Abu Dabi 5h ujutro:
Mirno smo spavali sve dok nismo osetili jaku turbulenciju sletanja. Pogledala sam kroz prozor pored sebe i videla nas kako avion svojim tockovima lagano dodiruje tlo. Bas u tom momentu nam se obratio i pilot.
"Dobro jutro zamolio bih vas da uzmete svoje stvari polako i napustite avion"
Oci svakog putnika su se otvarale i razgledale okolo. Ja sam se odmah posle pilotovog govora ustala i uzela kofer.
Okrenula sam se i videla da se Veljko spremio medjutim Vera je jos u dubokom snu. Ja sam joj prisla i zalila je na kratko vodom.
"Debilu!"
Nasmejala sam se i povukla je za ruku da krenemo. 10-ak minuta posle stojali smo ispred aerodroma i zvali slobodan taxi.
Jedan od njih stojao je bas pored nas i videvsi da nam ne ide za rukom da nadjemo slobodnog mahnuo nam je i vozili smo se s njim.
Nakon nekoliko minuta dosli smo do ekskluzivnog hotela s pet zvezdica. Taxista nam je pomogao s koferima jer Veljko i Vera su imali dosta stvari.
Ja sam sve nabila u moj veliki kofer i nisam imala brige. Ovaj kofer opremljen je za apsolutno svaku priliku i svakakve stvari. Ima dosta skrivenih dzepova bas ono sto meni treba.
Usli smo u hotel, cekirali sobu na dvanaestom spratu i usli u lift. Muzika je u pozadini lifta radila, a mi samo sto ne zaspemo za njom.
Kada smo otvorili vrata sobe Veljko i Vera samo sto nisu pali u nesvest. Luksuz ove sobe skuplji je od njih dvoje zajedno.
Koracili smo u sobu zbog koje je i meni malo vilica otpala. Stvarno je izgledala kao iz bajki. Prava u stilu 80-tih. Zbog cega sam i izabrala ovaj hotel jer obozavam taj stil.
Razne slike i portreti su svuda po zidovima ove sobe. Kupatilo je opremljeno svemu sto nam treba i ako nam zahvali. Mada znajuci da smo balkanci poneli smo sampone iz prve fioke u nasem kupatilu kod kuce.
Kao komandir napravila sam nam plan za dan. Prvo sto smo sad odlucili je da se raspremimo i raspakujemo.
Svako je svoj kofer stavio u orman do svog francuskog kreveta. Lepo zatezeno i citava soba mirise na cvece. A tek pogled s terase to je vec nesto na sta ne mogu izmislit komentar.
Posto smo hotel u centru Abu Dabia citav grad se vidi s terasice. Nije bas prostrana ali snacicemo se. Najmanje vremena cemo provoditi u ovoj sobi svakako.
3h kasnije..8 ujutro.
Dorucak je poceo. Prikladno smo se obukli u neke sakoje, pantalone i kosulje i krenuli put "kuhinje" hotela.
Dosli smo na prizemlje i pitali gde se deli dorucak. Rekli su nam za cak cetiri svetska stola s kojih mozemo da biramo sta cemo da jedemo.
Veljko i Vera su vec balili na samu pomisao da mogu jest sta pozele. Ja kao majka dvoje neposlusno dece povukla sam ih sa sobom i nastavili smo brzim hodom.
Kuhinja je ogromna. Bas kao sto nam je recepcionarka rekla cetiri svetska stola su stojala ispred nas i ljudi su birali hranu. Pica je bilo neograniceno. Od same vode do najzesceg alkohola.
Ja sam uzela salatu i mojito od manga. Nisam na dijeti ali kao da jesam. Vera i Veljko se nisu stideli niti zaustavljali kolicinom hrane i pica.
"Kao da u zivotu niste jeli ni pili"
Sedali smo za stolom na terasi jer je 25 stepeni. Cak i ako je vruce mi smo bili u dugim rukavima i pantalonama. Spustila sam pogled na sekundu ispod stola i dobro se ismejala.
"Veljko dobre su ti te carape"
Covek od 27 godina imao je sundjer bob carape. Vera i ja smo se smejale, a i on s nama.
"Ajde cuti nisam imao vremena da biram koje cu niti me interesovalo"
Prevrnuo je ocima uz osmeh.
"Mihaela mozemo u neki spa?"
Vera me upitala.
"Mozemo kad zavrsimo s ovim sad"
Kao deca su se obradovali i ubrzali s doruckom.
12h..
Spustamo se na cetvrti sprat do spa centra. Samo smo par sati ovde a super se zabavljamo. Tek kad pocnem s onim sto sam i dosla ovde zabavljacu se.
Spa je nerealan. Luksuz vristi na svakom cosku ovot hotela sto je nas s balkana nemoguce i neshvatljivo.
Bazen je skoro 20 metara u duzinu i stane dosta ljudi. Ima dosta malih djakuzija, a u jednom od njih smo mi.
Smejemo se, pricamo i uzivamo u jednom mozda nekom obicnom danu.
4 dana kasnije..
"Ostavljam vas ovde, vracam se za deset minuta"
Vezem kais na svojoj Louboutin crno-crvenoj stikli i pricam s Verom i Veljkom koji sede i ne jebu me 2%.
Jos jednom pre odlaska sam se pogledala u ogledalo. Crveni tamni kaput, crni set pantalone i kosulja. Ogrlica, narukvice i prstenje.
Tetovaza preko kicmenog stuba se vise i ne vidi. Samo ona preko prstiju je vidljiva. Uz duge tamno crvene nokte sve je u tonu. Pirsinzi na usima i latina makeup uz visoki rep daje bas neki mocan stav i visok ego.
Usla sam u porucen taxi i za manje od pet minuta stigla na lokaciju.
Dosla sam do velike bele vile i ispred su me cekali poznati ljudi. Dali su mi kese pune belog i s istim taxiem zatamljenih stakala se vratila u hotel.
"Jebem ti sta su ovoliko nagurali"
Brbljala sam dok sam ulazila preko praga sobe. Veljko i Vera su dosli da mi uzmu kese.
"Sta je ovo ovoliko sestro mila?"
Pitala je Vera, a Veljko se nasmejao.
"Ovo ti je Mihaela i njena posla"
Svi smo se nasmejali na ovu.
"Do jaja ti fora"
Uz smeh sam odgovorila.
"Znam"
Odvazno je rekao i sakrili smo kese po mojim skrivenim dzepovima u kofer.
"E sad ajmo na neki koktelcic?"
"Ajmo"
Zakljucali smo sobu i liftom sisli do bara. Svi smo uzeli nekoliko sotova da se opustimo.
Dusan pov:
~Kostale su me
kombinacije
Procurele negde
informacije
Kako da se sad
pomirim sa tim?
Posle tebe vise
nemam sta
da izgubim..~