20.

298 18 2
                                    

Z pohledu Toma

Sedím na gauči a s Billem vymýšlíme nějaký nový text a melodii. Tahle písnička bude inspirovaná Ninou. Klukům jsem o ní nic neřekl, ani se na ni neptali. Jmenuje se to
On the Edge. Vymýšlel jsem nová slova a v tom mi zavolala.

N - Tome mohl by jsi přijet ke mně do školy prosím?

T - Co se stalo Nin?!

N - Tome prosím přijeď....budu na záchodě

T - Hned jsem tam

Brečela...a hodně.

B - Co se stalo?

T - Sorry brácha, musim jet

Popadl jsem klíče a běžel ven k autu. Nasedl jsem do něj a nastartoval. Jel jsem rychle. Nesmí se jí nic stát. Když jsem stál před její školou, rychle jsem vystoupil z auta, které jsem následně zamkl a běžel ji najít. Už venku ma mě koukalo dost lidí, ale vevnitř je to ještě horší. Je to tu samá holka co po mě chce podpis a fotku. Všechny jsem od sebe odháněl a hledal záchody. Běžel jsem na dámské a jen jedna kabinka byla zavřená. Slyšel jsem ji brečet a je slyšet jak se jí špatně dýchá.

T - Nin to jsem já

Pronesl jsem a ona odemkla. Otevřel jsem dveře a viděl ji. Celá se klepe. Vypadá to na panickej záchvat. Hned jsem za sebou zamkl, sedl si na zem naproti ní a chytl jí za ruce. Její dlaně svíraly ty mé a klepání jejího těla pomalu ustupovalo. 

T - Nin, dýchej

Snažila se zhluboka dýchat a tolik nebrečet. Moc jí to nešlo, ale její stav se zlepšoval. Jen doufám že sem nepřišly ty holky co jsem potkal na chodbě. Ale nikoho neslyším, tak tu snad nejsou. Jsem rád že jsem přijel dřív než si něco udělala. Nechci vědět jak by dopadla. Udělal bych pro ní cokoliv. Neměla sílu mluvit. Klepání přestávalo ale brek ne. I její dýchání na tom už bylo líp. Vidět ji takhle mě ničí. Až zjistím co se stalo, s těma lidma si promluvím a hezký to nebude. Jestli to byli holky bude to horší....těm rozbít hubu nemůžu. Nin je fakt statečná, takže ji museli říct něco fakt hnusnýho když to dopadlo takhle. Opatně slezla ze záchodové mísy a sedla si na mě. Hned jsem si ji k sobě přimáčkl a už ji nechtěl pustit. Pevně jsem jí držel v objetí a hladil po vlasech. Ještě se trošku klepala, ale pomalu to přestávalo. Už ani tolik nebrečí, ale ta holka toho v sobě má kurva hodně. Je mi jí neskutečně líto, a já udělám všechno pro to, aby se měla líp.

T - Bude to dobrý Nin. Jsem tu

Zašeptal jsem a ona se ke mně natiskla ještě víc. Přestala brečet a odtáhla se ode mě.

N - Promiň, já-

T - Nin za tohle se neomlouvej. Jsem rád že to nedopadlo hůř. Teď pojedeme ke mně ano? Nenechám tě tu v tomhle stavu

N - Tome? Děkuju. Já nevím co bych bez tebe dělala

T - No to asi nezjistíme, protože až do smrti budu v tvým životě. A teď pojď, ještě se musíme dostat přes ty nány na chodbě

Usmál jsem se na ni a otřel jí slzy. Když se usmála, rozzářily se mi oči. To jsem teď potřeboval vidět....její smích. Zvedli jsme se ze země, vzal jsem do ruky její batoh a odemkl kabinku. Nikdo tu nestál, naštěstí.

T - Můžem?

N - Můžem

Na její tváři se objevil sebevědomý a chladný obličej. Otevřel jsem a vešli jsme na chodbu. Nezastavili jsme se ani na vteřinu a ruku v ruce mířili pryč. Některé pohledy byly znechucené, některé žárlivé a některé nechápavé. Cítil jsem že je jí celá tahle situace nepříjemná, ale na její tváři to nedala poznat. Nebudu to z ní tahat hned v autě, ale budu mít otázky. Vlezli jsme do auta a kolem něj se objevilo několik holek. Vyjel jsem z parkoviště bez ohledu na to, že za námi běží a jednu svou ruku jsem položil na její stehno. Mou ruku okamžitě sevřela do její a pustila písničky. Dnes bude spát u mě...mám o ni strach. Jedeme k ní aby si vzala nějaké věci a zbytek dneška už svůj dům neuvidí.

You Are My Angel | Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat