پزشکان وزن بیماری را که در آستانه مرگ قرار داشت به وسیله ترازویی حساس و دقیق اندازهگیری کردند. بلافاصله بعد از مرگ وی نیز وزن او را اندازه گرفتند و متوجه شدند بعد از مرگ دقیقا ۲۱ گرم (سه چهارم یک اونس) از وزن جسد کم شده است. بعد از این موضوع به یک باور جمعی تبدیل شد که این ۲۱ گرم وزن روح انسان میباشد که پس از مرگ از جسم انسان رها میشود.ما وقتی که میمیریم دقیقا ۲۱ گرم از وزنمون کم میشه. حالا یه افسانه هست که میگه این ۲۱ گرم وزن روح ماست.
وقتی دیگه روحی تو بدنمون نمونده باشه وزن ما 21g- باقی میمونه. زندهای و زندگی میکنی ولی روحی توی بدنت نیست تا زمانی که بتونی با تغذیه از روح یه نفر دیگه این کمبود وزن رو جبران کنی.
با من همراه باشید با داستان جدیدم. این داستان جدید با کاپل زیام هست و شما میتونید از چنل تلگرام من بخونید.
T.me/nothingbreaklikehearts
Danube [Z,M]
●Mperg
○Long story
●Happy end
○Location: Slovakia and Germany
Couple: Ziam (Liam top)
Genre: Action, Mafia romance, Fantasy
Description:ده فرمان که توسط خانوادههای مافیایی رعایت میشوند عبارتند از:
هیچکس نمیتواند خود را مستقیماً به ما یا دوستان ما معرفی کند، این کار را همیشه باید شخص ثالث انجام دهد (کسی که هر دو طرف را بشناسد).
به زنِ دوستتان نگاه (طمع) نکنید.
با پلیس دیده نشوید.
زیاد به بارها و کلوپها نروید.
همواره در دسترس بودن یک وظیفهاست، حتی اگر همسرتان در حال وضع حمل است.
به قرارهای ملاقات احترام بگذارید.
با همسرتان همواره با احترام برخورد کنید.
وقتی از سوی مافیا سؤالی پرسیده میشود، حتماً حقیقت را بگویید.
ثروت اگر متعلق به خانواده دیگریست به آن چشم ندوزید.
این افراد نمیتوانند عضو کوزا نوسترا شوند: کلیه کسانی که خویشاوندی نزدیک در تشکیلات پلیس دارند، کلیه کسانی که خویشاوندی خائن در خانواده دارند، کلیه کسانی که بدرفتاری میکنند و به ارزشهای اخلاقی پایبند نیستند.
Characters
Zayn Javadd Malik:
• Nick name: Antonin
• 28 years old
• "-21 G" /soullessLiam James Payne:
• 34 years old
• The Great GodfatherLena Dora Payne:
• Liam's sister
• 25 years old
YOU ARE READING
Departure [Z,M] (mperg)
FanfictionDeparture [Z,M] Completed ■Mperg ■Short story ■Happy end Couple: Ziam (Liam top) Genre: mystery, romance, angst Description: زین مالیک دانشجوی رشتهی بیوشیمی بالینی، امپریال کالج لندن هست؛ یک شب چشمانش را روی صندلیهای دانشگاه باز میکند. وقتی تلف...