Ztracení?

263 25 5
                                    

Čau všichni. Tak tu po týdnu máte novou kapitolu. Užijte si ji! 🙃
____________________________________

Ztratili jsme se!!

Postupně jsme si to všichni uvědomili a valná většina propadla panice. Sakra!

"Uklidněte se. Takhle akorát přilákáme nějakého predátora," ujala jsem se vedení.

Mezi stromy šel slyšet plachtění křídel. Dvojitý sakra!

Rychle jsem se podívala kdo tu všechno je. Nás pět, Parta a pár dalších skupinek různých živlů. Dohromady nás bylo kolem 20ti.

"Všichni co mají obranou schopnost ke mně. Vytvoříte obranný štít. Jessie pojď jsem taky. Co dělat asi víš. Leo ty kolem štítu vytvoř oheň. Jestli je tu někdo kdo umí vytvořit oheň ať ji pomůže. Zbytek kdyžtak může použít svou schopnost. Ale zatím neútočte."

Byla to čistá improvizace ale všichni jsme měli strach. Ti co mě neznali mě nejspíš za vůdkyni.

Přišli ke mě dva kluci a Jessie. (Jessie má schopnost pracovat s energií, tak bude klukům dodávat energii, aby štít vydržel co nejdéle.) K Lee se připojila jedna holka.

Celkem mě překvapilo, že i Parta poslechla.

Kolem našeho štítu si sedlo pět různodruhových draků. Ti se potom přeměnili do lidské podoby. Byli to tři muži a dvě ženy.

Všem z nás spadla brada. Já se však vydala za štít vysvětlit naši nevyžádanou návštěvu, vedoucímu skupiny, protože štít blokuje i zvuk. Jedna holka vyjekla.

Když však na mě chtěl jejich ohnivý vůdce zaútočit proměnila jsem se v tmu.

V dračtině jsem řekla něco jako:

"Dobrý den, jsme děti z nedaleké školy. Byli jsme tu na školním výletě a ztratili jsme se."

Sice v každém slově byla chyba a očividně pochopili. Podívali se na sebe. Pak ale přišla odpověď a úleva.

Vrátila jsem se k ostatním.

"Neví o naší škole nic, takže nás vezmou do tábora. Co pak bude s námi rozhodne Alfa. Tak jsem to alespoň pochopila. Zrušte štít!"

Hned se tak stalo. Kývla jsem Kate, Elis a Luisu. Holky pomohly téměř vyčerpané Lee, té holce a štítovym klukům. Jessie se taky připojila.

Na znamení prozatímního míru, nám draci naznačili abychom na ně nasedli. Nebyli to sice obří Šmakové, ale čtyři jsme se na jednoho namačkali.

S holkama jsme nasedly na ohniváka. Leu jsme ale musely nechat Jessie.

Ani ne za deset minut jsme dorazili do vesnice. Byla na skále. Hned se kolem nás všichni seběhli.

Pak se objevil Velký Náčelník jak jsem během cesty pochopila. K mému překvapení nebyl vůdčího ohnivého živlu, ale podle postavy, vlasů a očí byl vzdušný.

Vůdce dračí skupiny byl očividně něco jako Beta, protože mu stanul po boku a vše vysvětlil. Náčelník ho s celou jeho skupinou někam poslal.

Potom se normálně lidsky zeptal:

"Kdo je tady vůdce?"

Všechni se podívali na mě.

"Asi já," řekla jsem trochu nejistě. Podívala jsem se na ostatní.

"Dobře. Tak mi řekni kdo jste a co se vám stalo. Gree je sice férový ale rád věci popisuje pro svůj prospěch."

"No, jsme dračí školy kterou vede paní ředitelka Gongolová, jestli vám to něco řekne. Byli jsme tu na školním výletě dostali jsme od učitelky možnost si to tady prohlédnout. Když jsme se vraceli vzali jsme to špatným směrem. A pak nás našli vaši."

"Takže si Gree nevymýšel. Můžete zde zůstat dokud se to nějak nevyřeší. Až slunce zrudne, přijďte všichni do Velké jeskyně. Kdybyste něco potřebovali pošlete pro mě někoho z Lovců."

Pak odešel. Obyvatelé vesnice si nás ještě chvíli prohlíželi.

Já si šla sednout na kraj skály. Líbilo se mi tu. Teď je tady bezpečno.
____________________________________
Nemám k tomu co říct.

Tak ahoj.👋

Síla drakaKde žijí příběhy. Začni objevovat