Ahoj.
Nějak se mi daří napsat každý měsíc jednu kapitolu *ťuk, ťuk". Dneska to bude zase více o představení světa Dragolandie, ale myslím, že to na škodu nebude.
________________________________________________________________________________
Byla jsem si dost jistá tím, že se mi na okamžik zastavilo srdce. Nemohla jsem uvěřit, že dívka ležící na posteli pode mnou je opravdu Lea. Avšak ty bolestné vzlyky a křik deroucí se z jejího hrdla byly opravdové až příliš. I dvojice zdravotnic s sebou při každém výkřiku.
"Nevypadá, že by se její stav výrazně zlepšoval..." ozvalo se znenadání z rohu místnosti.
Okamžitě jsem se tím směrem podívala. Stála tam Luisa s typicky pohrdavým obličejem. I přes špatné osvětlení jsem si nemohla nevšimnout, že ruce měla za zády svázané. Co se tady sakra děje? Znovu jsem se rozhlédla po místnosti. V dalších dvou rozích se v podobně poraženecké poloze krčily Elis a Kate. A aby toho nebylo málo, stejně jako Luisu, je každou hlídal Lovec či Lovkyně.
"Chápu tvé rozhořčení, ale kouzlo se zdá býti velice silné. Děláme vše co je v našich silách," odpověděl ji s ledovým klidem Qeer, který seděl na posteli vedle vřeštící Lei. Co...ne...jaké kouzlo? To se mi přestává líbit...
"A proč ji prostě nevyléčíte jakým jiným kouzlem...rituálem...zaříkáním... Prostě nějakou vaší magií, nevím co tady provozujete," odvětila mu na to rozhořčeně brunetka a snažila se při tom nemáchat svázanýma rukama.
"Není moudré kombinovat oba typy magie," řekl poměrně potichu Náčelník stojící nehnutě za dračím šamanem.
"Oba typy magie? Jak jako oba typy?" zeptala se zmatená Elis, která k Náčelníkovi stála z dívek nejblíž.
Po chvíli zvláštního ticha, kdy ani Lea ze sebe nevydala jedinou hlásku, Qeer na otázku odpověděl:
"Swalga a Urazi. Dva sesterské typy magie odjakživa vládnoucí nad Dragolandií. Swalga je vrozená - projevuje se pomocí živlů, které jsou sice u jednotlivých ras jiné, princip však zůstává v podstatě stejný. Pro Urazi musí mít bytost nadání - neovládá se přirozeně, ale pomocí různých prostředků. Vám bude nejblíže hůlka, není to však ani zdaleka jediná pomůcka.
Náš typ magie je právě Swalga, i vy se jakousi její jednodušší formu učíte v té vaší škole. Je značně uzemněnější a klidná. Oproti tomu Urazi ráda leze na mozek a je dost divoká - ráda se vymyká kontrole. Je však značně mocnější. A celkově o dost nebezpečnější a více bojová.
Magie sice samy o sobě vedle sebe existují v harmonii, avšak nerady bývají pohromadě na jednom místě. To proto, když se bytost s přirozenou Swalgou vydá na cestu Urazi, časem dá živlová magie prostor své silnější sestře a z mága se prostě vytratí.
Zároveň, jak jste se již mohli přesvědčit, kouzlo mívá mnohem drtivější účinky, je-li použito na uživatele protější magie. To funguje pro cokoli spjaté s jednou z magií, nejen pro boj.
Proto je velice nebezpečné pokoušet se zrušit účinky Urazi čarodějů z Maghotty našimi kouzly by mohlo napáchat víc škody, než užitku."Na tvářích svých kamarádech jsem viděla zaujetí, ale i strach a starost o Leu. Luisa se nadechla aby něco řekla, ale vzápětí zase stiskla rty pevně k sobě.
"Co máš na srdci, Luiso? promluvil Náčelník.
"To je nepodstatné..." špitla urostlá brunetka.
"Souvisí to nějak s vaším vniknutím do Maghotty?" otázal se vzdušný drak.
"Maghotty?" podivila se dívka.
"Čarodějnický hrad. Mag-hotta. Vím, že v dračtině úplně nevyni-" vysvětlila ji Elis, kterou rozladěná nádala neopouštěla. Luisa si však své slovo vzala hned zpět.
ČTEŠ
Síla draka
FantasyLila žije obyčejný život. Jednou na narozeniny dostala od babičky zvláštní prsten. A její život plyne dál... Jednoho dne ale prsten začne svítit a začne Lilu někam vést. Ukáže se že ji vede na Dračí školu. Každý se tady naučí proměnit v draka a má...