Senden daha güzel | 2

252 30 148
                                    

Once upon a december

- Gabriel Ozalame (cover) da dinlenebilir

Aynıyız ama farklıyız, neyiz biz?

"Leonardo." Leon Ophelia'nın sesini duyduğunda başını kaldırdı. Nişan hazırlıklarında da ortalıkta yoktu, şimdi de saklanıyordu.

"Ash." Leon anında yüzündeki ciddi ifadeyi yumuşattı.

Ophelia'ya ikinci ismiyle hitap eden tek kişi kendisiydi.

Prenses karşısında güzel bir elbiseyle dururken kendisi hâlâ zırhının içinde olmaktan utanmıştı biraz, hafiften pembeleşen yanakları da bunu belli ediyordu.

"Hazırlıklar sırasında yoktun." Ophelia onun gülümsemesine karşılık olarak gülümseyip Leon'un oturduğu yere, yanına oturdu.

"Kalabalık sevmem pek, bilirsin." Bilirdi. Leon'u tanıdı tanıyalı çok insan olduğu yerden kaçardı.

"Ama prens Christopher buna alınabilir, içeri gelip onları tebrik etmelisin!" Ophelia en şirin ses tonuyla Leon'u teşvik etmeye çalıştıktan sonra ayağı kalkıp onu da çekiştirdi. "Hadi Leon, lütfen, lütfen. Hem dans başlayacak birazdan."

"Dans mı? Asla etmem." Ophelia onun itirazlarına kulak asmadan kulağından tutup adamı kendiyle beraber içeri sürükledi.

İçeri girdiklerinde sohbet eden Luis ve Lilith'e doğru ilerlediler. Lilith ikiliyi gördüğü an Luis'i dinlemeyi bırakmış, Ophelia'nın Leon'u tutan eline odaklanmıştı.

Leon önce Luis'in kıyafetine, sonra kendi zırhına baktığında Lilith onun ne düşündüğünü anlayıp arkasına geçerek zırhını çıkarmasına yardım etti. Böylece Leon beyaz gömleğiyle kaldı.

Luis ophelia ve lilith'e kraliyet ile ilgili şeyler sorarken Leon da Christopher ve Alina'ya yaklaştı. "Tebrikler kardeşim." Chris ile zaten yakın olduğundan hemen sarılmışlardı, Alina ile de başını sallayarak selamlaştı.

Müzik başlayana kadar herkes birbiriyle sohbet etmeyi sürdürdü.

Başlayan şarkı ile Lilith başını kaldırdı, tabii kaldırmasıyla tekrar hayal kırıklığına uğraması bir olmuştu.

Prens Luis de, ne ara yanlarına geldiğini bilmediği Leonardo da dans için Ophelia'ya elini uzatmışlardı.

Ophelia şaşkınca iki erkeğin eline bakıp gülümsedi. "Ana dansı seninle yaparım Leon, olur mu?" Dedi Luis'in elini tutarken.

Leon ise bozulduğunu belli etmeden gülümseyerek elini çekti. "Tabii prenses, nasıl isterseniz."

Lilith onları izlerken yumruğunu sıktığını bile fark etmemişti. Bırakın ikinci tercihi, tercih bile olmuyordu.

Soylulardan birkaçı - genelde kötü şöhrete sahip olanlar - Lilith'e dans etmeyi teklif etse de Lilith kabul etmek yerine Leon'u izlemeyi tercih etti.

Salonun ortasında ise en ortada Chris ile Alina olmak üzere birçok soylu eşleriyle dans ediyordu. Kraliçe kızı Ophelia'nın prensle dans etmesini mutlulukla izlerken Kral'ın siniri yüzünden okunuyordu.

Leon bir an başını kaldırdığında Lilith'le göz göze geldi, bakışlarının ne anlama geldiğini bilmese de kızın kötü ruh hâlini fark etmişti.

Çok yakın olmamalarına rağmen yanına gitmeye karar verdi, Leon'un geldiğini gören Lilith gözlerindeki öfkeyi saklamakla bile uğraşmadı. "Prenses, bir sorun mu var?"

Evet, sen varsın diye bağırmak isteyen Lilith yüzünde yapmacık bir gülümseme yerleştirdi. "Yok Leon."

Şarkının yarısına gelindiğinde Leon dans eden Ophelia ve Prense baktı. "Onlarla mı ilgili?"

Lilith kaşlarını çattı, salak mıydı bu herif? "Sana sorun yok demiştim?" Dedi sertçe. Ophelia'yı dansa kaldırmak istediği o an kızın beyninde tekrar tekrar dönüyordu.

Lilith'in kendine çıkışmasıyla Leon oturduğu yere sindi ve konuşmamaya karar verdi. Nedense prenses çok sinirliydi ve bu siniri kendisinden çıkartıyordu.

Birkaç soylu geldi geçti, Lilith bazılarıyla kısa kısa konuştu, bazılarının yüzüne öylece bakıp gitmelerini bekledi lâkin yan yana oturmalarına rağmen leonla göz göze bile gelmedi.

Giriş dansının ardından hareketli bir müzik çalmış, kraliyetin dansçıları ortaya çıkıp neşeli neşeli zıplamış, hoplamış, sonra kenara çekilmişlerdi.

Ana dansın başlatılmasıyla Lilith gitmek için hareketlendi. Ophelia ile Leon'un dansını izleyemezdi. Ancak önüne uzatılmış eli görünce başını kaldırdı.

"Prens Luis."

Luis kızın anlık şaşkınlığına gülümsedi. "Lütfen, bu dansta size eşlik etmeme izin verin." O alaycı yapısı dursa da sözlerinde samimi olduğu belli oluyordu.

Lilith Ophelia ile Leon'un çoktan ortaya geçtiğini görünce Luis'in teklifini kabul etti.

Luis kızı estetik hareketlerle salona çektiğinde kral memnuniyet ile gülümsedi. Prens'in ana dansı kızıyla yapması giriş dansını yapmasından daha iyiydi.

Ophelia bir an şaşırsa ve garip hissetse de Lilith'e gülümsedi. Leon'un kaslarının gerildiğini hissetmişti.

Luis giriş dansında olduğu gibi yavaş ve narin hareketlerle değil, Lilith'e ayak uyduracak şekilde agresif ve keskin bir dans sergiliyordu. Prensesi önce etrafında döndürüp hızlıca kendine çekti, birkaç saniyeliğine kucağına yatırıp kaldırdığında ortadaki birkaç soylu çift dağılmaya başladı. Onların dansının yanında kendi danslarının sönük kalmasından endişelilerdi.

Ki öyleydi de, Leon ve Ophelia bile onlara odaklanmaktan dans edememiş, en sonunda pes ederek kenara geçip izlemeye başlamışlardı. Luis kızı kaldırıp etrafında döndükten sonra yere nazikçe indirmiş, bir koluyla belini sarmış, diğer eliyle de elini tutmuştu. Kimse kalmadığı için tüm alan onlara kalmıştı, o yüzden daha da özgür hareket ediyorlardı. Prensesi tekrar kendi etrafında döndürdüğünde bu sefer kızın ellerini başının üstünde birleştirip kendine çekti, böylece Lilith, Luis'in boynuna sarılmış oldu.

Yüzündeki sırıtmayla kapanış olarak lilith'in beline sarılıp kulağına eğildi. Kimse ne fısıldadığını bilmiyordu ama öpüşeceklerini sandıkları için pür dikkat izliyorlardı. Müziğin tamamen kesilmesiyle Luis Lilith'i bırakıp referans yaptı, lilith de aynı şekilde elbisesinin eteğini tutarak hafifçe eğildi.

Luis sohbet adına tekrar Chrislerin olduğu masaya geçerken Lilith büyük salondan çıktı.

Lilith'in arkasından giden tek kişi küçük prenses Clairence idi.

ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

✨ kamu supotu ✨
Leon gibi mal olmayin
Kizi kaptirmayin

Eysan clairence e bi nas felak okusam iflah olur mu acaba

oshinea basimin etini yedin al bolum

I'm the opposite of youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin