Samozřejmě to byl Tom kdo vypl tu hudbu. Ani jsem nemusela zvedat hlavu abych věděla kdo to je. Nic neříkal a lehl si na zem vedle mě. Ležela jsem na zádech a Tom se převalil na bok aby na mě viděl. Rukou si podepřel hlavu a jeho druhá ruka zajela pod mé triko a jemně mě hladila po břiše.
T - Co se děje?
Zeptal se a jeho hlas sotva převyšoval šepot. Tomova ruka se dostala z místa mezi mým trikem a břichem a jela skrz mou ruku až k mé hlavě, aby mě chytl za tvář. Palcem jemně setřel mé slzy a koutky mých rtů se proměnily v lehký úsměv.
N - Já ti ani nevím, Tome. Jen mám divný pocit z té Amber. Stále nevím co se stalo předtím... předtím než jsme se pohádaly, víš? Ty hlasy, které mám vzadu v hlavě se vrátili. Já...potřebovala jsem si pročistit hlavu.
Tom chápavě přikývne a políbí mě na čelo.
T - Jsem tu, ano?
N - Já vím Tome, a moc za to děkuju, ale někdy mi přijde zbytečné o tom mluvit. A tohle pomáhá.
Posadili jsme se a já si sedla na Toma. Jeho ruce si našli cestu k mému pasu a ty mé zase k jeho krku. V objetí a tichosti jsme seděli na zemi.
T - Co chceš teď dělat?
N - Já ti nevím...ale dnes bychom se měli vrátit. Zítra musím do školy. Takže asi oběd a potom jet?
T - Jasně. Potom můžeme ještě něco podniknout
N - Něco vymyslím
T - Dobře
Usmáli jsme se na sebe a postavili jsme se. Uklidila jsem rukavice a Tom mě chytl za ruku. Vyšli jsme z přízemí a já si šla zabalit věci. Když jsem měla vše sbaleno, šla jsem do kuchyně udělat něco k obědu. Tom seděl na gauči a hrál videohry. Občas jsem na mém těle cítila jeho pohled a nad tím jsem se usmála. Když jsem měla jídlo hotové, vzala jsem talíře, příbory a šla jsem do obýváku za Tomem. Položila jsem talíře na stůl a my se pustili do jídla.
Když jsme dojedli, šla jsem umýt nádobí a Tom odnesl mou tašku s věcmi do auta. Uklidila jsem kuchyň a mohli jsme jet.
N - Bylo to tu fajn
T - Ještě se sem vrátíme a na dýl než na den. Slibuju
Usmála jsem se na něj a nasedli jsme do auta. Po cestě jsme si povídali jako pokaždé. Doma už by měla být máma, tak snad bude v náladě a nebudu se s ní muset hned po příjezdu hádat. Tom zastavil před mým domem a já vystoupila z auta. Rozloučila jsem se s ním a on odjel. Za hodinu pro mě zase přijede a já musím do té doby vymyslet nějaký plán.
N - Ahoj mami
M - Ahoj. Všechno v pohodě?
N - Jo. Byla jsem u kamaráda, četla sis ten papírek, ne?
M - Četla, ale stejně jsem měla strach, však víš
Usmála se na mě a já odešla do mého pokoje. To její chování bylo docela zvláštní. Vybalila jsem si věci a převlékla jsem se. Venku je celkem teplo a tak jsem si pro tentokrát vzala šaty. Stejně budu jen s Tomem a nejspíš i na louce, takže mě nikdo jiný neuvidí. Na ruce jsem si dala pár náramků jak kožených, tak ručně vyráběných abych tolik neupozorňovala na ty jizvy. Ani mně nedělá dobře když je vidím. Upravila jsem si vlasy a lehla si do postele. Napsala jsem Tomovi že za chvilku by mohl přijet. Šla jsem si vzít boty a rozloučit se s mámou. Když jsem před domem čekala na Toma, volala mi....Amber máma?
N - Ano, Elen?
E - Ahojky Nino. Určitě víš o tom že se... Amber... však víš. Potřebuji aby jsi přijela. Musím ti něco dát
Vzlykala do telefonu a já měla v žaludku zvláštní pocit.
ČTEŠ
You Are My Angel | Tom Kaulitz
FanfictionNina je teprve 16 letá dívka a žije jen s matkou v menší vesnici. Už nějakou dobu trpí psychickými problémy a sebepoškozuje se. Co, nebo spíš kdo se jí připlete do života, by ji ani ve snu nenapadlo. Bude mít na její život tato osoba dobrý vliv?