Ahoj. Vítejte u další kapitoly. Nevím co dodat snad jen aby jste si užili. 😊
____________________________________
Dopoledne uteklo jako voda. Jdu do přízemí s hromadou učebnic, sešitů a jiného školního harampádí. Dark se mi pokusil pomoct s pouzdrem. Sice na to Přátelé nevypadají, ale mají na svůj vzrůst velkou sílu.Míříme ke skříňkám. Tam učebnice a ostatní věci odložíme a jdeme k jídelně.
Po obědě jsem do pokoje. Tam už je i Lea a Tom s Jackem. A Clara. Něco mě napadlo.
"Claro, a jakou máš vlastně schopnost ty?"
"Já vám to ještě neřekla?"
"Ne," řekneme sborově.
"Ou. Omlouvám se. Má schopnost je tmu vytvořit. Koukejte!"
Z rukou ji vyšla taková hodně hustá černá pára. Úplně stejná jako u snídaně. Potom ji pokroutila a chytla jí propisku, co ležela na stole.
"Tý jo," vydechla jsem.
V tom jsem si všimla, že se Dark někam zmizel. Rozhrédla jsem se po pokoji. Všichni Přátelé byli v rohu a nejspíš si povídali. Nešlo to moc poznat.
"A jaké schopnosti máte vy? Já moc nedávala pozor. Mezi námi."
"Já mám schopnost vytvořit nebo přeměnit normální oheň na oheň temný," řekla Lea pyšně.
Potom byl na řadě Tom. Ten měl narozdíl většiny z nás ochrannou schopnost. Uměl udělat ochranný štít z tmy. Jack měl svou schopnost výjimečnou tím, že toho neměla společného s tmou hodně. Umí ovládat volume záře měsíce a hvězd. Pak jsem si uvědomila že je řada na mě.
"Moje schopnost je se proměnit v tmu," řekla jsem a všichni (s vyjímkou Lei, která to věděla) na mě nevěřícně zírali. Já to samozřejmě čekala. Trochu jsem se červenala.
V tom se otevřely dveře a do místnosti vešla Parta. Tak jsem radši zavolala Darka a šli, přesněji řečeno, Dark letěl, do mého pokoje.
"Darku, jak se mám proměnit na tu tmu?"
"Je to poměrně jednoduché. Jen vycvičit a dopilovat, to zabere nějakou dobu."
"Dobře, jak tedy?"
"No, musíš se soustředit a myslet na to že se rozpadáš na tmu. Neboj. Budeš vidět. Dokonce i pár metrů vyletět. Jo, a ze začátku budeš možná jenom trochu průhledná, ale i za malé pokroky se chval."
"A jak dlouho mi to bude trvat dopilovat?"
"Možná pár dní? Možná týden? Měsíc? Netuším. Je to na tobě jak se ti do toho bude chtít a jak často to budeš trénovat."
"Fajn. Jdu na to. Řekni mi potom jak jsem na tom byla."
"Jasně," řekl Dark a já udělala to co říkal. Pekelně jsem se snažila soustředit a představovat si, jak se proměňuju na tmu. Asi po minutě jsem otevřela oči.
"Tak co?" zeptala jsem se.
"Super. Sice nic extra, ale viděl jsem skrz."
"To jsem ráda. Pokus číslo 2."
Zkoušeli jsme to snad hodinu v kuse. Pokrok byl celkem výrazný. Sice jsem šla pořád vidět, ale už mi nešly rozeznat obličejové rysy a celé tělo ztmavlo.
ČTEŠ
Síla draka
FantasyLila žije obyčejný život. Jednou na narozeniny dostala od babičky zvláštní prsten. A její život plyne dál... Jednoho dne ale prsten začne svítit a začne Lilu někam vést. Ukáže se že ji vede na Dračí školu. Každý se tady naučí proměnit v draka a má...