Part 37

76 10 1
                                    

~Gde sam bila?
Gde sam bio?
kako mi krivo
da smo osudjeni
da se krijemo
Ali zivim ovaj zivot
pa sta god bilo
kad nas Bog na
pravdu bude izveo
Sta je to sta nas mami..?~

Srce od stanja mirovanja s 60-80 otkucaja, pumpalo je ako ne dvesta ubijte me. Obrazi su rumeni kao jagode, a ruke hladne kao led.

Drhtavica me je spopala, ali njegov zagrljaj je to oterao. Mogu slobodno reci da se osecam sigurno u njegovim rukama. Cak i ako se vodim kao poznato trazeno lice u policijskoj stanici.

Nego da se ja lepo vratim na proslu noc..

Flashback:

"I tako..ako razumes, mislim nikad nisam hteo da se razidjemo na onakav nacin.."

"Dusane znam ja dobro sta si ti hteo, dve ribe odjednom. E pa ne ide to tako prijatelju"

Ucutao je, kao i uobicajeno kada ne moze odmah da pronadje izgovor.

"Shvatam da sam sjebao nasu vezu. Ali imamo mi i drugi deo ove nase male romanticne pricice, a?"

Guste crne obrve su mu zaigrale gore-dole dok se smejurio i namigivao mi desnim okom. Ramenom me je gurkao u moje nabacivajuci mi se jos vise.

"Dobro je, saberi se"

Povukao se uz sofu i skinuo osmeh s lica. Sada na faci je imao tmuran pogled i ozbiljan izraz.

"Nisam mislila da se toliko uozbiljis, pobogu"

Prevrnuo je ocima i opet mi se primakao. Nisam tacno sigurna kakve emocije on sad skriva u sebi, mora da je neka mesavina vise njih.

Prvo se smeje i nabacuje, drugo mrtav ozbiljan, a sad i smeh i ozbiljnost. Buni me on i njegovo neshvatljivo ponasanje.

Al ajde, mozda smo jos uvek previse mladi da se pravilno shvatimo i poduzmemo neke konkretne planove.

"Nisi mi jos uvek odgovorila na pitanjce"

"Niti cu"

"A sto si tako nadrkana?"

"Jer mi se moze, smaras"

"Ala si ti neka azdaja postala.."

Prasnuo je u smeh i legao. Kao kod svoje kuce. Niti ga briga gde je niti sta radi.

"Ne seri Boga ti"

"Uf uf uf..neko se ljuti opasno"

Imitirao me, i pokrete i recenice.

"Opasno se ti igras prijatelju"

"Red bi bio da prekines da me tako zoves, ti dobro znas da smo vise od toga"

"To mozda u tvojoj glavi, kod mene smo na distanci. Nebitno jel osecam nesto prema tebi ili ne"

"Probao sam jebiga"

Rasirio se jos vise s rukama u stranu i ispustio onaj iritantni zvuk pufkanja. Kada se vidi da mu nesto sto je hteo nije ispalo kako je zeleo.

U senci dominatrixa Où les histoires vivent. Découvrez maintenant