Přišel Bill a taky si udělal snídani. Sedl si ke mně a povídali jsme si. Zeptal se mě jak jsme se s Tomem vůbec seznámili. Řekla jsem mu to, ale v odpovědi jsem vynechala tu část s řezáním. Zeptala jsem se ho na něco ohledně zpívání, protože jsem chtěla být zpěvačka. Bohužel na zpívání nemám hlas a tak se mi to nesplní. Z naší konverzace nás vyrušily kroky. Tentokrát patřily Tomovi. Pozdravil nás a šel do kuchyně. Po chvíli přišel za námi s kafem a snídaní v ruce. Všichni tři jsme seděli na gauči a společně si povídali. Ptala jsem se hlavně na kapelu a tak. Přemýšleli jsme taky o tom, co budeme dnes dělat. Napadlo nás jet se projet na motorce. Já bych jela s Tomem a Bill na své motorce. Nejdřív jsem ale poprosila Toma jestli by mě odvezl domů kvůli oblečení a tak. Dojedl a já po nich umyla nádobí, jinak by to tam bylo několik dní jako to co jsem dnes už myla. Potom už si Tom vzal klíčky od auta, donesl mi šaty s bundou a jeli jsme.
T - To uplý tričko ti sluší víc než to volný
N - Blbečku......radši se soustřeď na cestu
T - Já zvládám víc věcí naráz
N - Ne když jsem s tebou v autě já. Čum na cestu a nesměj se tak blbě
Musela jsem se taky zasmát tomu jak blbě se koukal a smál. Ale má krásnej smích. Z okna jsem pozorovala krajinu kterou jsem viděla tak milionkrát a než jsem se nadála, stáli jsme u mě před domem.
T - S Billem jsme tu ve dvě, tak buď tu
N - Budu, tak zatím
T - Pa
Odjel a já vešla do domu. Vyběhla jsem po schodech do pokoje a vzala si na sebe něco místo toho trika a trenek. Rozhodla jsem se, že ty trenky mu nevrátím. Nakonec jsem si vzala jen šedé kraťasy a černé volnější triko s krátkým rukávem. Následně jsem v celém domě co nejvíc uklidila, ať to nemusím dělat zítra. Zabralo mi to minimálně dvě hodiny. Už zbývá jen dát prádlo do pračky a mám hotovo. Během toho co se prádlo pere, si jdu udělat něco k obědu. Udělala jsem smetanovou omáčku s houbami, kuřecím masem a těstoviny. Nádobí jsem po sobě opět umyla a poté šla pověsit prádlo. Přemýšlela jsem co si vezmu na sebe až s klukama pojedem. Asi vyhrajou černý džíny s dírama, černý krátký tílko a kožená bunda. Vlasy spletu do copánků a je to. Ten účes ani to oblečení není úplně můj styl, ale hodí se to. Když se blížily dvě hodiny odpoledne, připravila jsem se a vešla před dům, kde jsem čekala na kluky. Během několika minut přijeli.
Sedla jsem si za Toma na motorku a společně s Billem jsme vyrazili na menší výlet. Jeli jsme do jejich rodného města a kluci mi ukazovali místa která rádi navštěvovali. Bylo to fajn. Užila jsem si to s nimi. Byli jsme pryč nějakou tu hodinku a už je 18:40?! To už jsme se rozhodli jet, protože cesta taky trvá nějakou dobu. Domů jsem tedy dorazila v 19:10. Rozloučila jsem se s klukama a šla jsem opět domů. Jako první jsem sebrala prádlo. Potom mi cinknul mobil. Psal mi Tom. Ptal se mě kdy se vrátí moje máma, jak jsem si to dneska užila a tak. Psali jsme si docela dlouho. Nakonec jsem se svlékla a vlezla do sprchy. Nestihla jsem se ještě ani pořádně umýt a už slyším zvonek. Kdo to proboha je?!
ČTEŠ
You Are My Angel | Tom Kaulitz
FanfictionNina je teprve 16 letá dívka a žije jen s matkou v menší vesnici. Už nějakou dobu trpí psychickými problémy a sebepoškozuje se. Co, nebo spíš kdo se jí připlete do života, by ji ani ve snu nenapadlo. Bude mít na její život tato osoba dobrý vliv?