26.

276 13 5
                                    

Z POHLEDU NINY:

T - V kolik chceš teda jít cvičit?

N - V tomhle stavu? Já neudělám ani krok...já, já si ani nesednu

T - To jsem to udělal tak dobře?

N - Přestaň se ptát na něco co ti zvýší ego, nebo ti tu anakondu utrhnu

T - Už jsem ticho

Zasmál se a zvedl ruce jako že se vzdává. Tomu jsem se musela zasmát taky. Ale fakt to bolí. Ležela jsem a v klidu oddychovala. Tomova činnost byla úplně stejná. Vzala jsem si do ruky mobil a koukla se kolik je hodin. To už je 17:55?! Tak to jsme byli venku nějak dlouho. Zvedla jsem se z gauče a hned si zase opatrně sedla.

T - Co děláš?

N - Já?! Co jsi ty kurva před deseti minutama dělal

Křikla jsem po něm a on se začal smát. Kurva....takhle mě to nikdy nebolelo. Zvedl se a vzal mě do náruče.

T - Kam to bude madam?

N - Do pokoje

T - Jak si přejete

Uchechtl se znovu a já ho silou bouchla do ramene.

T - Přestaň nebo tě pustím

N - Snad tě to nebolelo

T - Říká ta, která tu skoro brečí bolestí protože se se mnou vyspala

Nad touhle poznámkou jsem si jen odfrkla a nechala to být. Hodil mě na postel a než odešel, stihla jsem ho kopnout do nohy.

T - Krávo

N - Debile

Oba jsme se hrozně smáli....když jsme spolu, jsme jak malý děti. Zvedla jsem se z postele a šla do tašky s věcma. Vyndala jsem si kotníkové ponožky, tričko a trenky které jsem dnes Tomovi vzala z šuplíku. Ještě kosmetickou taštičku a šla jsem do koupelny. Stáhla jsem si vlasy do drdolu a šla rychle do sprchy. Když jsem se sprchovala, došlo mi, že jestli chci jít zítra do školy, musím vstávat minimálně o hodinu dřív abych to stihla. Usušila jsem se a převlékla. Vlasy jsem si nechala sepnuté a zbývalo mi jen se odlíčit. Když jsem měla vše hotové, zašla jsem zpět do pokoje a vše uklidila. Poté jsem šla do kuchyně udělat něco k jídlu. Tom byl na gauči a koukal se do mobilu.

Stála jsem u linky a krájela zeleninu. V tom mě Tom zezadu objal a já ho od sebe odstrčila.

T - Co je? Ještě to bolí?

N - Už moc ne, ale když mě svíráš v objetí, nemůžu nic dělat. Kdo ví, co by bylo potom

T - Bolelo by tě to znova

Uchechtl se a já se dál soustředila na zeleninu. On si sedl na linku jako když jsem dělala oběd a bedlivě mě pozoroval.

T - Mám stejný trenky

N - Ne nemáš

T - Mám

N - Ne, UŽ nemáš

T - Počkej, ty jsou-

N - Jo, tvoje

Pronesla jsem a on jen zakroutil hlavou.
Když bylo jídlo hotové, každý jsme si nandali na talíř podle toho jaký jsme měli hlad. Během jídla jsme sledovali nějaký pořad co zrovna byl v televizi a bavili jsme se o zítřku. Dnes jsem byla nějaká bez energie a tak jsme šli do postele už ve 20:50. Minimálně další hodinu jsme si povídali a potom jsme usnuli. Celá noc probíhala docela v klidu. Moc jsem se nebudila. Vzbudila jsem se jednou a když jsem chtěla zase usnout, vyrušilo mě pípnutí zprávy na telefonu. Ta zpráva je od Amber...

You Are My Angel | Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat