25.

289 15 0
                                    

Z POHLEDU TOMA:

N - Co se děje? Jsi nějakej divnej

T - Já? Já jsem v pohodě

N - Tome, já vidím že nad něčím přemýšlíš

T - Jen mě zajímá nad čím jsi předtím přemýšlela

N - To fakt nic nebylo, neboj

T - Tak proč mi to neřekneš?

N - Řeknu ti to až se vrátíme, dobře?

T - Dobře

Ukončil jsem naší konverzaci a Nin se opřela o mé rameno. Má hlava spadla na tu její a ani jeden jsme nic neříkali. Chytila mě za ruku a propletla naše prsty. Usmál jsem se nad tím, ale pořád jsem by ticho.

T - Půjdeme?

Zeptal jsem se po nějaké době co jsme tam jen seděli a ona kývla jako souhlas. Zvedli jsme se ze země a šli směrem k chatě. Mou ruku stále nepustila a já tu její taky nemám v plánu pouštět. Přišli jsme před chatu a já odemkl dveře. Vešli jsme dovnitř a Nin šla hned do obýváku na gauč. Zajímá mě nad čím přemýšlela. Když jsem jí líbal líbala mě taky, ale nesoustředěně. Koukala úplně někam mimo ale její rty stále spolupracovaly, proto mi to přišlo divný.

T - Tak už mi to řekneš?

N - Jak jsem tě políbila, měla jsem v hlavě už po několikátý myšlenku

T - Jakou?

N - Jak to mezi sebou máme. Každou chvíli se líbáme, spali jsme spolu a myslím si že ne naposled a i to jak spolu mluvíme...chováme se k sobě jako kdyby jsme spolu byli ve vztahu, takže já už to asi vnímám jako že jsme kamarádi s výhodama?

T - Jo, vnímám to stejně

N - Tak promiň, teď už nad tím přemýšlet nebudu

Řekla s úšklebkem a moje rty se opět dotýkali jejích. Má pravdu, chováme se k sobě jako bychom spolu chodili, ale nechodíme. Abych pravdu řekl, taky jsem nad tím přemýšlel. Nevím jak to mám já....něco k ní cítím. Ale že by ji miloval se říct nedá. Rozhodně ji ale nevnímám jako nejlepší kamarádku. Je pro mě něco víc, něco o hodně víc. Dám tomu čas.

Sedí na mě a mé ruce jsou na jejích bocích. Ty její z mého krku sjíždějí pod moje tričko, které následně sundá. Její ústa se přesunou na mou hruď a já si pomalu lehám. Ležím na zádech a ona na mě sedí. Všude po mém těle cítím její rty a ruce. Miluju ten pocit. Sundám si z hlavy čelenku a opět se posadím. Svážu jí ruce a položím na záda. Teď leží ona a já jsem nad ní. Mé rty si začínají hrát s jejím tělem. Vyhrnu jí triko a věnuji se jejím prsům. Poté rty sjíždím níž až se dostanu k podbříšku. Má levá ruka mačká její prso a pravou rukou jí rozepínám kalhoty. Vysvleču jí z kalhot a hodím je na zem. Na chviličku spojím naše rty a pak zase sjedu dolů. Na stehnech má popáleniny.....je mi tak líto co si prožila a prožívá, ale snažím se jí pomáhat. Jemně políbím všechny její jizvy a poté sundám i kalhotky. Vyhoupnu se nad ní a jednou rukou jí držím svázané ruce za hlavou. Chytím ji pod krkem a hrubě jí políbím. Má ruka opustí její krk a vsunu do ní dva prsty. Nahlas vzdychne a já se lehce usměju. Mé prsty se v ní rychle pohybují a palcem dráždím její citlivé místo. Nahlas vzdychá a to se mi líbí. Dnes budu dělat všechno pro to, abych ji slyšel co nejvíce. Vyndám z ní prsty a ona má čas se nadechnou, protože sotva popadala dech. Sundal jsem si kalhoty a jak jsem viděl, tak se divím že mi nepraskly trenky. Sundal jsem ze sebe poslední kus oblečení a bez varování do ní pronikl. Co se známe spal jsem jen s ní a to je u mě zázrak, ale nechtěl jsem s nikým jiným spát, ikdyž by to podvod nebyl.
Opět nahlas vzdyhla a já začal přirážet. Má ruka stále pevně svírala její ruce. Moje druhá ruka se zase objevila na jejím krku a má ústa se přilepily na její. Zrychloval jsem tempo a tvrději přirážel. Opustil jsem její rty a vychutnával jsem si ten krásný zvuk co vycházel z jejích úst. Už jsem cítil že bude a já to už taky dýl nevydržím.
Vyndal jsem ho zní a oba jsme se udělali. Vzal jsem si na sebe trenky a ona mé tričko.

N - Říkala jsem že jsme spolu nespali naposled

You Are My Angel | Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat