Ahoj. Tak je tu pátek a s ním nová kapitola. A taky víkend! Kdo by si taky nechtěl od těch úkolů odpočinout, že? Bavte se.😉
____________________________________
Je neděle ráno. No, spíš dopoledne. Jako obvykle mířím na hřiště. V tom se z vedlejší chodby ozve smích. Jenže byl zlomyslný. Něco se děje. Doběhne za roh a co nevidím. Sarah pochopila, že na mě nemá a tak zkouší vzít prsten někomu jinému. Celá parta a ještě několik holek byly celé mokré. Sarah držela v ruce prsten s modrým kamenem. Ta blondýnka je zřejmě z vodních. Dostala jsem nápad."Darku. Zaujmi jejich pozornost. Něco mě napadlo."
"Dobře."
Dark odletěl. Já zhasla a proměnila se. Když jsem byla u 'Sáry' proměnila jsem se zpět. Ale jenom ruku. Ano, moje schopnost mi dovoluje i toto. Vytrhla jsem Sarah prsten z ruky. Hodila jsem ho na vypínač. V místnosti se rozsvítilo. Prsten se odrazil a spadl blondýnce přímo do ruky. Proměnila jsem se úplně. Došla jsem k dívce a pomohla ji vstát.
"Moje schopnost je lepší než si myslíš, Sáro."
To jméno jsem řekla ironicky. Sarah chtěla něco říct, ale jen zrudla a se svým, nyní šestičleným 'týmem' odešla pryč.
"Díky. Kdybys mi nepomohla, dopadlo by to špatně," poděkovala blondýnka.
"To asi jo. Parta se mi pokusila vzít prsten. Ty budeš mít asi nějakou lepší schopnost, že jo?"
"Jo, no. Mám schopnost vytvořit vodu."
"Páni! A jak se vlastně jmenuješ? Já jsem Lila."
"Já Kate. Jak se ti povedlo ty potvory přechytračit?"
Proměnila jsem se a zase zpět.
"Takle."
Za rohem se objevila Lea, Elis a dokonce i Luisa."Ahoj." (všechny tři)
"Nazdar!" (Já)
"Ahoj." (Kate)
"Kdo to je, Lilo? (Luisa)
"Já jsem Kate. A ty?" (Kate)
"Já jsem Luisa. (Luisa)
"Já Elis." (Elis)
"A já Lea. Těší mě." (Lea)
"A co se stalo, slyšely jsme odsud hluk?" (Elis)
Podívala jsem se na Kate. Dívala se na mě pohledem Klidně to řekni.
"Tak fajn. Vysvětlím vám to. Leo, ty víš, že se mi Sarah pokusila vzít prsten-"
"Cože? Ta potvora ti ho chtěla vzít?" (Luisa)
"Jo. Má totiž schopnost zhasnout. Ať lampu, světlo nebo v celé budově a podobně. (Já)
"To není ale zas tak špatná schopnost."(Elis)
"Pravda. Ale Sarah si to nemyslí." (Lea)
"A co se teda stalo?" (Luisa)
"Když Sarah konečně pochopila, že mi prsten vzít nemůže, pokusila ho vzít tady Kate. Bylo jich sedm, takže se jí to povedlo. No a pak jsem prišla já-" (Já)
"A prsten mi vrátila." (Kate)
"Aha. Takže... Vítej mezi námi Kate!" (Elis)
V tom se mi Lea někoho podívala a začervenala se. No, super.
"Hele holky, já už budu muset." (Já)
"Tak čau." (Luisa)
"Ahoj. Kdybys něco chtěla, budem v knihovně." (Lea)
"Dobře. Nazdar." (Já)
"Čau." (Elis)
"Měj se." (Kate)
Vydala jsem se k pokojům. A ten blbec za mnou. Jak jinak, že. Asi 20 metrů před pokojema mě předběhl a pokusil se filtrovat.
"Čau kočko. Jak se vede?"
Místo odpovědi dostal facku. Rychle jsem ten kousek doběhla. Protáhla jsem se dírkou ve dveřích. Konečně volno. Došla jsem do svého pokoje. Můj pohled spadl na knihu ledabyle položenou na posteli. Popadla jsem ji a začala číst.
____________________________________
Tak a je zase konec kapitoly. Sice není dlouhá a těšila jsem se až ji napíšu.A to je pro dnešek vše.
Mějte se.👋PS: Vím, že vás to asi nezajímá, ale včera se nám narodila 3 koťátka.😺😺😺 Takže ještě tolik dní kolik máme dohromady tlapek a ještě jeden ocásek a uvidí. V úterý vám řeknu jak jsou na tom. (Ano, i o takových věcech vás informuju. Ale já se o to s vámi chtěla podělit.🐱Mňau.)
ČTEŠ
Síla draka
FantasyLila žije obyčejný život. Jednou na narozeniny dostala od babičky zvláštní prsten. A její život plyne dál... Jednoho dne ale prsten začne svítit a začne Lilu někam vést. Ukáže se že ji vede na Dračí školu. Každý se tady naučí proměnit v draka a má...