BÖLÜM II - PARTİ

1.1K 58 0
                                    

''Bunu giyeceğimi sana düşündüren neydi?'' Karşımda bir polis kıyafeti duruyordu. Ama hayır, bildiğimiz bir polis kıyafeti değildi. Daha çok seks suçlularını suça teşvik edecek bir kostüme benziyordu.

''Bana itiraz ettiğinde sana neler yaptığımı biliyorsun, bu yüzden sızlanma ve bunu giy.''

Cruella kostümü ve makyajı varken Jasmine'i ciddiye almak zorlaşıyordu. Ama ona karşı çıkmadım. Bu akşam ipleri onun elinde bırakmak istiyordum. Biraz daha kendimi özgür hissetmek ve karşı koymamak istiyordum. Sınırlarım bir ilişkim olduğu için oldukça daralmıştı. Kendimi biraz çizgilerimin dışına taşırmak, genişletmek istiyordum.

''Ver şunu,'' diyerek kıyafeti aldım ve giyinmek için ayaklandım.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Parti eski ve harabe bir binada yapılıyordu. Bildiğim kadarıyla her sene bu parti ayın sonlarına doğru oluyordu ve yeri hep burasıydı. Binanın kırık camlarından kırmızı ışık yayılıyordu. Harabe bina ışıklarla süslenmiş, siyah bayraklar çatlak camlardan sarkıyordu. Kapısı olmayan bir girişi vardı, yerlerde mumlar ve etrafta balkabakları dizilmişti. Etraf çok kalabalıktı, insanlar kapıya doğru taşmıştı ve binanın içinden dışarıya sızan bir sis vardı. Her şey o kadar iyi ayarlanmıştı ki burasının parti evi ya da korku evi olduğunu düşünebilirdiniz.

Jasmine serçe parmağımdan tutarak -bunu her kalabalık ortamda yapardı- beni kalabalığın içinden binaya soktu. Boğuk ve yüksek sesli hareketli bir müzik çalıyordu. Etrafta kırmızı ışık vardı, içerisi kıpkırmızıydı. Çoğu insanda garip maskeler, makyajlar ya da kamuflajlar vardı. Birisini tanıyor olsanız bile seçmeniz çok zordu. Büyük girişin biraz ilerisinde insanlar öbek oluşturmuş dans ediyorlardı, diğer tarafta açık büfe gibi alkolle dolu büyük kaseler vardı. Neyin ne olduğu anlaşılmadığı için üzerlerinde isimleri yazıyordu.

Açık büfenin karşısında, insanların oluşturduğu dans pistinin diğer tarafında büyük koltuklar vardı. İnsanlar oturup birbirleriyle resmen sevişiyorlardı. Bu ortam beni üniversite ortamıma götürmüştü. Sevişen çiftler, alkol, dans, kendini kaybedenler.

Özlemediğimi söylesem yalan olurdu.

Jasmine kulağıma doğru yaklaşarak elimi hafifçe sıktı. ''Bize içecek bir şeyler alır mısın? Ben Cecilia'ya selam vereceğim. Onu gördüğümü gördü, biliyorsun.''

Ona doğru baktım ve başımla onaylayarak güldüm. Normalde bu kostümle yerimden kıpırdamak istemiyor, hatta partiye bile gelmek istemiyordum ama beni garipseyen bir bakış görmemiştim bu yüzden biraz da olsun rahatlamıştım.

Dans pistinde insanlara çarpmadan -en azından denemiştim- geçmeye çalıştıktan sonra içkilerin olduğu tarafa geldim. Burası pek kalabalık değildi. Votkanın olduğu kısmı görünce iki tane bardak aldım ve kasedeki kepçelerle doldurmaya başladım.

''Yerinde olsam votkadan almazdım, birisinin tükürdüğünü gördüm.''


Kepçe elimden kaseye düşerken arkamdaki gölgeyi fark etmem zaman almıştı. Sesi o kadar karmaşaya rağmen çok yakın ve net gelmişti, başımı hafifçe çevirdim ve yüzünde simsiyah maskeyle arkamda duran adama baktım. Dalga geçip geçmediğini anlamak için bakışlarını yakalamaya çalıştım ama ona tamamen dönmemiştim. Oldukça uzun, yapılı ve güzel kokuyordu. Parfümünün pahalı ve baharatlı olduğunu anlamıştım. Kalabalığın içinde onu bulmak için kokusunu takip etmeniz yetecekmiş kadardı.

Elimdeki iki bardağı bıraktım ve kenarda duran biralardan iki tane aldım. Ardından arkamı dönüp cevap vermek için yeltensem de artık arkamda kimse yoktu. Sanki bir rüzgar arkamdaki adamı alıp götürmüştü. Hafif bir ürperti omurgamdan yukarıya tırmanırken kendime gelmek için elimdeki bir birayı açtım ve uzun bir yudum aldım.

AŞK VE SAPLANTI | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin