سلام به شما عزیزان دلم
من اینجام با پارت یکی مونده به آخر دپارچر. دوست داشتم که دپارچر رو حداقل به ۲۵ پارت برسونم اما واقعیت اینه که داستان کشش بیشتر ادامه دادن نداره و اگه بخوام اتفاق های باقی مونده رو دو تا پارت جدا کنم (یکی رو دفعه بعد بزارم و دیگری رو در قالب افتر پارت بعدا آپ کنم) پارت بعد کوتاه و شاید تا حدودی مسخره هم بشه!
خلاصه که از شیب تند دپارچر پایین اومدیم و به مسیر صاف و یکم بالا و پایین دپارچر رضایت دادم. این پارت رو با تمام عشق و محبتی که میشد در قالب کلمات و البته در خور شخصیتها نوشتم و برای شما آماده کردم؛ پس حداقل انتظارم یک خسته نباشید در خور من و دپارچر هست. (کامنت و لایک فراموش نشه/ منتظر دیدن نظراتتون تو ناشناسم هستم.)
پارت بعدی رو هر وقت که نوشتم و گذاشتم، بعدش یه استراحت خیلی خیلی کوتاهی خواهم داشت و با دانوب عزیزم برمی گردم. دوستتون دارم و لطفا یادتون نره که چقدر حمایت شما خوشحالم میکنه.
اگر به نظرتون شخصیتها زیادی زود نرم شدند، باید بگم که نه اینطور نبوده و اگر شما از بعد ورود لیام به اسپانیا نگاه کنید، میبینید که یه روند منظم و مشخصی رو داشتن و اینطور نبوده که همه یهو اوکی بشن.
اما باز هم اگر به نظر شما مناسب نیست، من به شما میگم که این داستان و سناریو بیشتر از این کش دادنش برای مخاطب خطاست چون خسته کننده خواهد شد.
به هر حال از تک به تک شماهایی که تا امروز همراه من و دپارچر بودین و حمایتم کردین خیلی خیلی ممنونم🩶
Corazón (part 23)
مرکز قلب من🫀
*
Corazon:
دلبر / جاناناین کلمه به صورت تحت الفظی یعنی ” قلب ” اما زمانی که در یک محیط عاشقانه استفاده می شود، به یک شخص خاص اشاره دارد و به طور خلاصه به معنای ” دلبر ” است. معمولا برای اشاره به مردی استفاده میشود که در زندگی شما جایگاه خاصی دارد.
Song: Snow on the beach by Taylor Swift
Life is emotionally abusive
زندگی از نظر احساسی بی رحمه
And time can stop me quite like you did
و زمان می تونه منو متوقف کنه همونطور که تو (متوقفم)کردی
And my flight was awful. Thanks for asking
پروازم افتضاح بود، ممنون که پرسیدی
And I'm unglued thanks to you
و به لطف تو من از هم پاشیدم
And it's like snow at the beach
Weird but fucking beautiful
این (احساس) مثل برف روی ساحله، عجیب غریب ولی خیلی زیباست
YOU ARE READING
Departure [Z,M] (mperg)
FanfictionDeparture [Z,M] Completed ■Mperg ■Short story ■Happy end Couple: Ziam (Liam top) Genre: mystery, romance, angst Description: زین مالیک دانشجوی رشتهی بیوشیمی بالینی، امپریال کالج لندن هست؛ یک شب چشمانش را روی صندلیهای دانشگاه باز میکند. وقتی تلف...