Gelukkig kwamen er niet nog meer twijfelachtige hartkloppende momenten. Ik was bang dat mijn hart dat niet aan kon. Nu lag ik op mijn bed. Ja, alweer. Vanavond had ik pack training. Neo lag naast me op mijn bed. Hij was aan het vertellen over iets van vanmiddag. Het was best grappig. "Er is echt iets tussen jou en Noë. Ik voel het en op een dag zullen jullie het beiden niet meer kunnen ontkennen" zei Neo in eens door zijn verhaal heen. Ik haalde mijn schouders op "ik weet het niet hoor". Hij haalde ook zijn schouders op "mag ik dan wel ik zei het je toch zeggen als het zo is" zei hij weer. "Als het gebeurd wel" zei ik maar. Neo vertelde weer verder over zijn middag. Mijn hoofd rustte op zijn borst. Hij was nu alleen warmer dan dat hij was in katten vorm. In eens was hij stil. "Weet je zusje" en zijn stem werd zacht "ik heb je nooit bedankt". Ik werd er stil van en pakte zijn hand. "Bedankt" fluisterde hij. "Ik zou het zo nog een keertje doen broertje" en kneep zachtjes in zijn hand. "Had je Joachim al gezien? Ik bedoel in mensen vorm? Hij is ook jou broer". Ik voelde Neo knikken. "Komen jullie nog deze kant op?" Hoorde ik ineens in mijn hoofd. Ik sprong op van schrik. Neo keek me geschrokken aan. "Wat is er" "we hadden al bij de pack moeten zijn" zei ik en begon te zoeken naar een vest. Ik had dan wel kleren aan als ik terug veranderde, maar dat waren niet de beste kleding. Gelukkig had de pack het nog niet door dat, dat de kleding was die ik aan had als ik was veranderd. Ik pakte ook de kleding voor Neo, aan gezien hij poedeltje naakt was als hij veranderde. Ik propte de kleding in mijn tas en gooide die op mijn rug Neo was al lang veranderd en liep nu naar de deur. Ik trok de deur open en we renden naar het bos, waar ik eerst mijn schoenen en broek, maar even in de tas deed. Ik veranderde en begon te rennen samen met Neo.
Eigenlijk was het best raar dat je weer kleding aan had. Al leek het wel dat de kleding die ik dan aanhad steeds kapotter werd. Noë had ik niet eens zien terug veranderen. We waren er,tijd om te veranderen. Ik deed het vest aan en de andere korte broek die ik al aan had. Degene die ik na het veranderen aan had zaten grote gaten in. Ik liep op mijn blote voeten met Neo op mijn schouder verder. Het veld op. Ik rende op een drafje naar her grootste huisje.
"Noë? Kan je even meekomen" hoorde ik iemand zeggen. Ik liep door en botste bijna tegen Noë aan. Naast Noë stond alfa. "Ehm hoii..." Stamelde ik. Ik liep ongemakkelijk hun voorbij en stuurde Noë een gedachte "alles ok?""ik geloof het wel" antwoordde hij onzeker. Ik schudde het maar van me af. Noë was vast ok.
Ik liep de woonkamer binnen en iederen behalve de Luna, en natuurlijk alfa en Noë, zaten in de woon kamer. "hej allemaal !"riep ik. De jongens lachten naar me en Jippe kwam me tegemoet. Hij gaf me een knuffel en leidde me naar een lege plek in de chaos. Iedereen was gezellig aan het praten en lachen. Ik werd er al snel in opgenomen. Toch probeerde ik het gesprek tussen Noë en Fengari (de alfa, omdat ik zn naam niet zo vaak noem:P) achter in mijn hoofd bij te houden. Neo krulde zich op, op mijn schoot.
Fengari:" De nieuwe pup Sukini, is ze al een keer veranderd?"
Noë:'Ehmm... Ja vanochtend. Het was heerlijk weer en ik stelde voor om met de honden te spelen. Ze was direct enthousiast en veranderde voor mijn ogen. Bijna zonder moeite en ze kon nog terug veranderen met kleding aan, dus dat betekent dat ze nog niet te vaak is veranderd. Waarom vraag je dat ?'
wat betekende dat nog niet vaak genoeg?
Fengari:"Ik vroeg het me af."
Noë in gedachten: waarom doe hij zo mysterieus over sukini en veranderen?
Fengari:"Het is goed dat ze nog niet zo vaak is veranderd. Het is een verrassing als je in eens in je nakie staat, omdat de kleding gesleten is van het vele veranderen. De kleding zijn als puppedons. Dan weet ik dat Neo en Sukini even samen gaan oefenen, kan jij hun even ophalen. enneh... Jij en sukini hé" Fengari bewoog zijn wenkbrauen een paar keer op en neer en gaf Noë een duwtje.
Ik hoorde Noë binnen komen en iedereen werd langzaam stil. Noë keek mij direct aan in mijn ogen. De kriebels in mijn buik stegen op. " De oudsten gaan met Djino mee. Dat zijn dus: Jaroah, Tjila,Vycho, kina, Joren, Jijana, Niall, Omorfia, Rix en Exall. Neem het verste veld." Djino knikte en stond op. De genoemden gingen er direct achter aan. Waarom had Noë Ilvy niet genoemd, zijn vriendin?
"Jippe?" Jippe zijn hoofd vloog omhoog en hij keek Noë aan met grote ogen. " Ja?" antwoordde Jippe. " Jij gaat met Nikri en Hunter trainen" vertelde Noë hem. Zijn ogen werden nog groter en maakte een Yess! gebaar. Toen viel het me pas op Ilvy was er ook niet. Waren Artemis (luna) en Ilvy jagen? Ik stond met Jippe op en hield Neo tegen me aan. "Ik moet naar de alfa? ". Noë knikte. Ik liep naar hem toe. We gaven elkaar een hallo knuffel en ik liep door naar de Alfa Fengari.
"Wat gaan we vandaag doen chief?" vroeg ik. Fengari glimlachte en zei" We gaan veranderen, aangezien Noë al vertelde dat je kan veranderen. Als eerst hoe vaak ben je al veranderd?" Ik dacht na "ongeveer tien keer denk ik" "okay, dan heb je vast al gemerkt dat de kleding die je na de verandering aan hebt aan het verslijten zijn. Dus van af nu, is het slimmer om eerste belangrijke kleding uit te doen zo dat het niet kapot scheurt." Ik knikte. Het klonk logisch. "hoe gaat het met jou dan knulletje?" Fengari richtte zijn aandacht op Neo. Neo gaapte even en ik zette Neo neer. "We hebben laatst geoefend. We kunnen beiden veranderen Fengari" zei ik. "oké , laat maar zien". Ik pakte Neo zijn korte broek en Neo veranderde. Hij pakte een beetje onhandig de korte broek aan en trok hem snel aan. "goed zo!" Zei fengari. Ik veranderde ook. "ok, nu wil ik dat jullie wat rondjes rennen in jullie andere vorm, dus niet terug veranderen". We renden het stukje. Neo deed het goed, maar toch was ik eerder. We moesten wat jumping jacks doen. Wat heel raar was in wolfvorm. Ik moest in de lucht springen poten wijd en dan weer springen poten bij elkaar. Het voelde alsof ik gek was.
Ineens voelde ik de Noë er aan kwam. Ik stopte in de lucht met wat ik aan het doen was en viel op mijn zij. Ik schudde het zand van mijn vacht en keek Noë aan. "Sukini, ik moet je wat vertellen." Er ging een schok door me heen, was er iets ergs???
===============================================================================================
hej mensen,
Willen jullie even kijken bij fluisteraars het verhaal van Jeadie. tnx. Zij heeft ook een gaaf verhaal. Wel moeilijker om te schrijven omdat het uit twee perspectieven is, maar ik garandeer je dat het een leuk verhaal is :)
jaja beetje kliffhanger. Hoop dat ie leuk is !! laat ff reactie achter over wat je er van vindt en wat jij vind dat er gaat gebeuren ;) byebye luv y'all :)
JE LEEST
Het Schaduw iets
Storie d'amoreEen verhaal over Sukini, ze valt voor een jongen die ze nog niet zo lang kent. Alleen de jongen heeft een vriendin. Stil wachten tot het uitgaat? Zo makkelijk is het niet. Vooral niet als ze er achter komt dat er meer is.