N - Tome?
T - Nin?
N - No hahaha, pojď sem. Chci něco zkusit
Pronesla jsem a ukázala na žíněnky. Když jsem mu do ruky hodila rukavice, už tušil na co myslím. Nasadil si je a chodili jsme dokola po žíněnkách. Oba jsme měli vážné výrazy ale bylo vidět že se chceme začít smát. Rozhodla jsem se ho uhodit a on mi to oplatil. Mlátili jsme do sebe celou věčnost, ale nepoužívá všechnu svou sílu.
N - Mlať do mě víc a větší silou!
T - Nechci ti něco udělat
N - Dělej
Opět jsme se mlátili a on mi dal velkou ránu do břicha. Spadla jsem. Sundal si rukavice a přiběhl ke mně. Využila jsem momentu když mě postavil nohy. Převrátila jsem ho přes sebe tak, že spadl na záda a nechápal co se stalo. Držela jsem ho za nohu a když se chtěl zvednout, svou nohou jsem zatlačila na jeho hrudník a tak opět ležel. Sedla jsem si na jeho břicho a smála se.
T - Tebe to nebolelo?
N - Ne, nebo ne tolik
T - Ty jsi robot nebo co?
Smáli jsme se a jeho ruce byli na mých bocích. Když ale jely výš, sundala jsem je ze sebe a zvedla jsem se. Podala jsem mu ruku aby se postavil a on tak udělal. „Nepůjdem už?” zeptala jsem se Toma. „Jo, ale ještě se sem vrátíme neboj” ušklíbl se a já ho praštila do ramena, za které se chytl. Tomu jsem se jen uchechtla a vydala se ke dveřím. Vyšla jsem s místnosti a Tom hned za mnou. Zavřel dveře a po schodech jsme vyšli nahoru. „Ale je to tu fakt hezký” pronesla jsem po cestě do auta do kterého jsme následně oba dva nasedli. Po cestě jsme si povídali. „A jaký máš plány na víkend?” zeptal se během naší konverzace. „Ani ti nevim. Máma je až do pondělka pryč takže budu sama. Žádný plány zatím nemám” odpověděla jsem a u toho si prohlížela krajinu kterou jsme projížděli. „Tak to něco vymyslíme” ušklíbl se na mě a věnoval se řízení. Dál jsme si povídali. Zeptal se mě kde bydlím a odvezl mě rovnou domů. Už je stejně docela pozdě. Nebo ne pozdě, ale už je čas abych byla doma. Jo, nikdo tam na mě nečeká, ale porušilo by mi to můj každodenní režim. „Tak jo, děkuju za fajn den. Někdy to zase zopakujeme” řekla jsem na rozloučenou a jedním okem na něj mrkla.
„Si piš Nin” tohle byla jeho poslední slova než jsem zabouchla dveře a on odjel.Odemkla jsem a zase za sebou zamkla. Šla jsem nahoru do svého pokoje a odložila jsem si batoh. Vzala jsi si do ruky pyžamo a šla do koupelny. Dnes si dám jen sprchu. Osprchovala jsem se, oholila a taky si umyla vlasy. Zabalila jsem se do ručníku a vytáhla fén. Vlasy jsem si vyfénovala a zrovna i vyžehlila, jinak bych ráno vypadala jako ovce. Pak už jsem si vzala pyžamo a šla do kuchyně, kde jsem si udělala večeři. Rozhodla jsem se, že si udělám tzv. holčičí večer. S tortillou na talířku jsem vyšla po schodech zpět do pokoje. Vlasy jsem si hodila do drdolu a dala si na obličej plátýnkovou masku s aloe vera. Vlezla jsem do postele a na notebooku pustila film Let’s Dance.
Když se film blížil ke konci, zazvonil mi mobil. Je to Tom. Co asi potřebuje?N - Ano?
ČTEŠ
You Are My Angel | Tom Kaulitz
FanficNina je teprve 16 letá dívka a žije jen s matkou v menší vesnici. Už nějakou dobu trpí psychickými problémy a sebepoškozuje se. Co, nebo spíš kdo se jí připlete do života, by ji ani ve snu nenapadlo. Bude mít na její život tato osoba dobrý vliv?