T - Nin, Billovi jsem se omluvil a on mě taky, takže je to v klidu. A za čtyři hodiny tam máme přijet. Budou tam i kluci z kapely a pár jejich kamarádů, pojedeš?
N - Kolik tam bude lidí? Přibližně
T - Max 20
N - Ale já nejsem úplně společenský typ
T - Nin prosím pojeď, kdyžtak půjdem pryč
N - Tak fajn
T - Super, tak co budeme dělat teď?
N - No já mám hlad. Takže jídlo a film?
T - Dobře
Šla jsem do kuchyně vymyslet něco k jídlu. Tom by měl mezitím vybrat film. Zvolila jsem jedno z jednoduchých jídel. Nakrájela jsem cherry rajčata a společně s balkánským sýrem a kořením to dala rozpéct do trouby. Mezitím co to bylo v troubě, jsem dala vařit těstoviny. Vše už zbývalo jen smíchat a dát na talíř. Je to jednoduchý ale dobrý. Dala jsem to na talíře, vzala příbor a šla s tím za Tomem.
T - Bylo to výborný. Nechceš to naučit Billa?
N - No mohla bych to naučit tebe, ať taky něco děláš a jen se neválíš v posteli
T - Co to meleš? Já se neválim furt v posteli
N - Tak se válíš u mě doma
T - Vždyť jsi ráda že tu jsem
N - No to víš že jo, každou noc za to děkuju Bohu
Vyplázla jsem na něj jazyk a on do mě strčil. Vždycky jsme jak malý děti. Odnesla jsem talíře a Tom pustil ten film. Horor. Chlapeček si asi myslí že se bojím. Tenhle horor jsem už ale viděla, tak mě napadlo, že až tam bude ta nejstrašnější scéna, odejdu jakoby na záchod ale místo toho na něj vybafnu. Seděli jsme vedle sebe a já si napůl lehla a z boku se o něj zády opřela. On si přeze mě přehodil ruku a dlaň položil na mé břicho. Koukali jsme už tak padesát minut a přišel můj čas. Řekla jsem mu že jde na záchod a odešla jsem. Hned jsem se otočila a opatrně se připlížila ze zadu ke gauči. V duchu jsem odpočítávala čas. Když ten kluk ve filmu procházel tmavou chodbou, objevil se před ním klaun a to byl ten moment kdy jsem na Toma vybafla. Zařval a uskočil. Já se mohla počůrat smíchy. Stopnul to a otočil se na mě.
T - Co jsem ti udělal? Za co mě furt trestáš?!
N - Nevím, je to sranda
T - Sranda jo?
N - Jo
T - Tak koukej co bude taky sranda
Než jsem stihla cokoliv udělat, zatáhl za mojí ruku a tak jsem spadla k němu na gauč. Obkročmo si na mě sedl a začal mě lechtat. Prosila jsem ať přestane, ale on nic. Zbývala mi poslední možnost. Když se mi na chvilku uvolnily ruce, přitáhla jsem si ho k sobě za hlavu a spojila naše rty. Stalo se to co jsem předpokládala. Přestal mě lechtat a věnoval se jen tomu co se dělo mezi našimi rty. Obmotala jsem nohy kolem jeho pasu a on se s námi posadil. Teď přišel čas na to, co jsem plánovala. Převrátila jsem nás a tak jsem na něj tentokrát seděla já. Naše rty jsem od sebe oddělila a lehtala jsem ho já.
T - Jako fakt jsi mě líbala jen kvůli tomu aby jsi zase vyhrála?!
N - Jo, protože já neprohrávám nikdy
T - Jednou prohraješ, to se neboj
ČTEŠ
You Are My Angel | Tom Kaulitz
Fiksi PenggemarNina je teprve 16 letá dívka a žije jen s matkou v menší vesnici. Už nějakou dobu trpí psychickými problémy a sebepoškozuje se. Co, nebo spíš kdo se jí připlete do života, by ji ani ve snu nenapadlo. Bude mít na její život tato osoba dobrý vliv?