hoofdstuk 33

53 6 1
                                    

Neo, Noë/Eon en ik zaten in het zonnetje. We waren aan het bespreken wat voor Joachim zijn verjaardag zouden doen. Noë/Eon en Joachim waren goede vrienden geworden. Noë had me verteld dat joachim het grote broer verhaal had gehouden tegen hem. Ik schoot in de lach er van en heb bijna een kwartier snakkend naar adem op de grond gelachen.

Het leek me heel grappig aangezien Joachim bijna een halve kop kleiner is dan Noë en dat Joachim dan intimiderend over probeert te komen lijkt me heel grappig. Noë vertelde me dat Kiem zei dat als Noë mij pijn zou doen, Noë zou wensen dat hij dood was. snap je het nog? Joachim was bezorgt om mij. Hij wou dat ik geen pijn had. Dat was wel heel lief van hem, maar ik wist dat Noë mij nooit met opzet pijn zou doen. Wij zijn soul mates.

"Sukini...?" Neo keek me vragend aan. "huh" zei ik. "ik zei: we kunnen zorgen dat we hem om twaalf uur wakker maken... Zijn vriendin is dan ook bij hem dus die kunnen we er ook bij betrekken en dan gaan we nog iets anders doen ???" Ik dacht over het voorstel na. Ik knikte. "wat nou als we hem om twaalf uur naar buiten dragen, heel voorzichtig en dan met kleding en al in het zwembad gooien. Daarna zingen we direct happy birthday. Daarna weet ik het niet meer" zei ik. Noë vond het wel een goed idee en Neo ook. Life was good. Ik leunde tegen Neo aan. Zijn arm om mijn middel heen geslagen, mijn kleine hand lag over die van noë. De zon was warm en we besloten iedereen te gaan halen en met zijn allen te gaan zwemmen. Ik zag aan Neo dat hij het leuk vond dat de hele pack mee ging, want hij had een oogje op een van de pack meiden. Noë en ik hadden dat al een tijdje in de gaten gehouden en probeerden ons er zo weinig mee te bemoeien, maar natuurlijk hoopte ik dat Neo snel zijn mate zou vinden.

"Neo , kan jij de pack halen? Dan gaan ik en sukini alle handdoeken en snacks halen." zei Noe\Eon "en wij zullen Kiem ook halen met zijn vriendin" vulde ik hem aan. Neo knikte en veranderde in een sprong en rende weg. Noë stond op en hielp me omhoog. Zijn armen drukte me tegen hem aan. Zijn hand lag op mijn wang en zijn duim wreef zachtjes heen en weer. Zijn ogen twinkelde. Zijn gezicht kwam dichterbij. Zijn Lippen een cm van de mijn vandaan. Mijn adem bleef steken in mijn keel. Mijn hart ging te keer en ik kon mijn ogen niet afwenden van zijn ogen.

"ik hou van jou, altijd en eeuwig" fluisterde hij tegen mijn lippen aan. Mijn hart sloeg over en zijn lippen raakte de mijne in gepassioneerde zoen. tegen zijn lippen aan vertelde ik hem dat ik nooit zonder hem zou kunnen leven en zoende hem weer. Mijn handen in zijn haar en op zijn rug.

The END

==============================================

Hey mensen,

sorry dat het zo onwijs lang duurde en dat dit zo kort hoofdstuk is, maar het verhaal is af.

Het kan zijn dat er nog een sequel komt maar dat weet ik nog niet.

bedankt voor het lezen en vergeet niet te stemmen en te reageren . TNX

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 12, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Het Schaduw ietsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu