~Da li te sramota sto
si posle svega s njom ti doso?
Vrlo dobro znas da ovde
nisi pozvan, gde si poso?
Dok ja sedim s andjelima,
ti si pored neke zmije
Kad me pitaju za tebe
ja im kazem sta se pije?~1 mesec kasnije. Februar 10. 9h jutro, Beograd.
Dusan pov:
Trebalo bi da imam srama i stida, ali toga nema. Trebalo bi da me kunu i zale. Trebalo bi da me zemlja proguta od sramote.
U vezi sam s Natalijom.
Nakon onih nekoliko dana, Natalija i ja smo se cesto vidjali posto se ono preselila. Mnogo je ljupka i fina, suprotno od onog sto sam mislio.
Postajala mi je jako draga iz dana u dan. Sve vise i vise. Sve jace i jace.
Noc 3 februara pozvao sam je na prvi dejt i pitao je za vezu. Pristala je, ocekivajuce.
Ovo je sedmi dan od kako smo u vezi i mogu reci da je neobicno dobro. Pazim ja nju, pazi ona mene. Uvek mi je pri ruci sto je najvaznije. Volimo se i ne damo da nas iko rastavi.
Ali..ali
Iznutra me izjeda neka hladnoca, nesto sto se zove prljav obraz.
I dalje ne verujem cinjenici da sada lezim u krevetu i mazim se s Natalijom koja me mazi po kosi u spavacici, polu gola.
Ja sam samo u sorcu i to u sred zime. Napolju je minus, a u kuci preko 20 stepeni. Narihtali smo grejanje kao da je -30 a ne -5.
Zalutao u svojim mislima i nepromisljenim postupcima, Natalija je pocela da govori nesto.
"Ljubavi"
"Mhm?"
"Volim te"
"I ja tebe"
Sramota me pojede.
"Nas sta bi mogli.."
"Reci?"
"Da odemo u onaj klub ovde, nikad nisam bila. Cula sam da je elitan i bas popularan."
"Na koji tacno mislis?"
Grlo mi se steglo od pomisli koji bi klub to mogao biti.
"Joj kako ono bese..M..i..mi.."
Gledala je zamisljeno kroz terasu preko koje se videlo ruzno vreme. Prisecajuci se imena, verovatno meni dobro poznatog kluba.
"Miamix!"
Bingo. Zatreperio sam par puta ocima i ustao trljajuci ih rukama.
"Zelis li? Meni se bassss ide, nikad tamo nisam bila, a sve moje drugarice govore da je atmosfera nezaboravna!"
Necu lagat, i jeste.
"Uf mogli bi, mada ja jesam bio dva puta. Okej je"
"Odlicno! Ima veceras party neki, taman tad cemo. Znaci, u 21h!"
"Super haha. Odoh da se umijem"
"Ajde srce"
Uhvatila me je za bradu i na blic poljubila. Ja sam se samo osmehnuo kratko i otisao u toalet dok je ona ostala na telefonu da se dopisuje s drugaricama za veceras.