Lilith askerlerin de yardımıyla arkadaşlarının ve korumasının tutulduğu yere doğru ilerledi. Kendisi odalarda karşılanırken, diğerlerinin neden zindana atıldığını bir türlü anlayamamıştı. Carlos kendisine oldukça nazikti hâlbuki.
Askerler zindan kapısını açıp, kıza anahtarı verdikten sonra dışarıda beklemeye başladılar. Böylece Lilith, onlarla daha rahat konuşabilirdi.
Lilith elindeki anahtarlarla ilk Alina ve Chris'in zindanını açıp, Alina'ya sarıldı. Kız olmasından mütevellit onun için daha çok endişelenmişti.Alina arkadaşına sıkı sıkı sarılırken gülümsedi. Kendisi için korkmamıştı, Chris içinde korkmamıştı, Carlos onu üzecek hiçbir şey yapmazdı, biliyordu. Ama kuzeninin Lilith'e olan takıntısı Alina'yı korkutuyordu. Aşık olduğunu söylese de, Lilith'i incitmeyeceğini söylese de, Carlos'un en karanlık sırlarını bilen Alina ona bu konuda güvenemiyordu.
Lilith Chris'le de sarılırken Alina Lilith'den aldığı anahtarla Luis ve Leon'un birlikte tutulduğu zindanı açtı. İkisi tabii ki rahat durmamış, Lilith gelene kadar kavga etmişlerdi.
Hepsi Zindan da ortada buluştuğunda Leon prensese yaklaşacakken önüne geçen Luis ile geride kalmak zorunda kaldı. Luis Lilith'e kısaca bir göz gezdirip iyi olduğundan emin olduktan sonra gülümsedi. "ee, sevgili prensimiz Carlosla tanıştın mı?"
Lilith başını sallarken Luis'in arkasındaki Leon'a baktı. Biraz hırpalanmış görünse de iyiydi, bu da Lili'nin içini rahatlatmıştı. "Tanıştım, beklediğimin aksine oldukça nazikti. Anlaşmayı konuştuk. Birkaç gün düşünmem için bana izin verdi, burada kalacağız."
Alina'nın tedirginlikle yutkunduğunu Luis hariç kimse fark etmedi.
Leon ve Chris prensesi onaylarken Luis kollarını göğsünde birleştirip gözlerini Alina'dan çekti ve zindan kapısına yaslandı. "Umarım burada kaldığımız süre boyunca zindanda kalmayacağız, Bu konu hakkında bir fikriniz var mı Lilith?"
Lilith düşünceli bir şekilde yere bakarken Alina arkadaşının önüne gelen saçlarını geriye attı. "Prens seni dinleyecektir, düşünmeye gerek yok."
Luis kaşlarını çatarak dikkatli bir şekilde Alina'ya baktı, başını hafif sola yatırdı. "Prensin Lilith'i dinleyeceğini nereden çıkardın?" Luis'in sorusuyla Leon'un da kafası karışmıştı. Cevap beklercesine herkes Alina'ya döndü.
Alina gerildiğini belli etmemek için kendini sıkarken ortamdaki garipliği yumuşatmak istercesine güldü. "mm, sonuçta anlaşma yapmaya çalışıyorlar değil mi? Prensese karşı gelmek istemez. Yani, sanırım. Bilmiyorum ki."
Lilith Luis'in neden şüpheci yaklaştığını anlamıyordu. Alina'nın elinden tutup zindanın çıkışına doğru ilerledi. "Alina haklı, benimle uzlaşmaya çalıştığı sürece dinleyecektir. Doğru bir varsayım yapıyor." Dedi arkadaşını korumak istercesine. Diğerleri de arkalarından geliyordu.
Boğuk zindanın havasından kurtulduklarında güneyin ılık havası yüzlerine çarpmış, çiçeklerin kokusu herkesin içini yumuşatmıştı. Lilith etrafı incelemeye çalışırken Alina onun elini daha sıkı tutup sarayın çiçek dolu bahçesine doğru koşmaya başladı.
Küçükken en sevdiği yer orasıydı.
Alina çiçeklerin kokusuyla gülerek Lilith'i etrafında döndürdü. "Birkaç gün buradaysak tadını çıkarmalıyız!" İkisini izleyen Chris ve Leon gülümserken Luis sarayın camından kızları izleyen Carlos'a kilitlenmiş durumdaydı. Carlos'un özellikle Lilith'e bakarak sırıtması Luis'in tüylerinin diken diken olmasına yetiyordu. Bu prensle ilgili doğru hiçbir şey yoktu ve Luis bunu hissedebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm the opposite of you
FanfictionAda Wong ve Ashley Graham'ın ikiz kardeşler olduğu bir evren. Kraliyet teması. Resident evil karakterleri.