Uvod

545 14 6
                                    

Tesko se predstaviti nekome znajuci da ce te mozda uhapsiti kad shvate ko si. Ali za mene ces samo znati ti...

Zovem se Mihaela Nikolic. Iz Beograda sam u kom zivim vec 24 godine. Poslovi su mi mutni i prljavi jer drzim vrlo poznati klan. Ko god da je rekao da sam premlada za tako nesto se ugrizao za jezik posle toga.

Po raznim delovima BG-a imam rasprostranjene stanove,vile,kuce. Roditelje imam ali se nikad nisu puno interesovali za mene. U njihovim ocima se samo videla moja mladja sestra koja je ko stakleno zvono u nasoj kuci.

S njom nemam neki kontakt, jos od malena pa ni dan danas. Okreni, preokreni ne zelim da cujem za njih.

Sto se tice mog posla vrlo je lak ali komplikovan. Bavim se kidnapovanjem milionera sirom Evrope. Nadje se uvek i po neki bilioner.

Sve u svemu dominatrix me zovu jer sam odrasla sama. Samostalna sam, puna samopouzdanja i hladna. Srca sam ja lomila. Jos se nije nasao taj srecnik da mi ga slomi.

Pored stanova,vila imam i katakombe kod zemuna u kojima drzim svoje podanike. Kroz svasta prolaze kao sto su sobe za mucenje i slicno.

Ni jedan do sad se nije usudio da mi se protivi jer znaju da jutro nebi docekali.

Kontrolu nad njihovim bankovnim racunima drzim ja. Kredit kartice, nakit, pare sve je kod mene u posebne sefove.

Prema nikome nemam sazaljenja. Sa svakim treba biti okej, ali na distanci. Neprijatelja imam jako malo jer vecina njih vise nije medju zivima. Najbolji je osjecaj dok ne pokazujes emocije jer tad boli nema.

Osim brojnih imovina i klana drzim najjacu firmu na Balkanu. Pare nam se samo broje i kasa se non-stop puni.

Trenutno firma je prosirena u glavne gradove Balkana. Skoplje, Zagreb, Podgorica, Ljubljana i jos. Imamo glavnu u Beogradu ali za koji dan otvaramo jos jednu na vracaru. Na otvaranje dolaze poznate licnosti poput pevaca, sportista, glumaca itd.

Do sad nisam ubila puno ljudi. Vecina su to bili muskarci jer su imbecili. Zena ni nemam. Ni jedna nije sposobna koliko ja.

S policijom sam se zakacila par puta ali su hapseni bili moji radnici, ne ja. Njihov jedini zadatak je da ih ne uhapse jer posle toga nemaju pravo kod mene vise.

Poprilicno sam glavna tema i najveci teret u policiskoj stanici. Culi su za moje ime barem hiljadu puta. Slali su mnoge 'vojnike' da me se dokrajce ali uzalud. Ta misija je nemoguca kako kazu.

Detinjstvo mi nije popunjeno duginim bojama i srecom male devojcice. Ta vremena za mene su bila pocetni stadium ovoga sto danas jesam.

Nikad se nisam pokajala sto sam meta mnogima ili sto mogu umreti u svakom trenutku. Zna se da smo rodjeni da umremo jednog dana.

Mediji su mi se mesali u zivot kad god su imali prilike. Sirili su traceve i gluposti. Ta prljava usta su im se zatvorila kad su postali samo zemlja i istrunule kosti.

Zasto sam se odlucila za ovakav zivot? Zasto nisam zivela i bila sretna kao svako drugi?

Kada ti za oko zapadnu krv,noz, pistolj nema nazad. Kunem se u tu zapovjest jer mene prati odavno.

Sad malo da se otvorim o svojim podanicima. Oni su ljudi koji drze firme. Koji imaju vile i stanove gde god zakoracis. Koji imaju sve sto pozele. Koji zive ko malo vode na dlanu. Ali naravno zato sam tu ja da im pokazem sta su batine. Rodjena sam da takvima budem kazna.

Da osete pod kozu srz i bol. Da osete nesto jednom, sto ce pamtiti do groba.

Zato su mnogi u senci dominatrixa..


To je to od uvoda. Posle prosle dve price sam se malo naucila da pisem pa se nadam da vam se ova svidi kao te dve. Puna je drame, skandala i crne boje. Ocekujte kratke partove ali duzu pricu. Ostavljam vam ovo ovde, a novi deo za koji dan.

U senci dominatrixa Where stories live. Discover now