Jen tak pro info, tohle jsem psala hodně dávno. Proto jestli chceš rovnou příběh jdi na další kapitolu. Nechci tě tímhle odradit od čtení mého příběhu.
Jo a někdy budou části psané tímhle písmem (Aa) trochu nesmyslné.
Přeji hezké počtení.
Ahoj. Vítám vás u mého příběhu. Na úvod bych Vám řekla něco málo o Lile, abych Vám to nemusela vysvětlovat v ději. Nejspíš bude i kapitola o Lilyných kamarádech.
Jo, a taky bych upozornila že se všechno odehrává v ČR. Jména (měst, vesnic, lidí i zvířat) i postavy si vymýšlím, nejsou reálné a to ani v jiných příbězích.
No, a já už to nebudu zbytečně obkecávat, a jdeme k popisu Lile.
____________________________________Jméno: Lila Sevodalová
Věk: 14
Oblíbené jídlo: řízky
Oblíbená barva: pivoňkově růžová
Bydliště: Midesy,ČR
Vzhled
Výška: cca 170cm
Vlasy: po lopatky, téměř černé s fialovým nádechem, skoro nikdy je nemívá rozpuštěné❕
Oči: galaxy modrá❕(u panenky skoro fialová)
Má pihy a nosila rovnátka
Záliby
Čtení, spaní, dělala gymnastiku, se sestrou mají křečka
Povaha a vlastnosti
Někdy stydlivá, ale nechcete ji naštvat. Je laskavá a hodná. Někdy až moc. Je umělecký nadaná.
Zajímavosti
Nenosí make-up,max. řasenka a lesk na rty
Její styl oblékání někomu přijde divný
To kde je ❕Takhle nějak vypadá.
(Omlouvám se za to Dollify, netuším kde postavy dělají ostatní Wattpad spisovatelé. A taky že obrázek slouží pro představu.)
____________________________________To by bylo k Lile asi vše. Další kapitola vyjde asi za dva týdny, to víte, Velikonoce. Jinak se ze pokusím vydávat jednou týdně.
Taky bych se chtěla předem omluvit za pravopisné chyby.
Taky bych řekla že všechny obrázky kromě Dollify a kreseb nejsou moje.🐣Veselé Velikonoce🐣
PS: Tahle kapitola nebyla nic moc, ale slibuju že v příští začne děj.
ČTEŠ
Síla draka
خيال (فانتازيا)Lila žije obyčejný život. Jednou na narozeniny dostala od babičky zvláštní prsten. A její život plyne dál... Jednoho dne ale prsten začne svítit a začne Lilu někam vést. Ukáže se že ji vede na Dračí školu. Každý se tady naučí proměnit v draka a má...