15.

260 17 14
                                    

Podívala jsem se kdo přišel a samozřejmě že to Khloé při mojí smůle byla.

K - Ale ale, tak slečna Nina se ukázala na párty

N - Co chceš Khloé

K - Nic, jen jsem si přišla pro něco k pití

N - Tak proč jsi na mě mluvila? Já bych bez tvýho hlasu přežila

K - Prostě mě jen zaskočilo že jsi na párty a ještě k tomu na párty co pořádá Tokio Hotel

N - Nalej si to a mlč

Podala jsem jí vodku a ona si ji nalila do kelímku. Byla jsem zrovna na odchodu, ale ona mě zastavila.

N - Co je

K - Upss

Když jsem se otočila, vylila mi celý kelímek vodky do výstřihu. Tohle jsou kurva moje nejoblíbenější šaty. Vlepila jsem jí za to facku, protože to udělala schválně. To si ona ale nenechala líbit a udeřila mě též. Ty rvačky mi nechyběli, ale co už. Nenechám ji jen tak vyhrát. Facky jsou o ničem, tak jsem zapojila pěsti. Udeřila jsem jí pěstí a ona mi ránu vrátila. Přiblížila se ke mně a chtěla mi vrazit další. To se jí ale nepovedlo, protože jsem ji kopla do břicha a proto, že už v sobě něco málo měla, se skácela k zemi. Bouchla se o stůl do hlavy a to udělalo hluk, plus jí samozřejmě začala téct krev. Chtěla jsem do ní znovu kopnout, ale kluci mi v tom zabránili. Mně nic nebylo, jen jsem měla na tváři obtisknutou její dlaň. Kiara si šla sebrat svojí dokonalou kamarádku ze země a i s Willem a Ericem odešly. Kluci se mě radši ani neptaly co se stalo, protože jsem vypadala fakt naštvaně.

T - Hele Nin, budeš muset přespat tady, protože se nemáš jak dostat domů. Všichni jsme něco vypili a taxikem tě posílat radši nechci

N - Dobře, a kde budu spát?

T - No na gauči, nebo-

N - Takže spím s tebou

T - Bylo mi to jasný, ale teď se musíš převlíknout.....smrdíš chlastem

N - Jo, ta pipina na mě vylila vodku

Zasmála jsem se a oni taky. Šla jsem s Tomem k němu do pokoje, aby mi dal něco na spaní. Ze skříně vyndal obří tričko a kraťasy. 

N - Tome, ty kraťasy ze mě spadnou

T - Běž zatím do koupelny si vzít to tričko. Něco ti donesu

Kývla jsem na souhlas a šla do koupelny. Sundala jsem ze sebe bundu i polité šaty a oblékla jsem si tričko. Hezky vonělo. Někdo zaklepal. Byl to Tom a nesl mi spodní díl pyžama. Jsou to jeho trenky. No co, lepší než nic. Když mi to podával, trošku se zarazil, ale nakonec odešel. Oblékla jsem si šedé boxerky a šla zpět k němu do pokoje. Ty jo, jsou fakt pohodlný....ty už mu nevrátím. 

N -  Tome? Kde je Bill? potřebuju se odlíčit a on bude něco mít

T - Na konci chodby má pokoj. Tam zaklepej

N - Díky

Usmála jsem se na něj a šla tam, kam mi řekl. Zaklepala jsem na černé dřevěné dveře a Bill mi hned otevřel. Řekla jsem mu co chci a on mi podal co jsem potřebovala. V koupelně jsem se odlíčila a zase a pro dnešek snad naposledy, šla přes chodbu do Tomova pokoje. Ten už ležel převlečený v posteli. Lehla jsem si k němu a chytala se spát.  Jeho hlas mě ale vyrušil.

T - Nin? Když jsem byl v koupelně, něčeho jsem si všimnul...

You Are My Angel | Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat