Ahoj. Tak je tu další kapitola. Omlouvám se za pozdější vydání. Už asi podle obrázku tušíte, kam se Lila přidala, že? Od toho tady ale jste. Takže se bavte.😎
____________________________________
Postavila jsem se ke stolu s luky a šípy. S ním trochu umím a navíc je na dálku, takže nemusím tolik riskovat. Možná si seženu ještě nějakou dýku, kdyby k blízkému střetnutí došlo.Ve skupině nás bylo poměrně málo. Ale to mi právě vyhovovalo. Byl tam i Tom s Kate. Na starost nás měla Lucy a Jake. Vzali nás úplně nahoru do jakési haly. Byly tam připravené terče, luky i šípy. Celkem to tam bylo přichystané na tři druhy střílení. Normálně, na dálku a na rychlost. Luků bylo taky několik druhů. Stejně tak i šípů a terčů.
"Vyberte si luk, který vám vyhovuje. Ten bude váš. Potom tu máte ještě další, ale ty nebudeme dneska používat. Ten luk si nechejte a vemte si ho do pokoje." (Jake)
"Přesně tak. Potom přijďte za mnou. Já vám pomůžu vybrat šípy vhodné k vašemu vybranému luku." (Lucy)
Oba nám ukázali svoje vybavení. Luky byly krásně zdobené. Ten Lucyn byl celý do zelené. V motivu lesa. Šípy měly ostrou špičku a tmavě zelené křidélka. Jakeův luk byl zase do orandžova. Špičky měl černé. A šípy byly dřevěné a celé černé s orandžovými křidélky.
Teď je řada na nás, aby jsme si vybrali luk. Pořádně jsem si je prohlédla. Zaujal mě luk, který byl fialový. Asi od třetiny pomalu změnila barvu na černou. Ta potom na stříbrnou. Zkrátka nádherný. Kate si vybrala luk barvy oblohy, který měl po obvodu tmavě modrý zatočený pruh. Tom si vzal černý s modrými pruhy. Pak jsem se přesunula k Lucy. Dala mi na výběr mezi třemi sadami šípů.
"Máš dobrý luk. Je středně tvrdý, takže dostřelí daleko. Je ale lehký a dobrý na míření. Když se podíváš na to držadlo, vidíš, že je z pevné kůže. Tolik se ti neodře a šípy po ni dobře kloužou. Luk je že dřeva stromu Sillin. Pevné a lehké. A tětiva je ze žíní
Rogana jižního. Opravdu dobrá volba." (Lucy)"Díky. Vybrala jsem si tady tyhle černé se stříbrnými křidélky."
"Jsou to šípy, které pocházejí od moře. Jsou vyrobeny ze dřeva Vrbatky. Křidélka jsou z pírek Fingila. Jsou lehké a dobře letí. Teď běž za ostatními a Jakem."
Tak jsem tam šla. Jake nám začal ukazovat různé vychytávky a podobné blbosti. Pak nám každému přiřadil terč.
"Tak jo. Teď chvíli trénujte. Když vám to půjde dobře, přijďte za mnou nebo Jakem. My si vás vyzkoušíme. Nějaké otázky?"
Nikdo se neozval.
"Tak můžete začít!"
Postavila jsem se naproti jednomu terči. Vytáhla jsem šíp, nasadila ho do tětivy, napnula ji, zamířila a vystřelila. Skoro střed. Lucy měla pravdu. Tětiva byla poměrné tvrdá, ale celkově byl luk lehký. Vytáhla jsem další šíp...
***
Lea:
"Raz, dva, tři a čtyři. Jde ti to dobře. Jen se musíš trochu zpevnit. Jinak ti ten kryt nebude úplně fungovat."
Uff. Nikdy by mě nenapadlo že to bude taková fuška. Lucas a Linda nám dávají zabrat. Tolik různých technich. Seky, body, kryty a hromada dalších. Všechno si to prostě nezapamatuju. Teď se učíme kryty.
Linda nám ukázala na jakési figuríny. Ty zapnem a řekneme jim co chceme trénovat. A ještě jaký level. Ty jsou 3. Lehký, střední a těžký. Jejich meče jsou ale z molitanu (nebo něčeho takového), takže nám nemůžou ublížit.
V tom ve vzduchu něco zasvištělo. Pravděpodobně to byl šíp. Najednou mi projela nohou prudká bolest. Vykřikla jsem a zatmělo se mi před očima.
Lila:
Mezitím co jsme trénovali, Jake a Lucy blbli. Jenže Lucy ujěla ruka a doopravdy vystřelila. Jake naštěstí uhnul, ale šíp letěl dál. A trefil Leu do nohy. Zasténala bolestí a omdlela. Rychlostí blesku jsem byla u ní. Seběhli se i ostatní z mečů i od nás.Přispěchali i z třetí skupiny. Všichni z Vůdců byli zaražení. Nikdo to ale Lucy nevyčítal. Koneckonců jsou jeden tým. Nakonec Kate Lee vypláchla ránu a Jake ji kusem látky zavázal. Teď jen doufám, že bude všechno v pořádku.
____________________________________
Zazvonil zvonec a kapitoly je konec.
Kapitoly teď budou vycházet dost nepravidelně, jelikož mám zaracha a u mamky jsem si horko těžko vyškemrala tu hoďku.
Tak zatím.👋
ČTEŠ
Síla draka
FantasyLila žije obyčejný život. Jednou na narozeniny dostala od babičky zvláštní prsten. A její život plyne dál... Jednoho dne ale prsten začne svítit a začne Lilu někam vést. Ukáže se že ji vede na Dračí školu. Každý se tady naučí proměnit v draka a má...