Part 17

103 13 1
                                    

12 popodne..

Otvaram polako oci idalje uspavana i vidim sebe na random klupi u parku. Ustala sam se i osvrnula oko sebe videci ljude kako setaju i bulje u mene. Protrljala sam oci i pored sebe videla bocu ispijenog piva. Sada je vec sve jasno kako sam zavrsila ovde..

Flashback:

00:00

"Sretna Nova godina!"

Svi su plesali i skakali od srece. Vatrometi su sustali na sve strane, pesme su se idalje nizale i pevaci dizali sve na noge. Uhvatila sam se s ekipom u jedan veliki zagrljaj i nastavili smo da skacemo i deremo se uz stare Jugo hitove.

1h ujutro..

Idalje smo bili kod skupstine samo smo sada zaglavili u kafancinu i pili sve sto se nudi. Ne samo mi, svako do nas bio je mrtav pijan. U kafani je pevao Aca Lukas s svojim prstima na cuvenoj klavijaturi. Zvizdali smo i veselili se kao nikad do sad. Pored mene sedeo je i Dusan koji nista nije bio bolji od nas. Njihao se s nama levo-desno i pevusio. Odjednom mi se primakao i poceo nesto da mi sapce. Klimala sam glavom praveci se da kontam sta mi govori.

"Ajmo napolje. Imam bolje planove za nas"

"Aha"

"Sta aha ajde"

"Ae"

Povukao me je naglo za ruku i odveo izvan kafane. Nije mi pustao ruku dok smo trcali niz ulicu. Auta su svirala na dva potpuno pijana debila koji ni ne gledaju hoce li ih sta prstit.

Dosli smo do parka i seli na jednu klupu. Uhvatio me je sada za obe ruke pa za obraze.

"Koliko si pijana od 1-10?"

"Ko pijan deset?"

"Znaci deset"

"Sta"

"Nista zaboravi"

Saputali smo i obgrlio me je jednom rukom oko vrata pa do ramena. Gledali smo grad pun adrenalina i veselja. U telima vatra, a u ocima plamen.

Pogledao me je kraickom oka i videla sam te svetlucave braon okice kako me posmatraju i svojim pogledima probijaju kroz moju dusu.

Opet je smestio svoje ruke na moja oba obraza i priblizio se. Saputao je tako slatko, a prstima me milovao.

"Bas si slatka tako pijana. Nista ne razumes, a gledas me kao da sve vec znas"

"Mhm"

Potvrdno sam klimnula glavom dok mi se jos vise priblizio. Lica su nam bila znojava i prilepila se jedno za drugo. Nosevi su crveni kao paprike, a i obrazi. Usne su bile rumene i zeljne neceg vise od eye contacta.

Kada se zadnji put priblizio cenat do mojih usana poljubio ih je. Taj poljubac je bio tako strastven da ga se cak i sada secam. Posle njega usledilo je jos nekoliko manjih. Na kraju smo se sklopili u zagrljaj i nastavili da posmatramo Beograd.

Kraj flashback-a:

S istog mesta, s iste klupe sedim i gledam ono sto sam gledala po noci. Samo ne sama. Ali sada jesam.

Uzela sam telefon iz dzepa jakne kojom sam se pokrila i nazvala Dusana.

"Halo?"

Cula sam hrapav glas kao da se i on sada probudio.

"Gde si ti?"

"Evo me..uf gde sam?"

"Nisi kod kuce?"

"Neee...izgleda da sam se sinoc vratio u onu kafanu"

"A ja sam ostala na klupi"

"Izgleda. Gde su oni tvoji?"

"Oni su zaglibili negde sigurno. Zvacu ih posle"

"Vazi. Ajde dodji do ovamo da doruckujemo nesto"

"Tu sam za deset"

"Ajde"

Brzo sam se digla s klupe i ustala. Svest mi se dobro obrnula pa sam se vratila da malo sednem i dodjem sebi.

U tom momentu prisao mi je neki lik i seo do mene. Izvadio je iz dzepa paklu cigara i upaljac. Nije podizao pogled, cak ni da pogleda pored koga sedi. Ispruzila sam ruku i tada me je video.

"Da?"

"Daj mi jednu"

Bez razmisljanja dao mi je cigaru i upaljac. Sada vise nije gledao u pod vec u mene.

"I ti si se napila sinoc jel?"

"Zar ne izgleda tako?"

"Hahaha..pa i ja sam"

"Kako se zoves?"

"Luka ti?"

"Mihaela"

"Mihaela? Jebote ti si ona kriminalka"

"Ne boj se. Ne izgledas kao imbecil"

"Uf dobro je"

Nasmejala sam se i povukla prvi dim. Dok smo pricali vrtela sam onu cigaru oko prstiju i igrala se s njom.

Nisam ga bas slusala sta mi prica jer nije se bas otreznio. Idalje u njemu susti mamurluk od sinoc.

Sta god bi mi rekao samo bih klimala glavom ili se nasmejala.

"Moram da idem sad vidimo se"

"Ajde mali furaj doma"

Skocio je s klupe i otrcao negde. Ja sam se isto ustala i krenula put kafane gde me Dusan ceka.

...

Otvorila sam vrata i videla ga za istim stolom gde smo sedali kad smo se tovarili picem. Sela sam do njega i porucila dorucak.

"Jutro Dusane"

Jeo je. Kada mi je cuo glas osvrnuo se na mene.

"Ee jutro Mihi. Sto nisi posla sa mnom sinoc ovde?"

"Ne znam. Veruj mi da se toga ni ne secam"

"Uff jesi porucila nesto?"

"Jesam ne brini"

Posle nekoliko konobar je dosao i doneo mi kajganu i limunadu. Uzela sam i pojela je u roku od pet minuta.

"Brza si"

"Kad sam gladna da"

"Ocemo kuci?"

"Mogli bi"

Platio je i izasli smo. Doveo me je do Vracara, pozdravili smo se i on je nastavio put Novog Bg-a.

Popela sam se do stana, otkljucala vrata i sva sreca sve je na svom mestu. Jer kada su velika veselja napolju dese se kradje i obijanja. Ja sam to zaobisla sva sreca.

Otisla sam do toaleta i skinula sminku koja se nije ni pomakla s mesta. Presvukla se u pidzamu i legla u krevet. Pustila na tv neki film i gledala iz dosade.

Nekoliko sati kasnije..

Vec je 19h. Sedim u dnevnoj, gledam vesti i grickam kokice. Slusajuci ubistva, kradje i hapsenje dodje mi kao dokumentarni film. Sta ces kad sam navikla na takve stvari..

Jos neko vreme sam ih gledala. Kada su se zavrsile u miru sam jela kokice i gledala put terase. Bilo je lepo gledati Bg po noci. Al idalje se samo pitam kako sam mogla normalno da spavam na klupi. To me je podsetilo na staru Jugoslaviju o kojoj su mi moji pricali kao nista. Tada si mogao da spavas po klupi bez briga. Moje misli su sinoc bile u Jugo ocigledno.

Dosla sam do terase s namerom da povucem zavesu i zamracim stan. Pre nego sto su to da uradim veliki broj crnih ptica, mozda gavrana, je proletelo. Tada mi je stigla notifikacija na telefonu.

Dosla sam do njega, otkljucala ga i otvorila whatsapp. Od nepoznatog broja sam dobila poruku..

"Cekamo te u Berlinu"

Izgleda da sam jos nekom pod gusu i za vrat. Izgleda da nekog nervira moje ponasanje i stavovi. Izgleda da sam najebala ostanem li ovde.

Otrcala sam u sobu i krenula s pakovanjem bez ijedne reci.


U senci dominatrixa Onde histórias criam vida. Descubra agora