פרק 7- אפולו

139 17 83
                                    

אין כאן פרפרים
יום הולדת לנסיך
*לירה דרמטית*

"אז, פספסתי משהו חשוב כשלא הייתי כאן?"

קול דיסקוס החותך את האוויר
קפיצה
תפיסה
נחיתה

"לא, לא ממש" פריטה על מייתרים "איפה היית בכלל?"

"בשוק, ליוויה רצתה שאקנה איתה משהו" שוב דיסקוס שחותך את האוויר "אבל באמת לא פספסתי כלום? אף פרח שקם לתחייה ותקף את הארמון, או מריבת אלים שהחריבה חצי עולם?"

צחוק נשמע, ואז שוב פריטה "אני מבטיחה לך שלא פספסת שום דבר. הנה, גם אילוס יגיד לך את זה, נכון?"

הבזק סגול מהמם, עיניים אשר פוגשות את שלי "אילוס?"

אני מנער את ראשי, ושיערי מצליף בפני מהעוצמה (הנה עוד פתק לעצמי: אם אתה לא רוצה להסתפר, תאסוף את השיער שלך! אתה תיראה מדהים ככה) "מ- מה?" שאלתי.
הייתי עסוק מדי בדמותו היפהפייה של יקינתון מכדי להקשיב לכל חלק בשיחה שלהם, אבל עכשיו מיהרתי לסרוק את סביבתי.

אני ויקינתון שיחקנו בדיסקוס - לזה הייתי מודע כדי שלא אפגע בו בטעות

מאיה ישבה על סלע במרחק בטוח אבל לא מספיק גדול בעייני ופרטה על לירה (האמת היא שבה לא הייתה לי בעיה לפגוע... בטעות...)

היום היה יפה, אבל השמש כבר החלה לשקוע והשמיים נצבעו בכתום מעלינו.

לא ראיתי את יקינתון כל היום, וכנראה זה מה שהוביל לתחושה המשונה שתקפה אותי כשראיתי אותו כאשר חזר ממסעו
כאילו האיברים הפנימיים שלי (שלא קיימים, כי אני אל) נמסים לתוך עצמם (לא שזה אמור לעצור אותי, כי, שוב, אני אל) 

זה הרגיש כמו הפעם ההיא שהפייסטוס דחף אותי לכבשנים (אל תשא- יודעים מה? אל תשאלו על כל דבר שמרגיש לכם מוזר/מטריד/לא חוקי)

"הנה, גם אילוס אומר ששום דבר לא קרה" מאיה ענתה במקום, פורטת שוב על הלירה

"אין סיכוי, היה חייב לקרות משהו" התעקש יקינתון "כשהאלים משגיחים על מקדוניה, לא יכול להיות משעמם"

"או, היו את הפרפרים!" מאיה קראה "אילוס, ספר לו על הפרפרים!"
"תספרי לו את, את זו שראתה אותם" אמרתי

למעשה, בכלל לא הייתי שם כשקרה מה שקרה עם הפרפרים
אני הייתי באולימפוס, מנסה להסיח את דעתי בכתיבת בלדה עם תשע המוזות על מעללי המופלאים, אבל ברגע שהתיישבנו מחסום שירה הופיע והיה כולו כזה "אה, לא. אתם לא תהיו מדהימים היום"

אז חזרתי למקדוניה, וברגע שראיתי את מאיה היא קפצה עלי וסיפרה לי על הסיפור המזעזע ביותר ששמעתי בחיים, כאילו היא ממש חייבת להוציא את זה.
היא אמרה "יקינתון לא נמצא ואני ממש חייבת לספר את זה למישהו, אז פשוט אגיד את זה לך"

ואני ניסיתי לשדר מסרים של "אני לא מחבב אותך, גברתי. תתרחקי ממני אישה מציקה"
אבל מאיה הזו ממש נתקעת!

under the sun (עברית)Where stories live. Discover now