Opravdu velké překvapení

425 39 18
                                    

Ahoj. Tak je tu další kapitola. Bude taková... No, čtěte a dozvíte se. 😋
____________________________________

Mezi stromy jsem uviděla světlo. Hurá jsem v cíli! Doběhla jsem na kraj lesa a to co jsem uviděla mi doslova vzalo dech. Přede mnou stál hrad. Prsten mě k němu táhnul. Ani ve snu by mě nenapadlo, že můj cíl bude právě taková stavba.

Rozlédla jsem se. Nikde nikdo. Pomalu jsem došla k bráně. Otevřela jsem ji. Bála jsem se že bude skřípat, ale zbytečně. Vešla jsem dovnitř. Teď to už nevypadalo jako středověký hrad. Bylo to tu docela moderní. Prsten zahnul doleva a já málem spadla. Dovedl mě až k nějakým dveřím. Byly ale větší než ostatní. Otevřela jsem je a skoro vyletěla z kůže. Ve velké místnosti byly nějaké děcka asi v mém věku. Úplně ve předu bylo jakési pódium a na něm mikrofon. K němu teď přišla nějaká paní.

"Vítej Lilo," začala,"už jsem se bála že nepřijdeš. Prosím posaď se. Všechno teď tobě i ostatním vysvětlím."

Tak jsem se posadila vedle jedné zrzky. A ta paní pokračovala.

"Ahoj. Jsem ředitelka téhle školy. Mé jméno je Isabella Gongolová. Právě jste si prošli zkouškou. Podle toho, jak jste se chovali a reagovali vás rozdělíme do skupin. Ale abych nepředbíhala. Vítejte na škole draků!"

Potom mluvila o nějakých schopnostech a přeměny na draka. Mi skoro vybuchla hlava a ta zrzka vedle mě skoro spala. Tak jsem ji probrala.

"C-co se děje?!"lekla se.

"Usínala jsi tak jsem tě vzbudila abys neměla průšvih."

"Díky."

"Není za co. Já jsem Lila."

"Já Elis. Těší mě."

"Ředitelka teď mluvila o nějakém rozřazování do skupin. A bychom měly dávat pozor." Zasmály jsme se.

".... draci se dělí do šesti skupin. Na ohnivé, vodní, přírodní, větrné, denní a noční. Postupně teď budu říkat vaše jména. Koho vyvolám příjde sem a napije se z kelímku. Takle vás rozdělíme k vašim asistentům. Dovolte abych vám je představila."

Na pódium přišli asi dvacetiletí studenti.

"Jsou to Jake," přišla ke klukovi se zářivě zrzavými vlasy,

"Linda," přišla k holce s blondem,

"Lucy," přišla k holce se zrzavými vlasy,

"Tom," přišla ke klukovi se skoro bílými vlasy,

"Lucas," přišla ke klukovi s blondem,

"a Clara." přišla k holce s černými vlasy.

"A teď začneme," řekla a všichni ztichli. "James Vils."

Chlapec byl hned u pódia. Napil se. Kolem něho se objevila záře. Najednou neměl zorničky a jako zombie šel směrem k Lindě. Ta natáhla ruku a tak spojila jejich prsteny. Jeho prsten dostal modrou barvu jako ten Lindin. Potom šla na řadu nějaká holka. Ta došla k Lucasovi. Potom šli další. To už jsem nevnímala. Za to Elis napjatě poslouchala.

Já se mezitím propadávala do myšlenek a otázek typu: Kam mě asi přiřadí? Půjde mi to na této škole? Co se tady budeme vlastně učit? A tak dále...

Kdyby mě něco nevyrušilo, nejspíš bych usla. To co mě vyřešilo bylo vyvolání známého jména. Elis jde na řadu. Přišla na pódium a napila se, jako všichni před ní. Potom si to nakráčela k Lucy. Chtěla jsem ji zamávat, ale jako ostatní byla ještě v omámení bez zorniček. Podívala jsem se kolem. Většina z nás už byla na pódiu. A další přibývali. Potom jsem uslyšela svoje jméno. A je to tady. Šla jsem na pódium a napila se.
____________________________________

Ano. Rozřazování do skupin. Celá kapitola jenom o tom a o Lile nevíme kam ji zařadí. No alespoň nějaké rozhovory.
A velké překvapení čekalo i mě. Tato kniha má přes sto přečtení!!🥰😍
Co myslíte? Do jaké skupiny se Lila dostala?
Konec 'soutěže' bude ve 12:00. Takže to ještě můžete zkusit. I snaha se cení.🤗

misavaverkova

Síla drakaKde žijí příběhy. Začni objevovat