mi opět skočil do řeči.

T - Já tě miluju, Nin.

O můj bože. Vážně to teď řekl? Po tváři mi stekla slza. Nevím jestli smutku nebo radosti. To co mi řekl jsem nikdy neslyšela. Bylo do procítěný. Bylo vidět že to neměl nacvičený a tak to bylo přímo z jeho srdce. Nikdy jsem se necítila milovaná mužem. Proto by to mohla být slza radosti, ale nejsem si tím jistá. Já nemůžu říct že ho miluju. Ne teď. Já totiž nevím jestli ho miluju. Mrkla jsem a z očí se mi uvolnilo dalších pár slz.

N - Tome já nevím jestli tě miluju

Řekla jsem po několika dlouhých sekundách ticha. Tomovi se zvětšily zorničky. Asi to nečekal.

T - Ty....nevíš?

Když to říkal slyšela jsem zmatenost a zklamání. Z mých očí se pomalu ronilo více a více slz.

N - Tome...já....asi bys měl jít. Venku už tolik neprší, tak-

Než jsem stihl větu dopovědět Tom se zvedl z mé postele a několikrát kývl hlavou.

T - Jo....jo. Máš pravdu....asi bych měl.

Vzal si svou kšiltovku a pomalu šel ke dveřím. Na jeho tváři jsem zaznamenala slzu kterou rychle utřel. Bez ohlédnutí a rozloučení odešel z mého pokoje. Z postele jsem pozorovala jak se zavírají dveře. Podívala jsem se z okna a viděla jsem Toma jak nastupuje do auta. Vypadá naštvaně a tečou mu slzy. Rozbrečela jsem se. Rozhodně ho moje odpověď zasáhla. Já ale city předstírat nemůžu. I když já taky nemohu říct že je to pro mě jen kamarád.

You Are My Angel | Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat